Porsche je inovativnemu modelu, prvemu električnemu avtomobilu z interno oznako mission-E dal pravo, komercialno ime taycan. Prava priložnost za razkritje je bila petkovo praznovanje 70. obletnice Porscheja, novi taycan pa je prelomen model, saj Porsche z njim vstopa v novo, električno dobo.
Ime taycan ponazarja živahnega mladega konja, ime ima evrazijske korenine, poleg tega pa se kot kombinacija imen cayman in macan dobro vključuje v Porschejevo družino.
Taycan bo v serijski obliki med kupce zapeljal prihodnje leto. Poganjala ga bosta dva električna motorja s skupno močjo prek 600 konjev (441 kilovatov). Moč pa bo zadoščala za pospešek do stotice v le 3,5 sekunde. Pomemben je tudi doseg superšportnika, ki ne bo nič manjši kot pri njegovih bencinskih bratih.
Porsche obljublja natanko 500 kilometrov med polnjenji baterije nameščene v dno vozila. Na superhitrih polnilnicah bo polnjenje trajalo le nekaj minut.
"Taycan je v prvi vrsti Porsche. To pomeni tudi, da v ničemer ne zapostavlja zmogljivosti," je na razkritju poudaril podpredsednik področja električnih vozil v Porscheju Stefan Weckbach.
Porsche je obenem napovedal podvojen vložek v elektromobilnost. Namesto tri milijarde evrov bo do leta 2022 vložil šest milijard evrov. Od tega bo okoli pol milijarde namenil za razvoj različic novega taycana. Do leta 2025 pa bo delež električnih in elektrificiranih porschejev dosegel že četrtino skupne prodaje.