(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

Megane RS: moč, vodljivost, opaznost in najboljši kompromis doslej

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Renault dodaj
 
Čas branja: 3 min
14.06.2018  20:34  Dopolnjeno: 14.06.2018 21:07
Renault megane RS je kot športni zastavonoša tega modela v tretji generaciji morda našel tisti pravi kompromis med športnostjo in vsakdanjo uporabnostjo. Na trg je zapeljal ta teden, s precej samozavestno ceno prek 29 tisočakov
Megane RS: moč, vodljivost, opaznost in najboljši kompromis doslej
Čeprav je manj divjaški, ni prav nič manj opazen kot v prejšnji generaciji. Poleg kričeče barve (ena od možnosti) ga vselej krasi rombast sredinsko nameščeni izpuh. Novi megane RS je 44 milimetrov (v medosju za 23 milimetrov) daljši od predhodnika. Obenem je 27 milimetrov širši in šest višji. Serijsko ima 18-palčna platišča, brembovi zavorni koluti pa spredaj merijo 355, zadaj pa 290 milimetrov.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Renault dodaj

V prvega sem sedel že daljnega leta 2004. Najbolj divjega megana RS, z dvolitrskim turbo motorjem s 165 kilovati (225 konjskimi močmi). Po preizkusni vožnji na francoskem dirkališču v Albyju sem tarnal, da je premehek. Na cestah mi je to godilo, a se je takrat precej drag megane RS (stal je sedem milijonov tolarjev, milijon več kot golf GTI) v primerjalnem testu poklonil kralju – golfu GTI.

Do danes se je spremenilo veliko. Megane je v drugi generaciji v celoti izgubil mehkobo prve generacije. Postal je grob, trd, izjemno hiter in skorajda brezkompromisen avto. Vsaj po tej plati je ugnal golfa GTI, ki je ostal družinsko uporaben, a vseeno odlično vodljiv, športen, res dober kompromis. Megane RS pa je bil nekaj za ekstremiste, brezkompromisneže. Za precej bolj dostopno ceno okoli 25 tisočakov je ponudil vrhunske športne užitke. Matej se je za volanom posebne različice red bull racing RB8 popolnoma raznežil.

Po esktremnežu pa je znova nastopil čas za kompromis, megane RS III. Srednjo pot je nakazal že s petimi vrati, nato z nekaterimi podrobnostmi. Dodobra pa jo pojasnjuje trg GTI avtomobilov, ki je v zadnjem desetletju poskočil za štirikrat na več kot 100 tisoč vozil. Renault pa je kot pomemben igralec v zadnjih dveh generacijah prodal 53 tisoč meganov RS.

A brez skrbi, novi megane RS, ki smo ga v tem tednu pognali po zavojih Gorenjske, ni tiste vrste kompromis, da bi ga lahko označili za mehkužnega, krotkega ali kaj podobnega.

Je napreden (kot edini ponuja štirikolesno krmiljenje), zmogljiv in prožen (1,8 litrski turbo bencinar s 390 newtonmetri navora in 206 kilovati oziroma 280 konjskimi močmi), izjemno prijetno zveneč ob dodajanju vmesnega plina ali pretikanju dvosklopčnega samodejnega menjalnika (doplačilo 1.800 evrov), kar konktretno dražji od prejšnjega (osnovni stane 29.390 evrov), a obenem tudi bolje opremljen, bolj zmogljiv in precej bolj vsestranski.

Z vsestranskostjo mislimo na dodaten par stranskih vrat, na športne, dobro oprijemljive, a nikakor ne tako trde sedeže kot v prejšnjem meganu iz katerega je bilo zaradi grobih stranskih obrob težko zlesti. Vsestransko je tudi vzmetenje, mehkejše, a nikakor ne mehko.

Boljša je zvočna izolacija, ki omogoča tiho in umirjeno vožnjo, izpušni sistem z rombastim zaključkom na zadku pa ob vklopu programa sport ali race vseeno poskrbi za prijeten ropot ob menjavanju prestav in športno glasno melodijo ob priganjanju motorja, ki se prav neznačilno za turbo stroje rad vrti v visoke vrtljaje.

Ob tem pa se dobro odziva tudi v nižjem in srednjem območju in nekako ne daje občutka, da vas do stotice izstreli v le 5,8 sekunde, kar nikakor ne pomeni da ni hiter. Davek vljudnosti stroja.

Nenazadnje pa je dobrodošel pripomoček tudi štirikolesno krmiljenje, ki do hitrosti 60 kilometrov na uro zadnja kolesa obrne v smeri prednjih (v programu race to stori šele nekaj nad 100 na uro), in tako pripomore k okretnosti. Nad omenjeno številko pa se kolesa obrnejo v drugo stran in skrbijo za še boljšo lego v zavojih.

Stik koles s cesto je za prednji pogon prepričljiv, saj za to poskrbi sicer doplačljiva mehanska zapora prednjega diferenciala.

Po nekaj deset kilometrih za volanom novega megana se zdi, da je Renault ustvaril dober kompromis med športnostjo in uporabnostjo in z njim vsekakor presegel aktualnega clia. Za brezkompromisneže pa bo jeseni na voljo različica cup z 220 kilovati (300 konjskimi močmi), bolj školjkastimi sedeži, serijsko zaporo diferenciala in še čim.

Foto: Miloš Milač


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...

FINANCE
Članki
Članki Julija je nemško naložbeno zaupanje še bolj upadlo

Po panogah so najslabša pričakovanja za avtomobilsko industrijo, najboljša pa za panogo informacijskih tehnologij ter tudi za...

FINANCE
Članki
Članki Po vrhu o migracijah: Italija z načrtom v desetih točkah, Nemčija z EU več hitrosti 7

Italijanski premier, ki je na nedeljskem izrednem vrhu o migracijah predstavil vladni predlog evropske strategije v desetih točkah, je med...

FINANCE
Članki
Članki So nam evroposlanci ravnokar malo priprli internet? 6

Z reformo avtorskega prava v takšni obliki, kakršna je bila danes v prvem koraku potrjena na pristojnem odboru evropskega parlamenta, se...

AVTO
Posel
Posel Elon Musk bo odpustil devet odstotkov zaposlenih v poskusu, da Tesla doseže dobiček 6

V pismu zaposlenim je Elon Musk, razvpiti šef ameriške družbe za proizvodnjo električnih avtomobilov Tesla, zapisal, da glavni motiv...