Tiha mačka za novo poglavje Tiha mačka za novo poglavje Jaguar je s ceno okoli 80 tisoč evrov (brez subvencije) k nam pripeljal atraktivnega križanca i-pace, s katerim ohranja vse “mačje” vrline, a s tišino in drugimi odlikami električnega pogona hkrati obrača nov list papirja.
Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.

Toyota se v evropski srednji razred vrača z razkošnim camryjem

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna...   dodaj
Toyota dodaj
Ford dodaj
Evropska skupnost dodaj
 
Čas branja: 3 min
26.06.2018  23:00
Toyota camry se je leta 2004 umaknila iz Evrope, vztrajala je le v Rusiji. Prihodnje leto pa bo skoraj 4,9 metra dolga limuzina v pokoj poslala avensisa in se vrnila v tržni boj.
Toyota se v evropski srednji razred vrača z razkošnim camryjem
Nova toyota camry z dolžino 4,88 metra presega model avensis in tudi tekmece, volkswagna passata, forda mondea in druge. Zato bo lahko tekmovala tudi s prestižnimi tekmeci, pričakujejo v Toyoti.
Foto: Milos Milac

Obveščaj me o novih člankih:  

Toyota bo prihodnje leto v Evropi začela prodajo limuzin camry, ki bodo nadomestile aktualno limuzino in karavan avensis. Camry bo med kupce zapeljal v prvi polovici prihodnjega leta, na voljo pa bo le z bencinskim hibridom in brezstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Camry bo na evropske ceste prihajal iz japonske proizvodnje, na voljo bo le v limuzinski različici. Zamenjal pa bo avensisa, ki ga v limuzinski in karavanski različici izdeluje Toyotina tovarna v Angliji. Razlog za zamenjavo je logičen – evropske prodajne številke kažejo na skromne rezultate avensisa. Lani je bilo prodanih le 25.147 teh modelov, še leta 2005 pa 120.436. V tem času je sicer upadla prodaja celotnega srednjega razreda, a ne toliko.

V času, ko so izpusti vse bolj pomembni za doseganje ciljev, je odločitev za nov model logična tudi zato, ker avensis ne ponuja varčnega hibridnega sklopa, camry pa bo opremljen le z njim. Leta 2021 bodo morali proizvajalci doseči povprečje pod 95 gramov na kilometer, poleg tega veliko evropskih držav, tudi Slovenija, avtomobile obdavčuje glede na izpuste.

Novinca bo namreč poganjal le znani 2,5-litrski štirivaljnik z elektromotorjem brez zunanjega polnjenja, izpusti ogljikovega dioksida pa naj bi bili manjši od sto gramov na kilometer.

Poleg tega bo camry bolj privlačen in tudi mersko razkošnejši od avensisa. Z dolžino 4,88 metra bo presegel tekmece, volkswagna passata, forda mondea in druge. Zato bo lahko tekmoval tudi s prestižnimi tekmeci, pričakujejo v Toyoti.

Evropski camry bo predstavljen jeseni v Parizu, narejen pa bo na osnovi globalnega modela, ki je bil septembra lani predstavljen v ZDA. Zasnovan je na novi skupni osnovi TNGA, ki rabi za hrbtenico tudi modelom C-HR, RAV4 in novemu aurisu. Pri camryju je osnova daljša in širša, precej sorodna je denimo z Lexusovo limuzino ES.

V primerjavi z ameriškim modelom bo camry za Evropo bolj čvrsto vzmeten, bolje zvočno zatesnjen in bogateje opremljen. Ponujal bo tudi prikazovalnik informacij na prednje steklo (head-up display), opozorilnik za promet za vozilom s samodejnim zaviranjem in opozorilnik za mrtvi kot.

Foto: Miloš Milač in Toyota



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OK & EN
Novice
Novice Kako bo Toyota podeseterila prodajo vodikovih avtov 11

V Toyoti so razkrili načrte za povečanje proizvodnje avtov na gorivne celice od tri tisoč na 30 tisoč do okoli leta 2020.

AVTO
Posel
Posel Toyota je Slovencu zaupala razvoj prihodnosti 1

Tom Fux je v Toyoti prevzel izgradnjo evropske mreže podjetij, ki bodo razvijala štiri ključna področja v avtomobilski industriji –...

AVTO
Novice
Novice Resnica o vozniškem znanju Slovencev, milijarde za elektriko in vrnitev toyote camry

Naši tekmovalci v projektu najboljši poslovni vozniki so se tokrat spopadli z drsno podlago in slalomom med stožci ter ob tem osvežili...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki Nemške kazalnike vse bolj zaznamuje nestanovitnost

Koliko so dogodki iz zadnjih mesecev vplivali konkretno na rast nemškega BDP, pa bomo videli že prihodnji teden

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Kaj je dobro vedeti, če živite v V. Britaniji in si želite urediti status

Britanski izstop iz EU bo prinesel tudi obveznost, da si državljani drugih članic, tudi Slovenije, v Veliki Britaniji na novo uredijo...