(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Audi dviga temperaturo z novim A1, prvič bo brez dizelskega motorja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Audi dodaj
A1 dodaj
 
Čas branja: 4 min
21.06.2018  08:26
Audi je predstavil drugo generacijo najmanjšega modela A1, naročila zbira že poleti, jeseni pa bodo prvi avtomobili zapeljali med kupce
Audi dviga temperaturo z novim A1, prvič bo brez dizelskega motorja

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Audi dodaj
A1 dodaj

Nemški Audi po osmih letih predstavlja novi A1. Prestižni malček nižjega oziroma B-razreda je v prvi generaciji našel prek 800 tisoč kupcev. Pri nas jih je bilo zadnji dan prejšnjega leta registriranih 843.

Novi A1 na trg prihaja le v petvratni različici sportback, dizelskih motorjev prvič med Audijevimi modeli, če ne štejemo športnega R8, sploh ne bo v ponudbi. Cena za osnovni model v Nemčiji bo pod 20 tisoč evrov. Spomnimo, prvi A1 je v Sloveniji leta 2010 stal okoli 15 tisočakov, takrat še brez serijske klimatske naprave.

Novi A1 obljublja veliko, predvsem pa prinaša nekaj pomembnih sprememb, ki se zdijo za panogo že kar običajne.

Zasnovan je na skrajšani platformi MQB, ki jo uporablja tudi sestrski volkswagen polo. Posebnost zasnove karoserije je toplotno obdelano jeklo, ki poleg nizke mase prinaša tudi izboljšano vzvojno čvrstost.

Oblikovno je A1 precej drznejši od prejšnjega modela. Prednji del zaznamujejo LED-žarometi v obliki bumeranga, velika maska ter reže med motornim pokrovom in masko. S strani ima novi A1 poudarjeno bočno linijo, poseben je tudi zadek.

Mersko se je novinec potegnil na dimenzije novega pola, kar prinaša precejšnje izboljšanje prostornosti.

Novi A1 sportback je zdaj kar 56 milimetrov daljši in v dolžino meri 4,03 metra. Hkrati je širina z 1,74 metra ostala skoraj nespremenjena, višina nove generacije pa znaša le 1,41 metra oziroma vključno z anteno 1,43 metra. Pod robom pokrova motornega prostora so v ravni liniji nanizane tri ozke reže – poklon modelu sport quattro, Audijevi rally ikoni iz leta 1984.

Prostornina prtljažnika je zrasla za 65 litrov: v osnovi znaša 335 litrov, pri podrtih naslonjalih zadnjih sedežev pa se poveča na celih 1.090 litrov (prtljaga, naložena do stropa). S 67 centimetri je spodnji rob prtljažnika nižji kot prej.

Potniška kabina odpira nov svet v tem razredu, ki je prepreden z digitalizacijo. Že osnovni A1 bo serijsko opremljen z večfunkcijskim volanom in s popolnoma digitalnim kombiniranim instrumentom z visokoločljivostnim 10,25-palčnim zaslonom. Opcijski Audijev virtualni prikazovalnik z razširjenim obsegom funkcij v voznikovem neposrednem vidnem polju prikazuje izčrpne in raznovrstne informacije, kot so animirani navigacijski zemljevidi in grafike nekaterih asistenčnih sistemov.

Radio MMI bo prav tako v serijski opremi. Najbogatejša različica info-zabavnega sistema pa ponuja MMI navigacijo plus z 10,1-palčnim zaslonom na dotik, ki se povsem zliva s črno površino v videzu stekla. Upravljanje v celoti poteka prek zaslona na dotik – kot pri pametnem telefonu.

Audijev vmesnik zagotavlja povezljivost z operacijskima sistemoma iOS in Android. Vmesnik poleg tega vključuje dva USB-vhoda in predal za telefon – pametni telefon se indukcijsko polni brezžično skladno s standardom Qi.

Na področju varnosti A1 prinaša serijski opozorilnik za zapustitev voznega pasu od hitrosti 65 kilometrov na uro, ki naprej pomaga vozniku, da z vozilom ostane na svojem voznem pasu. Omejevalnik hitrosti, ki je prav tako serijski, zanesljivo preprečuje, da bi A1 sportback prekoračil nastavljeno najvišjo hitrost. Audi pre sense front z radarskim senzorjem zazna kritično zmanjšanje razdalje do sprednjega vozila ter pešce in kolesarje, ki s prečne strani stopajo na cestišče – tudi pri slabi vidljivosti, na primer v megli.

Sistem nato opozori voznika z zvočnim signalom in prikazom na zaslonu. Hkrati pripravi vozilo na morebitno zaviranje s polno močjo in – po potrebi – zavira avtomatsko, da prepreči trčenje ali vsaj zmanjša njegovo silovitost. Če je potrebno, za ustrezne zaščitne ukrepe poskrbi tudi opcijski pre sense basic: ta električno zategne sprednja varnostna pasova, zapre okna in vključi opozorilne utripalke.

Radarski tempomat deluje (s samodejnim menjalnikom) od hitrosti nič do 200 na uro, z ročnim menjalnikom pa od 30 do 200 na uro. Poleg parkirnega sistema je odslej mogoče naročiti tudi kamero za vzvratno vožnjo.

Parkirni sistem samodejno vrti volan pri parkiranju na bočna in prečna parkirna mesta. Z novo različico sistema lahko A1 sportback parkira na prečna parkirna mesta tudi v smeri naprej – po potrebi z dodatnim korigiranjem.

Motorji v novincu bodo sprva le serijski, tudi pozneje pa Audi ne napoveduje dizelskih različic. Vsi stroji bodo podprti s turbopolnilnikom. Litrski bo zmogel 70 oziroma 85 kilovatov, 1,5-litrski TFSI 96 ali 110 kilovatov, dvolitrski TFSI pa 147 kilovatov in bo takšen kot v polu GTI. Menjalnik bo ročni ali samodejni sedemstopenjski z dvojno sklopko S tronic. Izjema je najzmogljivejši motor v ponudbi, ki je serijsko vgrajen skupaj s šeststopenjskim menjalnikom S tronic.

Kot dodatna oprema je na voljo sistem za uravnavanje vozne dinamike drive select. Z njim lahko voznik izbira med štirimi nastavitvami auto, dynamic, efficiency in individual.

foto: Audi


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Audijev šef zapušča mesto predsednika uprave

Včerajšnja aretacije je prvega moža pripeljala do odločitve, da začasno zapusti mesto predsednika uprave Audija in člana uprave...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki Novi finančni minister Italije Giovanni Tria - iz evra ne bi izstopil, zvišal bi DDV

Po pričakovanju analitikov bo težavno prihodnje obdobje ne le v Italiji, ampak tudi za vse tiste, ki z Italijo sodelujejo – in takih je...

FINANCE
Članki
Članki ECB zapira pipico? Kaj to pomeni za ceno posojil, delnice in tudi prevzem Cinkarne Celje? 9

Kakšne spremembe so spodbujevalni ukrepi ECB pustili na različnih segmentih trga, kakšni bodo po pričakovanju analitikov naslednji...

AVTO
Posel
Posel Elon Musk bo odpustil devet odstotkov zaposlenih v poskusu, da Tesla doseže dobiček 6

V pismu zaposlenim je Elon Musk, razvpiti šef ameriške družbe za proizvodnjo električnih avtomobilov Tesla, zapisal, da glavni motiv...

FINANCE
Članki
Članki (Goljufije) Dolgove za grad je hotel poplačati z denarjem EU 2

Tudi lani so med goljufijami z evropskim denarjem v EU prevladovali primeri nepravilno porabljenega denarja iz strukturnih skladov ter iz...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Koliko dražja so posojila v Sloveniji v primerjavi z evrskim povprečjem 2

Pogledali smo, kakšne so po podatkih ECB v povprečju tržne obrestne mere za dolgoročna stanovanjska posojila v Sloveniji in drugih...