Mitsubishijev “zeleni” prvak z novimi aduti Mitsubishijev “zeleni” prvak z novimi aduti S ceno od 36.600 evrov, tremi motorji in realnim električnim dosegom 45 kilometrov je k nam zapeljal Mitsubishi outlander, svetovni uspešnež med priključnimi hibridi.
(Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo (Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo Izdelal je športnega terenca z električnim motorjem, težkega prek dve toni, ki se pelje kot športni avto in ne rjovi.
Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Slovenci večino poti bolj iz nuje kot pa izbire opravimo z avtomobilom, k znižanju stroškov in količine izpustov pa pomagajo multimodalnost, sopotništvo in učinkovita vozila
Ford, ki pravila igre piše na novo Ford, ki pravila igre piše na novo Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno tako zelo dober, da je zapeljal na novo, višjo raven

Ko pobegne zadek, ni časa za karaoke

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 8 min
08.06.2018  07:15  Dopolnjeno: 08.06.2018 07:15
Nič ne de, če na službenih poteh v avtomobilu prepevate na ves glas. Škodljivih posledic skoraj ne bo, povsem drugače pa je, če vam odnese zadek. Ali veste, kaj storiti, da boste na cilj prišli varno?

Obveščaj me o novih člankih:  

Ste med tistimi, ki v avtomobilu na ves glas prepevajo? Lepo, niste edini! Tudi med udeleženci tradicionalnega projekta Najboljši poslovni vozniki je bilo kar nekaj »slavčkov«, a je tudi njihovo žgolenje zamrlo, ko jim je prvič spodneslo zadek.

Oči so iskale prosto pot med stožci, roke so vrtele volan, možgani pa … Kaj storiti? Zavirati na vso moč, stopiti na plin, dvigniti roke in vse prepustiti elektronskim pomagalom?»Nevarnosti, ki nas čakajo na cesti, se vozniki pogosto niti ne zavedamo. V kritičnih okoliščinah pa se tudi ne znamo pravilno odzvati,« pravijo inštruktorji varne vožnje AMZS na Vranskem. Zato smo tudi letos pred izziv postavili tiste, ki se redno spoprijemajo z nevarnostmi – okoli 80 voznikov službenih vozil iz 20 slovenskih podjetij.

Ceste skrivajo številne pasti

Vozila s precej visokimi hitrostmi v strnjeni koloni vozijo drugo za drugim in brez primerne varnostne razdalje skoraj slonijo na odbijačih. Eno izmed njih mora nenadoma zavirati in ... Ker ne gre za prizor iz prihodnosti, ki je morda v znamenju avtonomne vožnje, ampak za vsakdanjo pot v službo ali na poslovni sestanek, se brez dotika, zanašanja zadka in posledično nesreče morda ne bo izšlo.

Tudi spolzka ali poledenela cesta skriva pasti, ki jih vnaprej ne predvidijo niti odlična ženska intuicija niti posebej previdna vožnja. Na cesti oziroma v prometu posamezne prizore doživljamo redkeje, nekatere pa kar pogosto, a če nas povsem presenetijo, se večkrat končajo z zveriženo pločevino ali še slabše. To velja tudi danes, ko so avtomobili precej varnejši kot v preteklosti. Njihova elektronska pamet, predvsem sistema ABS, ESP in tudi drugi, odpušča številne vozniške napake, a ne vedno.

V varnem okolju poligona po dragocene izkušnje

Preizkušanje meja avtomobila in vozniškega znanja omogoča le varno okolje poligona, s to nalogo pa so se pred dnevi spoprijeli tekmovalci iz 20 podjetij.

Vsak v svojem oplu so se spopadli z izzivi, kako se znajti, ko ti nepričakovano odnese zadek, na vso moč vijugali med stožci – in to na delno spolzki podlagi –, usmerjali vozilo na spolzki cesti, preizkusili so se tudi v vožnji kombiniranega vozila skozi »šivankino uho«, se k sreči le za zabavo »prevračali«, med vožnjo v prometu pa poskušali doseči kar najmanjšo porabo.

Pokazale se niso le vozniške veščine, izkušnje ali poznavanje terena, ampak tudi intuicija in ubrano timsko delo. Na prvi vaji so tekmovalci lovili zadek, ki ga pri hitrosti 40 kilometrov na uro odnese v naključno smer. Namesto obcestne ograje, jarka ali drugega vozila so manj spretni oziroma najbolj presenečeni tukaj podrli zgolj stožce.

Čeprav so mnogi tesnobo ob nenadnem odnašanju zadka izkusili prvič, so večinoma dosegli dobre rezultate, sopotniki pa so jih olajšano trepljali po ramah. Timski duh in zaupanje v voznika sta bila na visoki ravni, nihče od sovoznikov ni niti pomislil, da bi vskočil vmes in z morebitnim popravljanjem volana še poslabšal situacijo, redki so bili tudi (napačni) poskusi reševanja iz kočljive situacije z dodajanjem plina.

Na vaji so se še posebej dobro izkazali vozniki iz OMV Slovenija, Ljubljanskih mlekarn, PwC in Metalne Senovo ter ZD Novo mesto (zgoraj) in Rinz Ros 1, ki bi jo v praksi ob pomoči elektronske pameti v oplih odnesli zgolj z rahlimi poškodbami pločevine. Nekatere ekipe so na poligonu uprizorile pravi valček, a kljub temu navdušenja nad novimi izkušnjami ni bilo konec. »Še pridemo in naslednjič bo gotovo bolje,« so trdili v en glas.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Nasveti
Nasveti Smo Slovenci res tako dobri vozniki, kot menimo sami?

Ni skrivnost, da vaja na poligonu, kjer inštruktorji v varnem okolju ustvarijo nevarnosti, ki prežijo na cesti, lahko odtehta izkušnje...

AVTO
Nasveti
Nasveti Naj je zaradi nenatančnosti ne skupi pločevina

Na cesti sta potrebni predvsem strpnost in premišljenost, seveda pa brez natančnosti pri manevriranju ne gre

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...

FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.

FINANCE
Članki
Članki Netflixu je agresiven pohod na tuje prinesel veliko rast 12

Ameriška družba za pretočno predvajanje videovsebin je v prvem četrtletju povečala prihodke za več kot 40 odstotkov in čisti...

AVTO
Posel
Posel Elon Musk bo odpustil devet odstotkov zaposlenih v poskusu, da Tesla doseže dobiček 6

V pismu zaposlenim je Elon Musk, razvpiti šef ameriške družbe za proizvodnjo električnih avtomobilov Tesla, zapisal, da glavni motiv...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je novi šef Deutsche Bank in kaj načrtuje

Ta teden je vodenje Deutsche Bank prevzel Christian Sewing in dal vedeti, da bo banka še naprej stopala po poti prestrukturiranja

FINANCE
Članki
Članki Dileme ob oživitvi govoric o združitvi Deutsche Bank in Commerzbank 8

Dilem je veliko, krepi jih tudi dejstvo, da je tečaj delnic Deutsche Bank pod velikim tržnim pritiskom zdrsnil na zgodovinsko najnižjo...