(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Megane RS: moč, vodljivost, opaznost in najboljši kompromis doslej

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Renault dodaj
 
Čas branja: 3 min
14.06.2018  20:34  Dopolnjeno: 14.06.2018 21:07
Renault megane RS je kot športni zastavonoša tega modela v tretji generaciji morda našel tisti pravi kompromis med športnostjo in vsakdanjo uporabnostjo. Na trg je zapeljal ta teden, s precej samozavestno ceno prek 29 tisočakov
Megane RS: moč, vodljivost, opaznost in najboljši kompromis doslej
Čeprav je manj divjaški, ni prav nič manj opazen kot v prejšnji generaciji. Poleg kričeče barve (ena od možnosti) ga vselej krasi rombast sredinsko nameščeni izpuh. Novi megane RS je 44 milimetrov (v medosju za 23 milimetrov) daljši od predhodnika. Obenem je 27 milimetrov širši in šest višji. Serijsko ima 18-palčna platišča, brembovi zavorni koluti pa spredaj merijo 355, zadaj pa 290 milimetrov.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Renault dodaj

V prvega sem sedel že daljnega leta 2004. Najbolj divjega megana RS, z dvolitrskim turbo motorjem s 165 kilovati (225 konjskimi močmi). Po preizkusni vožnji na francoskem dirkališču v Albyju sem tarnal, da je premehek. Na cestah mi je to godilo, a se je takrat precej drag megane RS (stal je sedem milijonov tolarjev, milijon več kot golf GTI) v primerjalnem testu poklonil kralju – golfu GTI.

Do danes se je spremenilo veliko. Megane je v drugi generaciji v celoti izgubil mehkobo prve generacije. Postal je grob, trd, izjemno hiter in skorajda brezkompromisen avto. Vsaj po tej plati je ugnal golfa GTI, ki je ostal družinsko uporaben, a vseeno odlično vodljiv, športen, res dober kompromis. Megane RS pa je bil nekaj za ekstremiste, brezkompromisneže. Za precej bolj dostopno ceno okoli 25 tisočakov je ponudil vrhunske športne užitke. Matej se je za volanom posebne različice red bull racing RB8 popolnoma raznežil.

Po esktremnežu pa je znova nastopil čas za kompromis, megane RS III. Srednjo pot je nakazal že s petimi vrati, nato z nekaterimi podrobnostmi. Dodobra pa jo pojasnjuje trg GTI avtomobilov, ki je v zadnjem desetletju poskočil za štirikrat na več kot 100 tisoč vozil. Renault pa je kot pomemben igralec v zadnjih dveh generacijah prodal 53 tisoč meganov RS.

A brez skrbi, novi megane RS, ki smo ga v tem tednu pognali po zavojih Gorenjske, ni tiste vrste kompromis, da bi ga lahko označili za mehkužnega, krotkega ali kaj podobnega.

Je napreden (kot edini ponuja štirikolesno krmiljenje), zmogljiv in prožen (1,8 litrski turbo bencinar s 390 newtonmetri navora in 206 kilovati oziroma 280 konjskimi močmi), izjemno prijetno zveneč ob dodajanju vmesnega plina ali pretikanju dvosklopčnega samodejnega menjalnika (doplačilo 1.800 evrov), kar konktretno dražji od prejšnjega (osnovni stane 29.390 evrov), a obenem tudi bolje opremljen, bolj zmogljiv in precej bolj vsestranski.

Z vsestranskostjo mislimo na dodaten par stranskih vrat, na športne, dobro oprijemljive, a nikakor ne tako trde sedeže kot v prejšnjem meganu iz katerega je bilo zaradi grobih stranskih obrob težko zlesti. Vsestransko je tudi vzmetenje, mehkejše, a nikakor ne mehko.

Boljša je zvočna izolacija, ki omogoča tiho in umirjeno vožnjo, izpušni sistem z rombastim zaključkom na zadku pa ob vklopu programa sport ali race vseeno poskrbi za prijeten ropot ob menjavanju prestav in športno glasno melodijo ob priganjanju motorja, ki se prav neznačilno za turbo stroje rad vrti v visoke vrtljaje.

Ob tem pa se dobro odziva tudi v nižjem in srednjem območju in nekako ne daje občutka, da vas do stotice izstreli v le 5,8 sekunde, kar nikakor ne pomeni da ni hiter. Davek vljudnosti stroja.

Nenazadnje pa je dobrodošel pripomoček tudi štirikolesno krmiljenje, ki do hitrosti 60 kilometrov na uro zadnja kolesa obrne v smeri prednjih (v programu race to stori šele nekaj nad 100 na uro), in tako pripomore k okretnosti. Nad omenjeno številko pa se kolesa obrnejo v drugo stran in skrbijo za še boljšo lego v zavojih.

Stik koles s cesto je za prednji pogon prepričljiv, saj za to poskrbi sicer doplačljiva mehanska zapora prednjega diferenciala.

Po nekaj deset kilometrih za volanom novega megana se zdi, da je Renault ustvaril dober kompromis med športnostjo in uporabnostjo in z njim vsekakor presegel aktualnega clia. Za brezkompromisneže pa bo jeseni na voljo različica cup z 220 kilovati (300 konjskimi močmi), bolj školjkastimi sedeži, serijsko zaporo diferenciala in še čim.

Foto: Miloš Milač


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Trump z dodatnimi carinami zdaj žuga avtomobilski industriji 7

Potem ko je ameriški predsednik Donald Trump pred meseci napovedal dodatne carinske obremenitve za evropske avtomobile, je njegova...

SUBV
Članki
Članki (pogajanja) Kako za proračun EU po 2020 dati čim manj, a z njim doseči čim več 1

V grafih in številkah - pred začetkom formalnih pogajanj o novem večletnem proračun EU; Slovenija je neuradno po letu 2020 v proračun...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Koliko dražja so posojila v Sloveniji v primerjavi z evrskim povprečjem 2

Pogledali smo, kakšne so po podatkih ECB v povprečju tržne obrestne mere za dolgoročna stanovanjska posojila v Sloveniji in drugih...

FINANCE
Članki
Članki Preiskovalci afere Carillion pozvali k razbitju štirih revizijskih velikanov 2

To je ena od zahtev v okviru parlamentarne raziskave, ki je proučevala vzroke za propad družbe Carillion, drugega največjega britanskega...

FINANCE
Članki
Članki Slovenija na lestvici svetovne konkurenčnosti IMD napredovala za šest mest 4

K izboljšanju konkurenčnosti, ki se meri na podlagi štirih sklopov kazalnikov, sta pripomogla zlasti večja rast in zaposlovanje

FINANCE
Članki
Članki Netflixu je agresiven pohod na tuje prinesel veliko rast 12

Ameriška družba za pretočno predvajanje videovsebin je v prvem četrtletju povečala prihodke za več kot 40 odstotkov in čisti...

FINANCE
Članki
Članki Po vrhu o migracijah: Italija z načrtom v desetih točkah, Nemčija z EU več hitrosti 7

Italijanski premier, ki je na nedeljskem izrednem vrhu o migracijah predstavil vladni predlog evropske strategije v desetih točkah, je med...