Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Insignia je privlačna in nevsiljiva avtocestna limuzina, ki v marsikaterem pogledu preseneti. Z 1,6 litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) ponuja romantično kombinacijo, ki jo danes na žalost kupci prepogosto spregledajo.
Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Najuspešnejši slovenski hokejist Anže Kopitar je na obisku v Sloveniji prejel novega jeklenega konjička. Odslej se bo v domačih krajih vozil z luksuznim terencem mercedes-benz GLE.
Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju V New Yorku smo danes razglasili že 15. zmagovalce izbora Svetovni avto leta. Največ odličij je prejel jaguar I-pace.
Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Še ena vroča srebrna puščica s pečatom Roberta Lešnika. CLA je izjemno pomemben mercedes. Kar 70 odstotkov kupcev je novih, mlajših strank, kar tri četrtine teh pa jih ostane zvestih znamki.

Naj je zaradi nenatančnosti ne skupi pločevina

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 8 min
15.06.2018  00:40
Na cesti sta potrebni predvsem strpnost in premišljenost, seveda pa brez natančnosti pri manevriranju ne gre

Obveščaj me o novih člankih:  

Slovenci smo prepričani, da smo izredno dobri in strpni vozniki, ki imajo vož njo in parkiranje v mezincu. No, statistike zavarovalnic vsaj zadnjemu ne pritrjujejo v celoti, saj je poškodba pločevine pri parkiranju ena pogostejših pri uveljavljanju škodnih zahtevkov.

Za parkiranje si je treba vzeti čas

Prav zato smo pred izzive natančnosti pri manevriranju oziroma parkiranju z Oplovim vivarom postavili tudi okoli 80 voznikov službenih vozil iz 20 slovenskih podjetij, ki so se udeležili projekta Najboljši poslovni vozniki.

V avtošoli so nas sicer učili, da uporabljamo ogledala, vržemo pogled prek ramen in si ogledamo okolico, preden zapeljemo avto na parkirno mesto. To sicer velja še danes, razlika je le v tem, da nam sodobni avtomobili pri parkiranju lahko izdatno pomagajo s pripomočki, kot so parkirni senzorji in kamere, nekateri pa imajo tudi sisteme za samodejno parkiranje, pri katerih le popuščamo zavoro, vse drugo pa prepustimo avtomobilu.

Inštruktorji AMZS Centra varne vožnje na Vranskem kljub vsemu svetujejo, naj si za parkiranje vzamemo čas in temu manevru namenimo več pozornosti, saj se navidezno preprosto opravilo še danes pogosto konča z buškami na pločevini.

Kako bočno parkirati vozilo?

Parkiranje, sploh bočno, je v resnici za marsikatero voznico in voznika včasih precej zahtevno opravilo. Ali ste vedeli, da obstaja tudi matematična formula, po kateri lahko izračunate prostor, potreben za uspešno parkiranje, glede na dolžino vašega vozila?

A ker je precej zapletena, si bo lažje zapomniti teh nekaj korakov:

1. Svoje vozilo ustavite čim bližje (približno 60 centimetrov) in do polovice vzporedno z vozilom, za katero nameravate parkirati. Še lažje bo, če bo vaša zadnja os poravnana z njegovim odbijačem. Volan nato obrnite do konca v smeri vzporednega vozila.

2. Počasi zapeljite proti parkirnemu mestu in se ustavite, ko ste z drugim vozilom poravnani pod kotom 45 stopinj.

3. Ko se vaš del sprednjega odbijača poravna z zadnjim delom odbijača parkiranega vozila, zavrtite volan v nasprotno smer in nadaljujte z vzvratno vožnjo.

4. Če je šlo vse po načrtu, ste zdaj v parkirnem boksu.

Ko res ne gre, se obrnite na »živo« pomoč

»Tako je velik, mi se ga kar malo bojimo,« so ob pogledu na Oplov vivaro dejali tekmovalci z ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti (spodaj). Previdnost je mati modrosti, so si rekli, ovire postavili precej na široko in brez dotika zapeljali skozi. Zadnje mesto jih ni zmotilo, saj so od vaj odnesli precej novih spoznanj in prakse, ki jim bodo še kako prav prišli v realnem prometu.

Čeprav so kombiji precej večji od vseh avtomobilov na cesti, so zaradi svoje škatlaste oblike namreč zelo pregledni. Kratek nos in ravni boki ter zadek pa omogočajo, da vidite vse skrajne točke vozila in bližnjo okolico. Pri vaji smo ugotavljali, kako dobro znajo tekmovalci oceniti širino vivara in kako natančni so pri parkiranju. Pri manevriranju dostavnika je sicer ključna nastavitev stranskih ogledal, pri čemer zgornje steklo služi za opazovanje dogajanja za kombijem, spodnje steklo bolj konveksne oblike pa za opazovanje okolice vozila.

Ogledali sta tako še posebej uporabni pri prehitevanju na avtocesti in manevriranju na ozkih parkirnih mestih. Pomembno je, da stranska ogledala pravilno nastavimo, saj je vzvratno pri večini neuporabno, parkiranje pri vivaru pa ob tem močno olajša uporaba vzvratne kamere oziroma tipal za vzvratno vožnjo.

Pri vaji iz natančnosti je bil v ospredju tudi timski duh, saj so nekateri tekmovalci težko ocenili, kje je rob vozila, sicer pa so blesteli udeleženci iz OMV Slovenija, odlične so bile tudi ekipe Rinz Ros 1 (zgoraj) in 2 (spodaj) ter Sensor in VDC Novo mesto. Fantoma se je poznalo, da sta si blizu z reševalnimi vozili, kjer ni prostora za oklevanje in napake.

Partner projekta Najboljši poslovni voznik je podjetje Opel Southeast Europe in soorganizator podjetje AMZS. Podjetji nista posegali v vsebino prispevka.

Foto: Jure Makovec

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Nasveti
Nasveti Ko pobegne zadek, ni časa za karaoke

Nič ne de, če na službenih poteh v avtomobilu prepevate na ves glas. Škodljivih posledic skoraj ne bo, povsem drugače pa je, če vam...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Zakaj se moramo pogovarjati o demografiji 19

V osmih grafih ponujamo osnovne izzive na slovenskem trgu dela, za mlade in starejše ter za odločevalce in družbo kot celoto.

FINANCE
Članki
Članki Nemške kazalnike vse bolj zaznamuje nestanovitnost 1

Koliko so dogodki iz zadnjih mesecev vplivali konkretno na rast nemškega BDP, pa bomo videli že prihodnji teden

FINANCE
Članki
Članki EU bo omejila tudi ceno mednarodnih telefonskih klicev v druge članice 4

Po novem boste precej kmalu lahko malo bolj sproščeni glede stroškov, če boste od doma s svoje mobilne (ali fiksne) številke...

FINANCE
Članki
Članki Iskanje skupnega 1

Težave mladih in starejših so lahko zelo podobne, zato je odgovore najbrž pametno iskati dialoško.

SUBV
Članki
Članki Imate doma 18-letnika? Samo še danes se lahko poteguje za brezplačno vozovnico Interrail. 1

EU bo to poletje 15 tisoč 18-letnikom – od tega 61 iz Slovenije – podarila brezplačno vozovnico za potovanje z vlakom po Evropi...

FINANCE
Članki
Članki Novi finančni minister Italije Giovanni Tria - iz evra ne bi izstopil, zvišal bi DDV

Po pričakovanju analitikov bo težavno prihodnje obdobje ne le v Italiji, ampak tudi za vse tiste, ki z Italijo sodelujejo – in takih je...

FINANCE
Članki
Članki EU tlakuje pot za strožjo presojo kitajskih naložb

Nemčija, Francija in Italija so na začetku prejšnjega leta evropsko komisijo pozvale k ukrepom, da bi se v EU lahko zaščitili pred...