Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom DS3 crossback na ceste prinaša francoski šik, visokotehnološke rešitve in ob konvencionalnih še električni pogon

Peugeotov modni karavan je prava osvežitev

Čas branja: 2 min
07.06.2018  18:18
Peugeot s 508 SW nadaljuje tradicijo poslovnih karavanov. Zadnji model pa bolj kot na prostor stavi na športnost, privlačne obline, tehniko in uporabne rešitve. Obenem je krajši in lažji od predhodnika ter vozi proti prestižnim tekmecem
Peugeotov modni karavan je prava osvežitev

Prestopanje iz ene v drugo skrajnost, v sredino in ponovno v eno od smeri, je v svetu karavanov že dolgo znana praksa. Peugeot se je pri novem 508 SW odločil, da ne bo izdelal prvaka po prostoru, ampak bo kupce nagovarjal s športno in privlačno podobo skorajda kupejevskega karavana, manjšimi merami in maso ter zelo sodobno tehniko.

O novem peugeotu 508 smo že podrobno pisali, seveda je veliko lastnostih skupnih limuzinski in karavanski različici SW.

Vseeno pa ima novi SW kar nekaj posebnosti, ki ga ločujejo od brata in tudi od tekmecev. denimo ne zgodi se pogosto, da proizvajalci zmanjšajo mere novih modelov. Novi 508 SW je v primerjavi s predhodnikom vsaj na pogled skoraj za razred manjši oziroma se zdi, da sodi v prestižni, ne klasični avtomobilski D segment.

Visok je le 1,42 metra, dolg 4,78 metra (pet centimetrov manj kot prej). Streha pa se prav kupejevsko spušča proti zadku, a je nad glavami zadnjih potnikov vseeno štiri centimetre več prostora kot prej.

Posebnost novinca so tudi vrata brez okvirjev - zasnova, ki je bolj značilna za kupeje kot karavane. Prag prtljažnika je nizek in širok (6 centimetrov nižji kot pri petvratni limuzini z oddaljenostjo zgolj 63,5 cm od tal in 2,4 centimetra širši).

Pod rolojem oziroma napenjalno pregrado je sicer 30 litrov manj prostora kot prej (sedaj 530 litrov). Podiranje po tretjini deljivih zadnjih sedežev s pomočjo vzvodov ob straneh prtljažnika pa omogoča povsem ravno dno in tudi dober litrski rezultat - 1.780 litrov.

Poleg tega ima SW okvir vrat prtljažnega prostora, ki je v predelu praga ojačan z okrasno oblogo iz nerjavnega jekla za še lažje nakladanje prtljage. Nivo opreme GT ima na podu nameščena vodila iz aluminija in mrežo za zadrževanje prtljage, s katero lahko učinkovito razporedimo prtljažni prostor.

Ponudba motorjev je, zanimivo, bogata predvsem na dizelski strani. Štirivaljnika 1,5 in 2,0 BlueHDI ponujata 96, 118 in 132 kilovatov (130, 160 in 180 konjskih moči). Turbobencinski 1,6 pa gre še višje - do 132 oziroma 165 kilovatov oziroma 180 ter 225 konjskih moči.

Foto: Peugeot

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Vse najboljše stvari so tri

Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele...

AVTO
Novosti
Novosti Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja 6

Novi partner je rifter, v družbo treh pa prinaša drugačno prednjo masko in odbijač, »kremplje« na zadku in Peugeotov i-Cockpit v...

FINANCE
Članki
Članki Nafta splezala prek 74 dolarjev za sod – kako draga bo pot na počitnice? 3

Po podražitvi prejšnji teden se cena surove nafte viša tudi ta teden – zlasti zaradi razmerja med povpraševanjem in ponudbo, na...

FINANCE
Članki
Članki Netflixu je agresiven pohod na tuje prinesel veliko rast 12

Ameriška družba za pretočno predvajanje videovsebin je v prvem četrtletju povečala prihodke za več kot 40 odstotkov in čisti...

AVTO
Nasveti
Nasveti Vse, kar ste želeli vedeti o tožbi proti VW, pa niste imeli koga vprašati

Poiskali smo odgovore na praktična vprašanja, potem ko je bila vložena tožba proti VW, v kateri odškodnino terja tudi 6.024 slovenskih...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je novi šef Deutsche Bank in kaj načrtuje

Ta teden je vodenje Deutsche Bank prevzel Christian Sewing in dal vedeti, da bo banka še naprej stopala po poti prestrukturiranja

FINANCE
Članki
Članki Facebook - za »brezplačni« dostop plačate s podatki 1

Česa ne bi smeli preslišati s senatnega zaslišanja šefa Facebooka Marka Zuckeberga