Če je predhodnik (serije 6) slovel kot luksuzni kupe, nova serija 8 kupe nastopa z občutno športnejšo držo. To je BMW, pri katerem ob vozni dinamiki obliko narekujejo všečne in vabljive obline. Nizka zasnova avtomobila, dolga medosna razdalja in široki koloteki, ozka okna in nizka strešna linija, ki se elegantno spušča v zadek, narekujejo razmerja.
S čustvi prežeta karoserija kljub 4,84 metra dolžine in 1,9 metra širine v višino sega le 1,34 metra. Od upokojene serije 6 je kupejevska osmica krajša kar pet centimetrov, širša za centimeter in nižja za približno tri.
Povsem na novo oblikovana kabina se od preostalih v družini razlikuje po vzdolžnih linijah, ki poudarjajo osredotočenost na športno vožnjo. Zaradi nizke zasnove je nižje postavljen osrednji 10,25-palčni prikazovalnik. Novorazviti usnjeni športni sedeži, usnjene obloge na vratih in v usnje oblečena armaturna plošča ustvarjajo razkošen ambient.
Nizek položaj zadnjih sedežev je omogočil oblikovanje naslona za glavo kot sestavni del hrbtnega naslonjala. Zadnje naslonjalo se lahko v razmerju 50 proti 50 zloži ter poveča uporabnost prtljažnika, ki v osnovi sprejme 420 litrov prtljage.
Nabrušeno na dirkališču
Pogonski sklop, vzmetenje in podvozje so bili nabrušeni na dirkališču Nürburgring. Serija 8 kupe je bila razkrita ob različici M8 GTE, ki se bo udeležila vzdržljivostne dirke 24 ur Le Mansa. Novi BMW učinkovito izkorišča gibanje zraka. Dodatni sprednji spojler zmanjša dvigovanje prednje preme pri velikih hitrostih. Aktivno krmiljenje zračnih loput, zračni zavesi ter bočni reži za zrak pripomorejo k zmanjšanju količnika zračnega upora.
Serija osem bo serijsko opremljena z elektronskim krmiljenem zapore diferenciala na zadnji premi, ki zagotavlja hitrejše pospeševanje iz zavojev. Del standardne opreme bo tudi prilagodljivo M-vzmetenje z elektronsko krmiljenimi blažilniki.
Na ceste novembra z dvema motorjema
Prepoznavni šestkotni ledvici z zrakom oskrbujeta druščino osmih ali šestih valjev. Bencinski M850i s 4,4-litrskim osemvaljnikom je pridobil 50 kilovatov, skupno jih razvije kar 390 (530 KM), ter znani triitrski dizelski 840d s šetvaljnikom razvije 235 kilovatov (320 KM) moči. Vsa ta moč se bo prenašala s pomočjo izboljšanega osemstopenjskega športnega menjalnika steptronic. Štirikolesni pogon xDrive bo po vzoru BMW M5 vozniku ponujal dodatno vozno doživetje z možnost poudarka na zadnjem kolesnem paru.
Na ceste bo zapeljal novembra, pozneje se bosta kupeju pridružila še kabriolet in štirivratni kupe. Vsi trije naj bi bili na voljo tudi v različici M8, ki bo razvila približno 600 konjskih moči.