Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.
Hyundai prebrodil ohlajanje Kitajske in povečal dobiček Hyundai prebrodil ohlajanje Kitajske in povečal dobiček Prodaja Hyundaia je na največjem svetovnem trgu v prvem trimesečju strmoglavila za 19 odstotkov, družba pa je vseeno prvič v zadnjih šestih trimesečjih povečala čisti dobiček.
Volvo povečal prodajo in že zapolnil letošnjo knjigo naročil Volvo povečal prodajo in že zapolnil letošnjo knjigo naročil Prihodki od prodaje so se povečali za petino, k rasti pa so prispevali vsi poslovni segmenti

Za volanom volva V60, ki v kaotični vsakdanjik prinaša tišino in spokojnost

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna...   dodaj
predstavitve vozil   dodaj
BMW dodaj
Volvo dodaj
 
Čas branja: 5 min
19.06.2018  23:07  Dopolnjeno: 20.06.2018 07:28
Volvo V60 igra na drugačne strune kot tekmeci, namesto poudarjene dinamike prinaša zanesljivost, namesto športnosti tišino in udobje, varnost pa je znova njegova paradna disciplina
Za volanom volva V60, ki v kaotični vsakdanjik prinaša tišino in spokojnost
Novi V60 je na prvi pogled enak V90. A švedski minimalizem prinaša razlike, LED-žaromete, ki so bližje maski, višjo stransko linijo, ki poteka pod zadnjimi vrati, nižjo streho in še nekaj sprememb.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna mobilnost   dodaj
predstavitve vozil   dodaj
BMW dodaj
Volvo dodaj

V zadnjih dveh desetletjih so se limuzine, karavani in tudi športni terenci rojevali s športnostjo, dinamiko v genih. Ta jim je bila položena v zibelko, poudarjena v tiskovnih gradivih in občutna na cesti. Pomembno je bilo, kako natančen je volan, kako čvrste vzmeti, kako nevtralen nos ali zadek vozila in kako ostri so odzivi motorja, menjalnika in podvozja.

Kljub trudu snovalcev je smer vsaj malo ali pa kar pošteno načela udobje v kabini, ki je, ne glede na trende, odločilno pri več kot 90 odstotkih prevoženih kilometrov. Ko se prebijamo skozi mestno gnečo, natovorjeni s prtljago peljemo družino na dopust, poslovnega partnerja na kosilo ali večerjo ter taš­čo v trgovino.

»Umiri se, kam se ti pa mudi?«

Res je sicer, da je vsa ostrina dobrodošla, ko sami za volanom urežemo ovinek ali dva, a le takrat. Tudi z novim volvom V60 smo odpeljali nekaj zavojev proti znamenitemu samostanu Montse­r­rat na istoimenski gori nad Barcelono. Pritoževal se ni, podvozje, povzeto po večjem V90, je brez težav sledilo priganjanju, vzmetenje je nežno prestrezalo grobe manevre, a zdelo se je, da nam V60 vseskozi sporoča: »Umiri se, človek, kam se ti pa tako mudi!«

Prerasel je tekmece

Pot nazaj smo zato prevozili nežneje in tako začutili vse dobrote srednjerazrednega karavana, ki na trg po osmih letih prihaja kot povsem nov izdelek. Dolg kot ponedeljek, vsekakor pa več kot tekmeci, se šved s 4,76 metra dolžine in 2,87 metra medosja postavlja nad tekmece – BMW serije 3, mercedesa C in audija A4. V kabini je bolj prostoren, pri tem pošteno užene predhodnika V60 in tudi V70, ki se prav tako poslavlja. A hkrati seveda ni tako razkošen kot sorodni V90, je pa pri zgornjem početju, zelo hitri vožnji, zato nekoliko bolj suveren. In po občutku tudi nekaj tišji ter po zaslugi boljšega uležajenja motorja tudi mirnejši in udobnejši.

Prostor, udobje in tišina

Umirjena desna noga je prinesla uživanje ob res tihem delovanju obeh strojev, dizelskem D4 s 140 kilovati ali bencinskem T5 s 185 kilovati, mehko in nežno pretikanje osemstopenjske avtomatike, ki je med vožnjo dejansko nezaznavna, torej deluje kot mora. Prostorsko je novi V60 zaradi povečane kabine in res velikodušnega pomika voznikovega sedeža v obe smeri bolj zračen od zgoraj omenjenih tekmecev. Sedeži so spet najprej razkošni, z vgrajenimi vzglavniki, šele nato oprijemljivi, občutek za volanom pa je predvidljivo prijeten.

Tudi na zadnji klopi potniki zdaj res dobro sedijo, prej ni bilo tako. Prtljažnik pa pogoltne 529 litrov, kar ni rekordna številka med srednjerazrednimi karavani, a je vsekakor najboljša med prestižnimi karavani istega razreda. Ob tem je lahko dostopen, raven, ko podrete zadnje sedeže, in zelo galantno obdelan.

Kar dva priključna hibrida

Pri motorjih bo izbira jeseni še večja. Novi V60 bo imel kar dve različici priključnega hibrida, ki bosta temeljili na dvolitrskem turbomotorju in električnem motorju. V60 T6 twin engine AWD bo ponujal sistemsko moč 250 kilovatov (340 konjskih moči), T8 twin drive AWD pa 287 kilovatov (390 konjskih moči). Prihajata še šibkejša bencinarja T3 in T4.

Predvidljiv, domač

Za preprosto armaturo in velikim pokončnim zaslonom se znajdeš z zavezanimi očmi. Kot bi se v V60 presedel iz XC60, V90 ali malega XC40. Na prvi pogled je novi V60 enak bratom, ko pogledaš bolje, pa vidiš, da so snovalci vnesli nekaj sprememb. Denimo prstan na sredini letve, ki teče pod konzolo, bolj valovit zgornji del armature in še kakšno malenkost.

Izjemno varen

Tisto, kar pri volvih vselej znova navdušuje, je občutek varnosti. Zaradi zavedanja, da ta znamka blesti na tem področju, ob pogledu na kopico sistemov, ki se izpišejo ob vžigu motorja ali ob samem delovanju. Denimo pametnega radarskega tempomata, ki se s pomočjo sistema lane keeping assist za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu v V60 še hitreje odzove na cestne črte kot v V90, zaviranje v sili pred različnimi ovirami (V60 zaznava pešce, kolesarje in tudi velike živali), opozarjanje na promet pri parkiranju in izparkiranju ter prečno v križišču ter na vozila v mrtvem kotu.

Osnoven, a nikakor ne skromen, stane 37 tisočakov

Ko sešteješ vse dobrote volva V60, lažje razumeš kar visoko ceno, ki jo na razumno raven omili akcijska ponudba. Dizelski V60 D3 s 110 kilovati in drugo stopnjo opreme momentum stane 37 tisočakov, D4 momentum s 140 kilovati, samodejnim menjalnikom in varnostnim paketom intellisafe pro pa šest tisočakov več. Ja, Volvo je hitro postal samozavesten, a ne brez prave osnove.

Foto: Miloš Milač in Volvo

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti (video) Novi V60 – Volvov odgovor na nemško prestižno trojico 3

Novo generacijo poslovnega razreda Volvo odpira s karavanskim V60, ta je eleganten, zelo varen, po trditvah Volva prostoren in praktičen...

AVTO
Novosti
Novosti Prelomnice, ki jih prinaša Volvo S60

Novi srednjerazredni volvo S60 prinaša pomembne prelomnice – kot prvi avto te znamke je izdelan v ZDA, obenem pa se v celoti poslavlja...

FINANCE
Članki
Članki Kaj bo šef Feda Powell storil na julijskem obrestnem zasedanju

Na tokratnem zasedanju Feda analtiki ne pričakujejo obrestnega dviga - in to ne zaradi nedavnih kritik, ki jih je na račun Feda izrekel...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...

FINANCE
Članki
Članki So nam evroposlanci ravnokar malo priprli internet? 6

Z reformo avtorskega prava v takšni obliki, kakršna je bila danes v prvem koraku potrjena na pristojnem odboru evropskega parlamenta, se...

FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...