Rabljen električen avto danes dobite že za deset tisočakov Rabljen električen avto danes dobite že za deset tisočakov Od lahkega štirikolesnika twiziya, rabljenih francozov, prve generacije nissana leafa do ameriškega »fička« 500e, ki v Evropo in Slovenijo prihaja po drugačnih kanalih
Kaj poganja elektromobilnost, kje so luknje in kje priložnosti? Kaj poganja elektromobilnost, kje so luknje in kje priložnosti? Prvič v zgodovini se povezujeta klasična energetika in transport. Ne motor, baterija in polnjenje bosta glavna elementa avta prihodnosti.
Novi ford focus: s čim bo vabil, s čim odganjal Slovence Novi ford focus: s čim bo vabil, s čim odganjal Slovence Novi ford focus na slovenski trg prinaša pošten prepih v kompaktnem razredu. Celostno zelo dober avto pa ima precej višje cene kot prej. Analizirali smo nov položaj focusa, razloge za podražitev in preverili kaj ponuja za najmanj 16.990 evrov.
So električni avti tudi v Sloveniji razprodani? Analizirali smo trg So električni avti tudi v Sloveniji razprodani? Analizirali smo trg Katere električne avtomobile lahko pri nas dobite takoj, na katere pa boste čakali zelo dolgo
Pod vročo pločevino ponuja presenetljivo veliko novega Pod vročo pločevino ponuja presenetljivo veliko novega Prenova je Mazdini uspešnici CX-3 na pogled resda prinesla le subtilne spremembe, zato pa bodo mnoge novosti toliko bolj cenili voznik in sopotniki. K nam pride še ta mesec z začetno ceno 16 tisoč evrov.

Vroč in luksuzni kupe, za katerega je BMW oživil legendarno ime

Čas branja: 3 min
15.06.2018  21:15
Po dveh desetletjih premora ter po upokojitvi serije 6 se v ponudbo BMW vrača serija 8 kupe, ki je pomenila vrhunec športnosti in ekskluzivnosti.
Vroč in luksuzni kupe, za katerega je BMW oživil legendarno ime
Prvo generacijo serije 8 so izdelovali med letoma 1989 in 1999 in je takrat veljala za enega tehnološko najnaprednejših avtomobilov. Nova osmica obliko prežeto s čustvi združuje z najsodobnejšim luksuzom in vrhunskimi zmogljivostmi.
Foto: www.daniel-kraus.com

Če je predhodnik (serije 6) slovel kot luksuzni kupe, nova serija 8 kupe nastopa z občutno športnejšo držo. To je BMW, pri katerem ob vozni dinamiki obliko narekujejo všečne in vabljive obline. Nizka zasnova avtomobila, dolga medosna razdalja in široki koloteki, ozka okna in nizka strešna linija, ki se elegantno spušča v zadek, narekujejo razmerja.

S čustvi prežeta karoserija kljub 4,84 metra dolžine in 1,9 metra širine v višino sega le 1,34 metra. Od upokojene serije 6 je kupejevska osmica krajša kar pet centimetrov, širša za centimeter in nižja za približno tri.

Povsem na novo oblikovana kabina se od preostalih v družini razlikuje po vzdolžnih linijah, ki poudarjajo osredotočenost na športno vožnjo. Zaradi nizke zasnove je nižje postavljen osrednji 10,25-palčni prikazovalnik. Novorazviti usnjeni športni sedeži, usnjene obloge na vratih in v usnje oblečena armaturna plošča ustvarjajo razkošen ambient.

Nizek položaj zadnjih sedežev je omogočil oblikovanje naslona za glavo kot sestavni del hrbtnega naslonjala. Zadnje naslonjalo se lahko v razmerju 50 proti 50 zloži ter poveča uporabnost prtljažnika, ki v osnovi sprejme 420 litrov prtljage.

Nabrušeno na dirkališču

Pogonski sklop, vzmetenje in podvozje so bili nabrušeni na dirkališču Nürburgring. Serija 8 kupe je bila razkrita ob različici M8 GTE, ki se bo udeležila vzdržljivostne dirke 24 ur Le Mansa. Novi BMW učinkovito izkorišča gibanje zraka. Dodatni sprednji spojler zmanjša dvigovanje prednje preme pri velikih hitrostih. Aktivno krmiljenje zračnih loput, zračni zavesi ter bočni reži za zrak pripomorejo k zmanjšanju količnika zračnega upora.

Serija osem bo serijsko opremljena z elektronskim krmiljenem zapore diferenciala na zadnji premi, ki zagotavlja hitrejše pospeševanje iz zavojev. Del standardne opreme bo tudi prilagodljivo M-vzmetenje z elektronsko krmiljenimi blažilniki.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Na ceste novembra z dvema motorjema

Prepoznavni šestkotni ledvici z zrakom oskrbujeta druščino osmih ali šestih valjev. Bencinski M850i s 4,4-litrskim osemvaljnikom je pridobil 50 kilovatov, skupno jih razvije kar 390 (530 KM), ter znani triitrski dizelski 840d s šetvaljnikom razvije 235 kilovatov (320 KM) moči. Vsa ta moč se bo prenašala s pomočjo izboljšanega osemstopenjskega športnega menjalnika steptronic. Štirikolesni pogon xDrive bo po vzoru BMW M5 vozniku ponujal dodatno vozno doživetje z možnost poudarka na zadnjem kolesnem paru.

Na ceste bo zapeljal novembra, pozneje se bosta kupeju pridružila še kabriolet in štirivratni kupe. Vsi trije naj bi bili na voljo tudi v različici M8, ki bo razvila približno 600 konjskih moči.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice BMW bo vložil milijardo evrov v novo tovarno na Madžarskem 3

Na eni proizvodnji liniji izdelovali tako električna vozila kot vozila z motorji z notranjim izgorevanjem

AVTO
Novosti
Novosti Novi BMW X5 prinaša evolucijo in kopico tehničnih novosti 4

BMW luksuzni terenec vozi že v četrto generacijo, ki je bila razkrita danes ponoči. Novinec je nekaj večji, podobno prostoren, precej...

AVTO
Novosti
Novosti Najmočnejši BMW M2 iz Slovenije ušel na splet 2

Slovenski BMWBLOG je dobra dva tedna pred uradnim razkritjem objavil fotografije in podatke o BMW M2 competition. Pobeg iz Sloveniji ni...

AVTO
Testi
Testi Pregrešni dizelski objem BMW petice 21

BMW serije 5 touring z dizelskim šestvaljnikom v nosu, osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, štirikolesnim pogonom ter kupom dodatne in...

AVTO
Posel
Posel Pri BMW stavijo na električno prihodnost 5

Po rekordnem letu se delničarjem BMW napovedujejo rekordno visoke dividende