Prav veliko sicer ni znanega, nekaj pa vseeno. Novi jimny bo ostal majhen in robusten terenec s tremi vrati, oglato karoserijo v stilu precej večjega in dražjega mercedes-benza razred G. Poganjal ga bo bencinski motor, po vsej verjetnosti 1,5 litrski brez turbo polnilnika. Štirikolesni pogon bo preklopljiv, malček pa bo ohranil reduktor in terenske sposobnosti.
V slovenskem predstavništvu Suzukija novinca predvidoma pričakujejo v prvem četrtletju prihodnje leto, podrobnejših informacij o njem pa še nimajo.
Aktualnega jimnyja smo letos primerjali s še bolj priletno lado nivo, kako sta se odrezala v svojem naravnem okolju?
Potniška kabina se zgleduje po jimnyjevem predhodniku - samuraju. Novinec seveda vozi v koraku s časom, zato ima na vrhu sredinske konzole sedempalčen zaslon na dotik, multifunkcijski volan, samodejno klimatsko napravo, tempomat in sistem za zaviranje v sili.
Jimny je ostal mini terenec, a njegove zunanje mere niso znane. Suzuki zagotavlja, da bodo ostale pod štirimi metri, v kabini bo prostor za štiri potnike, za zadnjo klopjo pa bo predvidoma skromen prtljažnik.
Aktualni jimny z zasnovo iz daljnega leta 1998 bo ostal v ponudbi na Japonskem le s 660 kubičnim bencinarjem, tekmoval pa bo v razredu mini avtomobilov oziroma kei cars.