Dejstva, ki so pretrgala sanjski osemletni niz poslovanja BMW Dejstva, ki so pretrgala sanjski osemletni niz poslovanja BMW Prodaja v minulem letu je bila rekordna, dobiček iz poslovanja pa so znižali stroški novih meritev porabe in izpustov WLTP ter carine. Kakšne so napovedi in načrti za leto 2019, poročamo iz poslovne konference BMW v Münchnu.
Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom. Znane so že slovenske cene: 16 tisočakov za osnovni model s 70 kilovati in 18.489 evrov za 1.0 TSI s 85 kilovati in samodejni menjalnik DSG.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.

Peugeotov modni karavan je prava osvežitev

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Peugeot dodaj
 
Čas branja: 2 min
07.06.2018  18:18
Peugeot s 508 SW nadaljuje tradicijo poslovnih karavanov. Zadnji model pa bolj kot na prostor stavi na športnost, privlačne obline, tehniko in uporabne rešitve. Obenem je krajši in lažji od predhodnika ter vozi proti prestižnim tekmecem
Peugeotov modni karavan je prava osvežitev

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Peugeot dodaj

Prestopanje iz ene v drugo skrajnost, v sredino in ponovno v eno od smeri, je v svetu karavanov že dolgo znana praksa. Peugeot se je pri novem 508 SW odločil, da ne bo izdelal prvaka po prostoru, ampak bo kupce nagovarjal s športno in privlačno podobo skorajda kupejevskega karavana, manjšimi merami in maso ter zelo sodobno tehniko.

O novem peugeotu 508 smo že podrobno pisali, seveda je veliko lastnostih skupnih limuzinski in karavanski različici SW.

Vseeno pa ima novi SW kar nekaj posebnosti, ki ga ločujejo od brata in tudi od tekmecev. denimo ne zgodi se pogosto, da proizvajalci zmanjšajo mere novih modelov. Novi 508 SW je v primerjavi s predhodnikom vsaj na pogled skoraj za razred manjši oziroma se zdi, da sodi v prestižni, ne klasični avtomobilski D segment.

Visok je le 1,42 metra, dolg 4,78 metra (pet centimetrov manj kot prej). Streha pa se prav kupejevsko spušča proti zadku, a je nad glavami zadnjih potnikov vseeno štiri centimetre več prostora kot prej.

Posebnost novinca so tudi vrata brez okvirjev - zasnova, ki je bolj značilna za kupeje kot karavane. Prag prtljažnika je nizek in širok (6 centimetrov nižji kot pri petvratni limuzini z oddaljenostjo zgolj 63,5 cm od tal in 2,4 centimetra širši).

Pod rolojem oziroma napenjalno pregrado je sicer 30 litrov manj prostora kot prej (sedaj 530 litrov). Podiranje po tretjini deljivih zadnjih sedežev s pomočjo vzvodov ob straneh prtljažnika pa omogoča povsem ravno dno in tudi dober litrski rezultat - 1.780 litrov.

Poleg tega ima SW okvir vrat prtljažnega prostora, ki je v predelu praga ojačan z okrasno oblogo iz nerjavnega jekla za še lažje nakladanje prtljage. Nivo opreme GT ima na podu nameščena vodila iz aluminija in mrežo za zadrževanje prtljage, s katero lahko učinkovito razporedimo prtljažni prostor.

Ponudba motorjev je, zanimivo, bogata predvsem na dizelski strani. Štirivaljnika 1,5 in 2,0 BlueHDI ponujata 96, 118 in 132 kilovatov (130, 160 in 180 konjskih moči). Turbobencinski 1,6 pa gre še višje - do 132 oziroma 165 kilovatov oziroma 180 ter 225 konjskih moči.

Foto: Peugeot


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Vse najboljše stvari so tri

Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

AVTO
Posel
Posel Elon Musk bo odpustil devet odstotkov zaposlenih v poskusu, da Tesla doseže dobiček 6

V pismu zaposlenim je Elon Musk, razvpiti šef ameriške družbe za proizvodnjo električnih avtomobilov Tesla, zapisal, da glavni motiv...

SUBV
Članki
Članki Imate doma 18-letnika? Samo še danes se lahko poteguje za brezplačno vozovnico Interrail. 1

EU bo to poletje 15 tisoč 18-letnikom – od tega 61 iz Slovenije – podarila brezplačno vozovnico za potovanje z vlakom po Evropi...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj je uvedel začasne protidumpinške ukrepe zoper kitajska e-kolesa

Začasne zaščitne carine na uvoz kitajskih električnih koles v EU so zbudile zadovoljstvo pri proizvajalcih, so pa razburile evropske...

FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.

AVTO
Posel
Posel Avtomobilske družbe jeseni pričakujejo zastoje v proizvodnji 1

Septembra bodo morale avtomobilske družbe v EU preiti na strožje meritve izpustov in porabe, to pa utegne povzročiti motnje v...