Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost

Toyota se v evropski srednji razred vrača z razkošnim camryjem

Čas branja: 3 min
26.06.2018  23:00
Toyota camry se je leta 2004 umaknila iz Evrope, vztrajala je le v Rusiji. Prihodnje leto pa bo skoraj 4,9 metra dolga limuzina v pokoj poslala avensisa in se vrnila v tržni boj.
Toyota se v evropski srednji razred vrača z razkošnim camryjem
Nova toyota camry z dolžino 4,88 metra presega model avensis in tudi tekmece, volkswagna passata, forda mondea in druge. Zato bo lahko tekmovala tudi s prestižnimi tekmeci, pričakujejo v Toyoti.
Foto: Milos Milac

Toyota bo prihodnje leto v Evropi začela prodajo limuzin camry, ki bodo nadomestile aktualno limuzino in karavan avensis. Camry bo med kupce zapeljal v prvi polovici prihodnjega leta, na voljo pa bo le z bencinskim hibridom in brezstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Camry bo na evropske ceste prihajal iz japonske proizvodnje, na voljo bo le v limuzinski različici. Zamenjal pa bo avensisa, ki ga v limuzinski in karavanski različici izdeluje Toyotina tovarna v Angliji. Razlog za zamenjavo je logičen – evropske prodajne številke kažejo na skromne rezultate avensisa. Lani je bilo prodanih le 25.147 teh modelov, še leta 2005 pa 120.436. V tem času je sicer upadla prodaja celotnega srednjega razreda, a ne toliko.

V času, ko so izpusti vse bolj pomembni za doseganje ciljev, je odločitev za nov model logična tudi zato, ker avensis ne ponuja varčnega hibridnega sklopa, camry pa bo opremljen le z njim. Leta 2021 bodo morali proizvajalci doseči povprečje pod 95 gramov na kilometer, poleg tega veliko evropskih držav, tudi Slovenija, avtomobile obdavčuje glede na izpuste.

Novinca bo namreč poganjal le znani 2,5-litrski štirivaljnik z elektromotorjem brez zunanjega polnjenja, izpusti ogljikovega dioksida pa naj bi bili manjši od sto gramov na kilometer.

Poleg tega bo camry bolj privlačen in tudi mersko razkošnejši od avensisa. Z dolžino 4,88 metra bo presegel tekmece, volkswagna passata, forda mondea in druge. Zato bo lahko tekmoval tudi s prestižnimi tekmeci, pričakujejo v Toyoti.

Evropski camry bo predstavljen jeseni v Parizu, narejen pa bo na osnovi globalnega modela, ki je bil septembra lani predstavljen v ZDA. Zasnovan je na novi skupni osnovi TNGA, ki rabi za hrbtenico tudi modelom C-HR, RAV4 in novemu aurisu. Pri camryju je osnova daljša in širša, precej sorodna je denimo z Lexusovo limuzino ES.

V primerjavi z ameriškim modelom bo camry za Evropo bolj čvrsto vzmeten, bolje zvočno zatesnjen in bogateje opremljen. Ponujal bo tudi prikazovalnik informacij na prednje steklo (head-up display), opozorilnik za promet za vozilom s samodejnim zaviranjem in opozorilnik za mrtvi kot.

Foto: Miloš Milač in Toyota

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Toyota je Slovencu zaupala razvoj prihodnosti 1

Tom Fux je v Toyoti prevzel izgradnjo evropske mreže podjetij, ki bodo razvijala štiri ključna področja v avtomobilski industriji –...

OK & EN
Novice
Novice Kako bo Toyota podeseterila prodajo vodikovih avtov 11

V Toyoti so razkrili načrte za povečanje proizvodnje avtov na gorivne celice od tri tisoč na 30 tisoč do okoli leta 2020.

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Kaj je dobro vedeti, če živite v V. Britaniji in si želite urediti status

Britanski izstop iz EU bo prinesel tudi obveznost, da si državljani drugih članic, tudi Slovenije, v Veliki Britaniji na novo uredijo...

FINANCE
Članki
Članki EU bo omejila tudi ceno mednarodnih telefonskih klicev v druge članice 3

Po novem boste precej kmalu lahko malo bolj sproščeni glede stroškov, če boste od doma s svoje mobilne (ali fiksne) številke...

AVTO
Posel
Posel Elon Musk bo odpustil devet odstotkov zaposlenih v poskusu, da Tesla doseže dobiček 6

V pismu zaposlenim je Elon Musk, razvpiti šef ameriške družbe za proizvodnjo električnih avtomobilov Tesla, zapisal, da glavni motiv...

FINANCE
Članki
Članki Iskanje skupnega

Težave mladih in starejših so lahko zelo podobne, zato je odgovore najbrž pametno iskati dialoško.

SUBV
Članki
Članki Imate doma 18-letnika? Samo še danes se lahko poteguje za brezplačno vozovnico Interrail. 1

EU bo to poletje 15 tisoč 18-letnikom – od tega 61 iz Slovenije – podarila brezplačno vozovnico za potovanje z vlakom po Evropi...