Tekmovanje Najboljši poslovni vozniki 2018 je končano. Letos je bilo še posebej pestro, saj se je skoraj sto tekmovalcev iz 25 podjetij pomerilo v petih vajah, med njimi tudi v spretnosti z velikim potniškim kombijem oplom vivarom. Poleg tega smo organizirali prvi posvet o novem merilnem protokolu WLTP, ki tudi na področje službenih vozil prinaša veliko sprememb.
Najbolj natančni, spretni, hitri in preudarni so bili člani ekipe PwC Slovenija: direktor in član uprave Martin Železnik, višja svetovalka za sredstva EU Natalija Plemelj, davčni svetovalec Igor Šiškin in menedžer v forenziki Jure Lenič.
Ekipa ni zmagala v nobeni od petih vaj, a je pokazala najstabilnejšo formo, zato je na koncu zbrala največ točk in premagala preostalih 24 podjetij.
Tekmovalci iz PwC Slovenija so bili najspretnejši v lovljenju zadka z grandlandom X in v zavoju s poslovno insignio, v obeh vajah so osvojili tretje mesto med ekipami. Najslabše, a še vedno nadpovprečno dobro, pa so se izkazali v natančnosti za volanom opla vivara z osmim mestom med 25 ekipami.
Glede na to, da veliki kombiji niso prav pogosti v voznih parkih revizorskih in računovodskih podjetij, pa je tudi ta rezultat vse prej kot slab.
»Pri nas ves čas treniramo takšne in drugačne rešitve, tako da je od tod prišlo veliko prakse za tekmovanje,« je po vaji hudomušno sporočila ekipa PwC Slovenija. Družno so stali pred dostavnikom, ocenjevali njegovo širino, se glasno posvetovali in premikali ožino, na koncu pa zelo solidno opravili vajo.
Projekti, ki jih s partnerji pripravljamo na Financah, vselej prinašajo visoko dodano vrednost. Projekt Najboljši poslovni vozniki je namenjen izobraževanju službenih voznikov na področju varnosti in vozniških veščin, učinkovite uporabe naprednih sistemov, ki jih Oplovi modeli ponujajo v izobilju, ter krepitvi timskega duha.
Letos smo projekt obogatili še s posvetom o novem merilnem protokolu WLTP, ki začne veljati 1. septembra letos. Na prvem tovrstnem posvetu so udeleženci izvedeli vse o doslej znanih učinkih novega protokola na pravila podjetij pri sestavi voznega parka, procesu homologacije in obdavčitve, vplivih na prilagoditve avtomobilov, dobavo in cene ter vpliv kakovosti goriva na izpuste.
Foto: Aleš Beno in Jure Makovec