Prestopanje iz ene v drugo skrajnost, v sredino in ponovno v eno od smeri, je v svetu karavanov že dolgo znana praksa. Peugeot se je pri novem 508 SW odločil, da ne bo izdelal prvaka po prostoru, ampak bo kupce nagovarjal s športno in privlačno podobo skorajda kupejevskega karavana, manjšimi merami in maso ter zelo sodobno tehniko.
O novem peugeotu 508 smo že podrobno pisali, seveda je veliko lastnostih skupnih limuzinski in karavanski različici SW.
Vseeno pa ima novi SW kar nekaj posebnosti, ki ga ločujejo od brata in tudi od tekmecev. denimo ne zgodi se pogosto, da proizvajalci zmanjšajo mere novih modelov. Novi 508 SW je v primerjavi s predhodnikom vsaj na pogled skoraj za razred manjši oziroma se zdi, da sodi v prestižni, ne klasični avtomobilski D segment.
Visok je le 1,42 metra, dolg 4,78 metra (pet centimetrov manj kot prej). Streha pa se prav kupejevsko spušča proti zadku, a je nad glavami zadnjih potnikov vseeno štiri centimetre več prostora kot prej.
Posebnost novinca so tudi vrata brez okvirjev - zasnova, ki je bolj značilna za kupeje kot karavane. Prag prtljažnika je nizek in širok (6 centimetrov nižji kot pri petvratni limuzini z oddaljenostjo zgolj 63,5 cm od tal in 2,4 centimetra širši).
Pod rolojem oziroma napenjalno pregrado je sicer 30 litrov manj prostora kot prej (sedaj 530 litrov). Podiranje po tretjini deljivih zadnjih sedežev s pomočjo vzvodov ob straneh prtljažnika pa omogoča povsem ravno dno in tudi dober litrski rezultat - 1.780 litrov.
Poleg tega ima SW okvir vrat prtljažnega prostora, ki je v predelu praga ojačan z okrasno oblogo iz nerjavnega jekla za še lažje nakladanje prtljage. Nivo opreme GT ima na podu nameščena vodila iz aluminija in mrežo za zadrževanje prtljage, s katero lahko učinkovito razporedimo prtljažni prostor.
Ponudba motorjev je, zanimivo, bogata predvsem na dizelski strani. Štirivaljnika 1,5 in 2,0 BlueHDI ponujata 96, 118 in 132 kilovatov (130, 160 in 180 konjskih moči). Turbobencinski 1,6 pa gre še višje - do 132 oziroma 165 kilovatov oziroma 180 ter 225 konjskih moči.
Foto: Peugeot