Novi opel combo je štiri mesece po razkritju potniške različice dobil še tovorno oziroma furgon izvedenko. Ta ponuja kopico dobrih rešitev za podjetnike, ohranja pa udobje in napredne rešitve potniškega comba.
Dostavni combo prihaja na trg že v peti generaciji, tokrat pa je soroden francoskima citroënu berlingu in peugeotu rifterju, s katerima si deli tehniko, zasnovo, ureditev potniške kabine in tudi proizvodno linijo.
Med trojico se dostavni combo predstavlja kot prvi, je pa jasno, da bosta tudi Francoza ponudila enake lastnosti, le nekaj drugačen videz.
Posebnost dostavne različice comba so nekatere ideje, ki jih uvaja v obe velikostni različici – 4,4- in 4,75-metrsko. Obe bosta na voljo z dvema ali tremi prednjimi sedeži, kupci pa bodo lahko izbrali tudi petsedežnik s podaljšano kabino. Novinec se bo pohvalil tudi s tovornim delom prostornine do 4,4 kubičnega metra, nosilnostjo do tisoč kilogramov in možnostjo prevoza predmetov in materiala z dolžino do 3,44 metra.
V tem primeru se izkaže combo s krilnimi zadnjimi vrati in zelo uporabno strešno loputo. Ta omogoča prevoz do 100 kilogramov težkih predmetov pod kotom pri zaprtih zadnjih vratih.
Številni uporabniki bodo veseli širine med notranjima obodoma blatnikov, ki omogoča natovarjanje dveh evropalet tudi pri krajši različici, nakladalni rob pa je uporabno nizek, od tal je odmaknjen le 55,7 centimetra. Zelo dolge predmete je mogoče naložiti pod kotom, saj je za doplačilo na voljo strešna loputa.
Posebnost pa je indikator preobremenitve s senzorjem, ki vozniku omogoča, da s pritiskom na gumb preveri, ali je vozilo preveč naloženo. Če masa tovora presega 80 odstotkov dovoljene nosilnosti, zasveti bela led-lučka. Če masa presega omejitev, zasveti oranžna opozorilna lučka s klicajem.
Na dnu tovornega prostora je šest obročkov za pritrditev tovora, za doplačilo pa so na voljo še štirje obročki na sredini stranic, da so vsi predmeti zavarovani pred premikanjem.
Poleg tega novi combo prinaša do 19 sistemov za pomoč vozniku, ki poskrbijo, da so vožnja, manevriranje in prevoz tovora in ekipe preprostejši, varnejši in udobnejši. Za doplačilo je na voljo trajna vzvratna kamera, ki deluje kot digitalno vzvratno ogledalo in izboljša vidljivost pri vožnji s furgonom ali povsem natovorjenim vozilom.
Druga kamera v zunanjem ogledalu na sovoznikovi strani zagotavlja, da vozniku ni več treba skrbeti zaradi mrtvih kotov na tej strani vozila. Novi combo je lahko opremljen tudi z novim sistemom za zaščito stranice, ki ob pomoči senzorjev prepreči nadležne in drage poškodbe in odrgnine pri počasnem zavijanju, saj voznika opozori na morebitno tveganje trka stranice vozila v oviro (stebriček, ogrado, zid ali drugo vozilo).
Tisti, ki se spopadajo s slabšimi voznimi podlagami, lahko prednji pogon comba nadgradijo z elektronskim sistemom za nadzor oprijema IntelliGrip in z nastavitvijo za gradbišča, ki vključuje povečanje odmika od tal za tri centimetre.
Foto: Opel