Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Insignia je privlačna in nevsiljiva avtocestna limuzina, ki v marsikaterem pogledu preseneti. Z 1,6 litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) ponuja romantično kombinacijo, ki jo danes na žalost kupci prepogosto spregledajo.
Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju V New Yorku smo danes razglasili že 15. zmagovalce izbora Svetovni avto leta. Največ odličij je prejel jaguar I-pace.
Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Še ena vroča srebrna puščica s pečatom Roberta Lešnika. CLA je izjemno pomemben mercedes. Kar 70 odstotkov kupcev je novih, mlajših strank, kar tri četrtine teh pa jih ostane zvestih znamki.
Razkošen lexus s 26-palčnim zaslonom le za Azijce Razkošen lexus s 26-palčnim zaslonom le za Azijce Japonski Lexus želi kupcem ponuditi še več prostora in razkošja. To pa je mogoče le v kombijevski zasnovi. Danes je v Šanghaju predstavil prvi enoprostorec LM.

S poslovno/terenskim oplom insignio po gozdnih poteh Velebita

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
reportaža   dodaj
Opel dodaj
 
Čas branja: 4 min
04.07.2018  23:00  Dopolnjeno: 05.07.2018 09:12
Test: opel insignia country tourer 2.0 TDCI biturbo 4 x 4. Z najmočnejšo dizelsko pustolovsko insignio smo v dobrih osmih urah prevozili 800 kilometrov do Knina in nazaj prek Velebita v Slovenijo.
S poslovno/terenskim oplom insignio po gozdnih poteh Velebita
Foto: Miloš Milač

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
reportaža   dodaj
Opel dodaj

V času športnih terencev, ki raje kot blato vidijo asfalt, čeprav se na daleč bahajo z navidezno robustnostjo, je avto, kot je insignia country tourer, prava osvežitev. To je avto, ki ne skriva genov osebnega avtomobila, a je vseeno njegova terenska oziroma bolje rečeno pustolovska nadgradnja tako učinkovita, da odpihne marsikaterega športnega terenca. Še zlasti tiste s prednjim pogonom.

Ideja nekoliko bolj robustnega karavana ni nova, v sodobnem času je trend, veliko preden so izbruhnili športni terenci, začel audi A6 allroad quattro. Opel je hitro sledil, pustolovski duh je vcepila že prva insignia, dobila pa ga je tudi druga, še precej sveža oziroma vroča, saj je lani osvojila tudi naslov poslovni avto leta.

Divje drsenje v službi varnosti in vozniških veščin

Zato smo povsem novo insignio countrs tourer, ki se je statično predstavila šele na začetku leta na zimskem treningu v avstrijskem Thomatalu, odpeljali na posebno misijo. Prijatelj se je lotil podviga, devetdnevnega pohoda prek Velebita do Knina, kjer ga je čakal avto. Zato smo ga s prtljago in zalogo hrane za celotno romanje zapeljali od Knina do koče Veliki Alan nad Jablancem. Celotno pot od Kranja do Knina in nazaj, skupaj več kot 800 kilometrov, pa smo prevozili v dobrih osmih urah, torej na dušek.

Tehnična osnova je obljubljala hitrega, udobnega in robustnega poslovnega karavana z dvolitrskim biturbodizelskim motorjem s 154 kilovati (210 konjskimi močmi), sodoben štirikolesni pogon twinster, z vektoriranjem navora, ki diferencial na zadnji osi nadomešča z dvojno sklopko, ta pa omogoča posamično prenašanje moči med zadnjima kolesoma. Pogon je povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki teče mehko in dovolj hitro ter se odlično poda najmočnejši dizelski insignii. Tehnično, prostorsko in tudi po masi učinkovit sistem se je odlično izkazal na dobrih 40 kilometrih makadamskih poti Velebita, ki se je v večernih urah spremenil v osamljen pragozd.

Široka makadamska cesta s številnimi zavoji nam je ob malo hitrejši vožnji pripravila obilo užitkov, močan dizelski motor in učinkovit pogon sta odlično grabila v utrjen pesek Velebita. Skorajda brez zdrsavanja in vmešavanja elektronike pri pospeševanju iz zavojev, občutnem prenašanju moči in navora pri bolj grobih pospeševanjih in z vselej hitrimi odzivi sistema se je insignia kljub več kot 4,9 metra dolžine izkazala kot dinamičen in izjemno vodljiv avto. Poleg tega malo višje podvozje učinkovito in dovolj tiho blaži luknje makadamske ceste.

Dodatnih 2,5 centimetra višine podvozja, ki jo prinaša različica country tourer (ta ima sicer še plastične obrobe karoserije in blatnikov, zaščito odbijačev ter strešne letve s stokilogramsko nosilnostjo), pa je prišlo prav pri izogibanju redkim nasproti vozečim avtomobilom in lažjih terenskih podvigih na poti.

Nekaj ur prej, na čudoviti zaviti cesti med Kninom in Gospičem, sta se višja karoserija in malo mehkejše vzmetenje insignie izkazala z več udobja, še razumnim nagibanjem in še vedno zelo nevtralno lego. Predvsem pa z močnim dvolitrskim turbodizelskim motorjem, ki s 154 kilovati in samodejnim menjalnikom zagotavlja prožnost iz dna motornih vrtljajev, bliskovite pospeške do stotice v 7,9 sekunde in visoka hitrostna povprečja pri dokaj nizkih motornih vrtljajih. Grajamo le preveč slišno delovanje motorja, pri priganjanju in tudi v srednjem območju vrtljajev, in se sprašujemo, kam so odšli oplovi šepetajoči dizelski motorji.

Pot iz Velebita nadaljujemo s spustom do Jablanca in proti severu na jadranski magistrali. Po dobrih osmih urah in 800 kilometrih zahvaljujoč odličnim sedežem AGR spočiti prispemo v Kranj, z razumno povprečno porabo 8,5 litra in sklepom, da je ta insignia najbolj vsestranska in tudi najboljša v ponudbi.

Še posebej, če upoštevamo ceno manj kot 38 tisočakov (oziroma še nekaj manj z upoštevanjem popusta) za tako zmogljiv, prostoren in bogato opremljen ter izjemno vsestranski avto, ki dejansko ponuja tisto, kar kupci pogosto zmotno iščejo v dražjih in bolj okornih športnih terencih.

Foto: Miloš Milač in Matej Kačič

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Šampanjec za hrvaški Rimac in slovenski PwC ter izjemni volvo V60

Hrvaški podjetnik, proizvajalec električnih avtomobilov in komponent za avtomobilske proizvajalce Mate Rimac je odpihnil dvome svojih...

AVTO
Novice
Novice Resnica o vozniškem znanju Slovencev, milijarde za elektriko in vrnitev toyote camry

Naši tekmovalci v projektu najboljši poslovni vozniki so se tokrat spopadli z drsno podlago in slalomom med stožci ter ob tem osvežili...

AVTO
Novosti
Novosti Opel je že danes rešil izzive, ki bodo jeseni pestili avtotrgovce in kupce drugih znamk 1

Opel nam je na dogodku v Mainzu predstavil svoj pogled na rešitve pred prihajajočimi izzivi okoljskih predpisov in meritev. Na dogodku...

AVTO
Novice
Novice Avtomobilska evforija pred težko jesenjo

Če bi spremljali le novice, bi hitro dobili pozitiven, morda celo evforičen občutek in se brez skrbi odpravili na dopust. Pa ni tako,...

AVTO
Posel
Posel Pomlad potniških dostavnikov, upad velikih enoprostorcev

Razred velikih se konsolidira na racionalni strani. Veliki enoprostorci se počasi poslavljajo, kažejo prodajni podatki in število...

AVTO
Novice
Novice Rekordi Revoza in Porsche Slovenija in 600 ''konjska'' zverina iz Munchna

Skoraj poletni avtomobilski teden je minil v znamenju jubilejev, lestvice najvrednejših znamk in posledic domoljublja ameriškega...

FINANCE
Članki
Članki Kateri registriran lobist je lani največ zaslužil in kateri največ posloval z državo

Preverili smo, kako so lani poslovali registrirani lobisti in kateri med njimi je najbolje posloval

AVTO
Novice
Novice Najbolj zanesljivi avti, trendovska SUV in Mercedes v Sloveniji

Vroč avtomobilski teden so preplavile poslovne in klasične avtomobilske novice. Med prvimi izstopata Junckerjev povračilni ukrep in...