Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu S prenovo so se v Münchnu posvetili kozmetičnim popravkom, tehnološki nadgradnji in čistim motorjem
Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Prek 50 odstotkov zmogljivejša baterija, 42 odstotkov večji doseg, dodatnih 168 kilogramov mase in za 50 kilovatov močnejši električni motor
Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Znanih je nekaj podrobnosti o strateškem partnerstvu med ameriškim in nemškim avtomobilskim velikanom. S sodelovanjem bosta družbi prihranili milijardo dolarjev (880 milijonov evrov).
Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Morda je kriva oblika, morda poslovni rezultati skupine PSA ali pa kaj drugega. Peugeot že dolgo ni bil tako samozavesten v razredu, ki sicer upada, vladajo pa mu Nemci.
Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Focusa so na prvo mesto postavili vsi mediji v žiriji Slovenski avto leta, kar mu je prineslo nesporno zmago

Fiesta ST je samozavestno obula velike škornje predhodnice

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Ford dodaj
 
Čas branja: 2 min
21.06.2018  23:00
Nova fiesta ST je močnejša, hitrejša in varčnejša od prejšnje, poganja pa jo le 1,5-litrski trivaljni turbo s kar 200 konji; dodana vrednost skupaj s prilagoditvami okoljskim predpisom prinaša tudi višjo ceno - najmanj 24.630 evrov
Fiesta ST je samozavestno obula velike škornje predhodnice

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Ford dodaj

Nova ford fiesta, ki je v zadnji generaciji obula velike škornje nepremagljive predhodnice – ta je po devetih letih zasedala vrh evropske prodaje – je zrasla, postala prostornejša, sodobnejša, varnejša in tudi dražja. Že prejšnja je imela majhne motorje, nova pa ta trend še nadaljuje, in to ravno v razredu, kjer je to morda najbolj tvegano – v športnem vrhu ponudbe.

Sem sodi fiesta ST, istoimenska naslednica avtomobila, ki je z uravnoteženostjo, izjemnimi voznimi lastnostmi in obilico zabave za volanom pustil izjemen pečat – tudi na naše uredništvo.

Nova fiesta ST je dobila vse zgoraj opisane lastnosti, 1,6-litrski štirivaljni turbo iz predhodnika pa je zamenjal deciliter manjši 1,5-litrski trivaljni turbo, ki povrhu lahko deluje tudi le z dvema valjema. Povprečna poraba nove fieste ST znaša natanko šest litrov, deciliter več kot pri prejšnji. Razlika v plus pa ni posledica napredka v minus, ampak merilnega cikla NEDC 2.0, ki temelji na novem merilnem ciklu WLTP.

Nova fiesta ST iz manjše prostornine potegne 147 kilovatov (200 konjskih moči), kar je 13 kilovatov več kot prejšnja. Navor je zrasel za 50 na 290 newtonmetrov, pospešek do stotice pa se je skrajšal s 6,9 na 6,5 sekunde. Čeprav se je nova fiesta poredila, njena masa je poskočila s 1.160 na 1.283 kilogramov (resda za petvratno izvedenko), so zmogljivosti opazno boljše.

Na kratki testni vožnji po cestah Gorenjske pa se je izkazala tudi z zvokom, ki ga program sport in race (fiesta ima prvič tri vozne programe, ki jih določa delovanje elektronike) iz trivaljnega mletja spremeni v prijetno športno melodijo, izboljša pa se tudi odzivnost stroja. V najbolj športnem »race« pa odpove še sistem proti zdrsu koles, stabilnostni ESP pa deluje le s polovično močjo. Da se prednja kolesa laže bojujejo z veliko močjo in visokim navorom, ima fiesta ST lahko tudi delno mehansko zaporo prednjega diferenciala.

Tudi oblika novinke ne razočara. Kolesa so kar 18-palčna že v serijski opremi, ki sodi v bogatejšo slovensko deželno opremo. Športnost sporočajo tudi odbijači, pragovi, zadnji spojler in z Recarovimi sedeži oplemenitena potniška kabina. Serijski so še osempalčni zaslon z najsodobnejšim vmesnikom SYNC 3, LED-žarometi pa so doplačljivi.

Fiesta ST ima torej vsega več. Tudi tam, kjer ponuja manj ali manjše, pa se oddolži z boljšimi številkami. Vse to vpliva tudi na ceno, višajo pa jo tudi novi okoljski standardi Euro 6d oziroma prilagoditev motorja nanje in merilni protokol WLTP. Cenovni skok na 24.630 evrov za trivratno različico je kar precejšen. A pri tem ni edina, tudi novi megane RS se je pošteno podražil.

Foto: Miloš Milač


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Večna mladenka z novimi aduti

Ford fiesta ni le najbolje prodajani avto v Evropi, ampak z 1,0-litrskim EcoBoost motorjem ponuja precej cestnih užitkov, v različici...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj je uvedel začasne protidumpinške ukrepe zoper kitajska e-kolesa

Začasne zaščitne carine na uvoz kitajskih električnih koles v EU so zbudile zadovoljstvo pri proizvajalcih, so pa razburile evropske...

FINANCE
Članki
Članki Kriza v Italiji peljala v razprodajo na trgih

Italijanska politična kriza odzvanja po premoženjskih trgih – od obvezniških, delniških do deviznih

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...

FINANCE
Članki
Članki Nemške kazalnike vse bolj zaznamuje nestanovitnost 1

Koliko so dogodki iz zadnjih mesecev vplivali konkretno na rast nemškega BDP, pa bomo videli že prihodnji teden

FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.

FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...