(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Toyota se v evropski srednji razred vrača z razkošnim camryjem

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
26.06.2018  23:00
Toyota camry se je leta 2004 umaknila iz Evrope, vztrajala je le v Rusiji. Prihodnje leto pa bo skoraj 4,9 metra dolga limuzina v pokoj poslala avensisa in se vrnila v tržni boj.
Toyota se v evropski srednji razred vrača z razkošnim camryjem
Nova toyota camry z dolžino 4,88 metra presega model avensis in tudi tekmece, volkswagna passata, forda mondea in druge. Zato bo lahko tekmovala tudi s prestižnimi tekmeci, pričakujejo v Toyoti.
Foto: Milos Milac

Obveščaj me o novih člankih:  

Toyota bo prihodnje leto v Evropi začela prodajo limuzin camry, ki bodo nadomestile aktualno limuzino in karavan avensis. Camry bo med kupce zapeljal v prvi polovici prihodnjega leta, na voljo pa bo le z bencinskim hibridom in brezstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Camry bo na evropske ceste prihajal iz japonske proizvodnje, na voljo bo le v limuzinski različici. Zamenjal pa bo avensisa, ki ga v limuzinski in karavanski različici izdeluje Toyotina tovarna v Angliji. Razlog za zamenjavo je logičen – evropske prodajne številke kažejo na skromne rezultate avensisa. Lani je bilo prodanih le 25.147 teh modelov, še leta 2005 pa 120.436. V tem času je sicer upadla prodaja celotnega srednjega razreda, a ne toliko.

V času, ko so izpusti vse bolj pomembni za doseganje ciljev, je odločitev za nov model logična tudi zato, ker avensis ne ponuja varčnega hibridnega sklopa, camry pa bo opremljen le z njim. Leta 2021 bodo morali proizvajalci doseči povprečje pod 95 gramov na kilometer, poleg tega veliko evropskih držav, tudi Slovenija, avtomobile obdavčuje glede na izpuste.

Novinca bo namreč poganjal le znani 2,5-litrski štirivaljnik z elektromotorjem brez zunanjega polnjenja, izpusti ogljikovega dioksida pa naj bi bili manjši od sto gramov na kilometer.

Poleg tega bo camry bolj privlačen in tudi mersko razkošnejši od avensisa. Z dolžino 4,88 metra bo presegel tekmece, volkswagna passata, forda mondea in druge. Zato bo lahko tekmoval tudi s prestižnimi tekmeci, pričakujejo v Toyoti.

Evropski camry bo predstavljen jeseni v Parizu, narejen pa bo na osnovi globalnega modela, ki je bil septembra lani predstavljen v ZDA. Zasnovan je na novi skupni osnovi TNGA, ki rabi za hrbtenico tudi modelom C-HR, RAV4 in novemu aurisu. Pri camryju je osnova daljša in širša, precej sorodna je denimo z Lexusovo limuzino ES.

V primerjavi z ameriškim modelom bo camry za Evropo bolj čvrsto vzmeten, bolje zvočno zatesnjen in bogateje opremljen. Ponujal bo tudi prikazovalnik informacij na prednje steklo (head-up display), opozorilnik za promet za vozilom s samodejnim zaviranjem in opozorilnik za mrtvi kot.

Foto: Miloš Milač in Toyota



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Toyota je Slovencu zaupala razvoj prihodnosti 1

Tom Fux je v Toyoti prevzel izgradnjo evropske mreže podjetij, ki bodo razvijala štiri ključna področja v avtomobilski industriji –...

OK & EN
Novice
Novice Kako bo Toyota podeseterila prodajo vodikovih avtov 11

V Toyoti so razkrili načrte za povečanje proizvodnje avtov na gorivne celice od tri tisoč na 30 tisoč do okoli leta 2020.

AVTO
Novosti
Novosti Toyota ukinja auris, ostaja corolla

Od japonske Toyote nismo navajeni preobratov, a do njih občasno vseeno pride. Leta 2006 so ravno zaradi slabe prepoznavnosti in globalnega...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj je uvedel začasne protidumpinške ukrepe zoper kitajska e-kolesa

Začasne zaščitne carine na uvoz kitajskih električnih koles v EU so zbudile zadovoljstvo pri proizvajalcih, so pa razburile evropske...

FINANCE
Članki
Članki EU tlakuje pot za strožjo presojo kitajskih naložb

Nemčija, Francija in Italija so na začetku prejšnjega leta evropsko komisijo pozvale k ukrepom, da bi se v EU lahko zaščitili pred...

FINANCE
Članki
Članki Novi finančni minister Italije Giovanni Tria - iz evra ne bi izstopil, zvišal bi DDV

Po pričakovanju analitikov bo težavno prihodnje obdobje ne le v Italiji, ampak tudi za vse tiste, ki z Italijo sodelujejo – in takih je...

FINANCE
Članki
Članki EU bo omejila tudi ceno mednarodnih telefonskih klicev v druge članice 3

Po novem boste precej kmalu lahko malo bolj sproščeni glede stroškov, če boste od doma s svoje mobilne (ali fiksne) številke...