Aktualni audi A4 je bil predstavljen leta 2015, zato je prišel čas za njegovo osvežitev na sredini življenjskega cikla. Ta niti slučajno ne bo tako obsežna kot menjava generacije pri modelih A6, A7 in A8, zato ne pričakujte popolne digitalizacije armaturne plošče in 48 voltne električne napeljave.
Vsi modeli so dobili nekaj več športnega duha. Denimo odbijače z režami v obliki črke U, novo masko s kromiranimi letvicami ter preoblikovan zadnji odbijač z izpušnima cevema na skrajnih robovih.
Novost pri A4 je paket S line competition z agresivnejšimi odbijači obrobljenimi s srebrno barvo, spojlerjem nad zad njim steklom avanta iz modela RS, 19 palčnimi kolesi, rdečimi zavornimi čeljustmi.
Tehnično je A4 dobil nov 1,5 litrski štirivaljni turbo bencinar znan iz golfa in drugih modelov, kasneje pa prihaja še nov priključni hibrid zasnovan na osnovi 1,5 litrskega ali dvolitrskega štirivaljnega bencinarja.
Novinec bo na trgu konec letošnjega leta, cene zanj pa še niso znane. Nemški mediji poročajo, da bodo nekaj višje. Podražitev pa lahko zaradi novih okoljskih predpisov in višjih izpustov, ter posledično davkov, zaradi cikla WLTP pričakujemo tudi pri nas.