Mitsubishijev “zeleni” prvak z novimi aduti Mitsubishijev “zeleni” prvak z novimi aduti S ceno od 36.600 evrov, tremi motorji in realnim električnim dosegom 45 kilometrov je k nam zapeljal Mitsubishi outlander, svetovni uspešnež med priključnimi hibridi.
(Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo (Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo Izdelal je športnega terenca z električnim motorjem, težkega prek dve toni, ki se pelje kot športni avto in ne rjovi.
Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Slovenci večino poti bolj iz nuje kot pa izbire opravimo z avtomobilom, k znižanju stroškov in količine izpustov pa pomagajo multimodalnost, sopotništvo in učinkovita vozila
Ford, ki pravila igre piše na novo Ford, ki pravila igre piše na novo Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno tako zelo dober, da je zapeljal na novo, višjo raven

Toyota se v evropski srednji razred vrača z razkošnim camryjem

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
26.06.2018  23:00
Toyota camry se je leta 2004 umaknila iz Evrope, vztrajala je le v Rusiji. Prihodnje leto pa bo skoraj 4,9 metra dolga limuzina v pokoj poslala avensisa in se vrnila v tržni boj.
Toyota se v evropski srednji razred vrača z razkošnim camryjem
Nova toyota camry z dolžino 4,88 metra presega model avensis in tudi tekmece, volkswagna passata, forda mondea in druge. Zato bo lahko tekmovala tudi s prestižnimi tekmeci, pričakujejo v Toyoti.
Foto: Milos Milac

Obveščaj me o novih člankih:  

Toyota bo prihodnje leto v Evropi začela prodajo limuzin camry, ki bodo nadomestile aktualno limuzino in karavan avensis. Camry bo med kupce zapeljal v prvi polovici prihodnjega leta, na voljo pa bo le z bencinskim hibridom in brezstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Camry bo na evropske ceste prihajal iz japonske proizvodnje, na voljo bo le v limuzinski različici. Zamenjal pa bo avensisa, ki ga v limuzinski in karavanski različici izdeluje Toyotina tovarna v Angliji. Razlog za zamenjavo je logičen – evropske prodajne številke kažejo na skromne rezultate avensisa. Lani je bilo prodanih le 25.147 teh modelov, še leta 2005 pa 120.436. V tem času je sicer upadla prodaja celotnega srednjega razreda, a ne toliko.

V času, ko so izpusti vse bolj pomembni za doseganje ciljev, je odločitev za nov model logična tudi zato, ker avensis ne ponuja varčnega hibridnega sklopa, camry pa bo opremljen le z njim. Leta 2021 bodo morali proizvajalci doseči povprečje pod 95 gramov na kilometer, poleg tega veliko evropskih držav, tudi Slovenija, avtomobile obdavčuje glede na izpuste.

Novinca bo namreč poganjal le znani 2,5-litrski štirivaljnik z elektromotorjem brez zunanjega polnjenja, izpusti ogljikovega dioksida pa naj bi bili manjši od sto gramov na kilometer.

Poleg tega bo camry bolj privlačen in tudi mersko razkošnejši od avensisa. Z dolžino 4,88 metra bo presegel tekmece, volkswagna passata, forda mondea in druge. Zato bo lahko tekmoval tudi s prestižnimi tekmeci, pričakujejo v Toyoti.

Evropski camry bo predstavljen jeseni v Parizu, narejen pa bo na osnovi globalnega modela, ki je bil septembra lani predstavljen v ZDA. Zasnovan je na novi skupni osnovi TNGA, ki rabi za hrbtenico tudi modelom C-HR, RAV4 in novemu aurisu. Pri camryju je osnova daljša in širša, precej sorodna je denimo z Lexusovo limuzino ES.

V primerjavi z ameriškim modelom bo camry za Evropo bolj čvrsto vzmeten, bolje zvočno zatesnjen in bogateje opremljen. Ponujal bo tudi prikazovalnik informacij na prednje steklo (head-up display), opozorilnik za promet za vozilom s samodejnim zaviranjem in opozorilnik za mrtvi kot.

Foto: Miloš Milač in Toyota



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Toyota je Slovencu zaupala razvoj prihodnosti 1

Tom Fux je v Toyoti prevzel izgradnjo evropske mreže podjetij, ki bodo razvijala štiri ključna področja v avtomobilski industriji –...

OK & EN
Novice
Novice Kako bo Toyota podeseterila prodajo vodikovih avtov 11

V Toyoti so razkrili načrte za povečanje proizvodnje avtov na gorivne celice od tri tisoč na 30 tisoč do okoli leta 2020.

AVTO
Novosti
Novosti Toyota ukinja auris, ostaja corolla

Od japonske Toyote nismo navajeni preobratov, a do njih občasno vseeno pride. Leta 2006 so ravno zaradi slabe prepoznavnosti in globalnega...

FINANCE
Članki
Članki Novi finančni minister Italije Giovanni Tria - iz evra ne bi izstopil, zvišal bi DDV

Po pričakovanju analitikov bo težavno prihodnje obdobje ne le v Italiji, ampak tudi za vse tiste, ki z Italijo sodelujejo – in takih je...

FINANCE
Članki
Članki So nam evroposlanci ravnokar malo priprli internet? 6

Z reformo avtorskega prava v takšni obliki, kakršna je bila danes v prvem koraku potrjena na pristojnem odboru evropskega parlamenta, se...

FINANCE
Članki
Članki Julija je nemško naložbeno zaupanje še bolj upadlo

Po panogah so najslabša pričakovanja za avtomobilsko industrijo, najboljša pa za panogo informacijskih tehnologij ter tudi za...