(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

Živahen križanec, ki preseneti z uporabnostjo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Opel dodaj
Apple dodaj
PSA dodaj
 
Čas branja: 9 min
25.06.2018  00:01  Dopolnjeno: 25.06.2018 00:35
Opel crossland X je v pokoj poslal merivo, sam pa na 4,21 metra dolžine zgledno združuje lastnosti enoprostorca in manjšega terenca, ki se kljub nekoliko robustnemu videzu še najbolje znajde v mestnem okolju.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Opel dodaj
Apple dodaj
PSA dodaj

Prijatelja je vest, da je Opel opustil merivo kar malce užalostila. Oblikovni posebnež med enoprostorci mu je bil všeč, sploh ker je želel boljši polovici kupiti kompakten, vendar tudi prilagodljiv, uporaben, prostoren in sodoben avtomobil. A čeprav so enoprostorci iz mode, se pri Oplu kupcem s takšnimi željami niso želeli odreči, če pa so želeli v svoje vrste privabiti še kakšnega novega, so se morali podrediti modnim trendom.

Pri Oplu so se zato usmerili v priljubljeni segment športnih terencev, rezultat pa je kompaktni križanec crossland X, ki s ceno od 15.500 evrov nagovarja družine in vse tiste, ki cenijo višje sedenje, preglednost in splošno uporabnost.

Na prioritetnem seznamu pri snovanju novega avtomobila sta jim bila namreč prilagodljivost in uporabnost potniške kabine, s kakršno se je ponašala meriva.

Crossland X je sicer v tesnem sorodstvu s Peugeotom 2008 - razvit je na enaki platformi -, vendar pa tega na pogled na kaže, saj ima svojo dušo oziroma sledi najnovejšim Oplovim smernicam.

V nos je 4,21 metra dolg, 1,77 metra širok in 1,61 m visok avtomobil tipično Oplovski ter precej spominja na slab decimeter večjo mokko X, z boka v oči pade C-stebriček, ki je podobno oblikovan kot pri astri, zadek pa je samosvoj in prepoznaven.

Z raznimi plastičnimi vložki na pogled deluje robustno in nekoliko poudari terenski značaj, kot se za križanca spodobi, dvobarvna kombinacija s sivo streho pa ga popestri. Ni kaj, Opel crossland X se lahko pohvali s trendovskim videzom in zasnovo.

Morda celo bolj kot na videz crossland X igra na prostornost in prilagodljivost. V obeh disciplinah se izkaže kot dostojni naslednik merive, izkoriščenost kabine na 2,6 metra medosne razdalje pa je njegov največji adut.

Odlična prednja sedeža sta mešanica francoskega udobja in nemške trdnosti, odrasli na zadnji klopi se ne bodo počutili utesnjeno, saj je tudi za glave dovolj prostora, predvsem starejši pa bodo cenili višje sedenje in dobro preglednost v vseh smereh.

Starši bodo cenili še lahko dostopna vpetja ISOFIX, nizek rob šipe pa bo pogodu otrokom, saj jim ne zastira pogleda ven.

Za družinsko naravnane kupce, aktivne pare in vse tiste, ki na svojih poteh enkrat prevažajo žive potnike, drugič pa prtljago, bo največji magnet vzdolžno pomična zadnja klop. Ta je z enostavnim gibom vdolžno pomična za 15 centimetrov, ob tem je deljena v razmerju 60:40.

Vzdolžni pomik zadnje klopi omogoči, da prtljažnik povečamo s 410 na 520 litrov, ob podrti zadnji klopi pa se prostor poveča na 1.255 litrov, dno pa je ravno.

Za praktično in uporabno rešitev mora kupec doplačati 800 evrov, kolikor stane paket vsestranskosti, hkrati dobimo še dodatno odprtino v sredini naslona za prevoz daljših predmetov in prtljažno dno s pregrado flex floor.

Voznik se bo v delovnem okolju dobro počutil, saj je kabina svetla in kakovostno izelana, ergonomija pa dobra in povšeči “analognim” uporabnikom.

Infozabavnemu delu sicer ukazujemo prek 8-palčnega zaslona na dotik, vendar je klimatski del pohvalno kasično zasnovan, taki so tudi števci, ki so z izjemo sredinskega dela za prikaz podatkov s potovalnega računalnika povsem analogni.

Za doplačilo sicer lahko dobite projekcijski zaslon in v duhu Oplov ogrevane sedeže in obroč, pri parkiranju pa so zaradi zajetnih stebričkov v pomoč parkirna tipala in 180-stopinjska vzvratna kamera.

V crosslandu X je na voljo veliko odlagalnih mest, sploh za pametni telefon. Zanj sta spredaj na voljo dve USB-vtičnici, možnost brezžičnega polnjenja, odlična pa je tudi povezljivost z osrednjim multimedijskim sistemom (Apple in Android podpora). Oplov IntelliLink je nadomestil francoski vmesnik, zato je nekoliko okrnjena uporaba sistema Opel OnStar.

Kupec lahko izbira med tremi bencinskimi motorji, pravi biser pa je 1,2-litrski trivaljnik s 96 kW (130 KM), ki sicer izvira iz koncerna PSA. Prepriča z mirnim tekom, tihim delovanjem in dovolj navora (230 Nm pri 1.750 vrt./min), povprečno podporo pa mu nudi 6-stopenjski ročni menjalnik, saj je ročica skupaj s hodi predolga.

Moči je sicer dovolj, da se slabe 1,3 tone težak crossland X ne ustraši niti prehitevalnega pasu in klancev, konji pa mu zagotavljajo največjo hitrost 206 km/h in pospešek od 0 do 100 km/h v 9,1 sekunde. Poraba je v skladu s pričakovanju in se giblje pri sedmih litrih (tovarna 4,7/5,1/5,9), z nežno nogo pa se približa šestim litrom.

Pri mestnih terencih smo vajeni, da sta visoka nasajenost karoserije in poudarjen terenski značaj le šminka, saj večinoma ne zapustijo urejenih cest. Tudi crossland X je tak mestni frajer, saj nima štirikolesnega pogona ali kakšnih drugih terenskih voznih lastnosti, se pa dovolj dobro znajde na asfaltu.

Avtomobil je okreten in zgledno vodljiv, le med ovinki se zaradi nekoliko višjega težišča in premalo čvrstega vzemetenja ne znajde ravno najbolje. A tega mu ne gre zameriti, sploh ker bo povprečen kupec cenil udobje in nekaj asistenčnih sistemov (opozarjanje na spremembo voznega pasu, prepoznavanje znakov, tempomat, pomoč pri speljevanju v klanec), pri čemer je treba za sistem za preprečevanje naleta s prepoznavanjem pešcev odšteti 300 evrov.

Pri Oplu so tako v nasičen svet križancev stopili premišljeno, za boj s konkurenco pa ja potrebna tudi pametna cena. Vstopni crossland X tako stane 15.510 evrov, izhodišče za testnega 1.2 turbo Innovation pa je postavljeno pri 18.600 evrov. Za presenetljivo prostoren, uporaben, dobro opremljen, tudi živahen in v vožnji dober avto je to kar ustrezna in zmerna cena, sploh ker mokka X stane precej več, francoski sorodnik v podobi 2008 pa približno enako.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Oplov koncept, ki bo spremenil prihodnost znamke 2

Pod lastništvom Peugeota je Opel pripravljen izstopati iz množice

AVTO
Novosti
Novosti Oplov družinski combo v Sloveniji predpremierno v unikatni izvedbi

Opel combo se je v unikatni, ročno izdelani izvedbi s posebej zaščitenim prevozom kot predserijski izdelek za dva dni ustavil v...

AVTO
Novosti
Novosti ''Človeški'' Opel kaže na prihodnost znamke

Nova usmeritev Opla je postati najbolj učinkovita znamka v Skupini Peugeot Citroën, je pred kratkim napovedal izvršni direktor družbe...

AVTO
Novice
Novice Česar GM ni znal 20 let, je Carlos Tavares naredil v letu dni 1

Francoski PSA je v pri polovici leta prodal rekordnih 2,18 milijona vozil.

AVTO
Testi
Testi Za nemško avtomobilsko tovarno je pes (še) vedno najboljši človekov prijatelj

Oplov crossland X, večji od mokke in manjši od grandlanda, se v posebni izvedbi dobrika lastnikom psov in drugih živali, toda mreža v...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj je uvedel začasne protidumpinške ukrepe zoper kitajska e-kolesa

Začasne zaščitne carine na uvoz kitajskih električnih koles v EU so zbudile zadovoljstvo pri proizvajalcih, so pa razburile evropske...

FINANCE
Članki
Članki Novi finančni minister Italije Giovanni Tria - iz evra ne bi izstopil, zvišal bi DDV

Po pričakovanju analitikov bo težavno prihodnje obdobje ne le v Italiji, ampak tudi za vse tiste, ki z Italijo sodelujejo – in takih je...

FINANCE
Članki
Članki Iskanje skupnega 1

Težave mladih in starejših so lahko zelo podobne, zato je odgovore najbrž pametno iskati dialoško.