Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Po 13 letih se z vrha Daimlerja poslavlja karizmatični brkati mož Dieter Zetsche. Pripravili smo pregled najzanimivejšega dogajanja v koncernu v času njegovega vodenja.
Kaj je na slovenskih cestah pokazal električni dostavnik MAN Kaj je na slovenskih cestah pokazal električni dostavnik MAN Po ljubljanskih ulicah z električnim dostavnikom MAN eTGE s sto kilovati moči in 173 kilometri dosega.
Astronomska cena okoljskih predpisov za tovorni promet: od 20 do 50 tisoč evrov na tovornjak Astronomska cena okoljskih predpisov za tovorni promet: od 20 do 50 tisoč evrov na tovornjak Za izpolnitev postavljenih okoljskih izpustov tovornega prometa za leti 2025 in 2030, bi v Evropi potrebovali približno 20 tisoč priključkov moči od 150 do 500 kilovatov in šest tisoč priključkov za polnjenje do moči 500 (ali več) kilovatov. V tem trenutku ni niti enega.
GT za drobiž GT za drobiž Mercedes-Benz na naših tleh predstavlja novi CLA – štirivratni kupe na osnovi razreda A oziroma kompaktne generacije mercedes-benzov. Tudi novi CLA je privlačen, dinamičen in sodoben. Tudi drag ali pa poceni, odvisno od tega, kako ga gledate.

Prestižni Audijev orjak: spremljevalec poslovnežev in avanturistov

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska...   dodaj
Audi dodaj
 
Čas branja: 2 min
06.06.2018  00:55
Novi audi Q8 združuje obliko štirivratne kupejevske limuzine z uporabnostjo in vsestranskostjo športnih terencev. Izdelovali ga bodo v Bratislavi, na evropske ceste pa bo zapeljal jeseni.
Prestižni Audijev orjak: spremljevalec poslovnežev in avanturistov

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Audi dodaj

Desetletje po predstavitvi bavarskega X6, so kupejevskega športnega terenca pripravili tudi pri Audiju. Q8 bo vrhunec ponudbe Audijeve družine športnih terencev. Dimenzijsko se od Q7 ne razlikuje bistveno, krajši je za šest centimetrov (4,99 metra) in nižji za tri (1,71 metra), medosno razdaljo pa so podaljšali za pet centimetrov in meri tri metre. Zaradi padajoče strehe deluje precej nižji in športnejši. Kljub temu poudarjajo, da je od najbližjih konkurentov bolj prostoren.

Oblikovno je zelo podoben konceptnem Q8, ki so ga predstavili v začetku preteklega leta. Prepoznali ga boste po agresivnejših in ostrejših linijah. Masko zapolnjujejo številne zračne reže. Stranski profil zaznamuje močan C stebriček, ki se zaradi padajoče strehe spušča prej in počiva na mišičastem kolesnem oboku. Slednji bodo objemali kolesa velikosti do 22 palcev. Streho zaključuje spojler, zavorne luči pa se kot pri drugih modelih raztezajo čez celotno širino zadka.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Stalni štirikolesni pogon quattro bo del serijske opreme. Osnovno pogonsko razmerje je 40 : 60. To pomeni, da se 40 odstotkov pogonske sile prenaša prek sprednje, 60 odstotkov pa prek zadnje preme. Q8 bo serijsko opremljen tudi z adaptivnim vzmetenjem s športnim načinom, ki dopušča izbiro oddaljenosti od tal. Impresivnih 254 milimetrov oddaljenosti od tal, kratki previsi in sistem za nadzor spusta dajo vedeti, da lahko Q8 nadaljuje z vožnjo tudi ko se cestišče konča. A vseeno se večina kupcev na zahtevnejše terene z njim ne bo podala.

Notranjost je povsem digitalizirana kot v novem A8. Prostor pred voznikom zaseda virtualen kokpit, središčni del armaturne plošče pa dva zaslona na dotik. Zgornji omogoča hitro preletavanje vsebin, spodnji pa upravljanje klimatske naprave, gretje in hlajenje sedežev. V drugi vrsti so trije sedeži, katerih naslonjala so zložljiva neodvisno. Zaradi manjših mer Q8 ne bo ponujal možnosti tretje sedežne vrste, prtljažnik pa je od Q7 manjši a še vedno sprejme spoštljivih 605 litrov prtljage.

Kupci bodo lahko izbirali med pogonskimi sklopi, ki jih poznamo iz modelov Q7 in A8. Vstopni model bo predstavljal 3-litrski dizel s 213 kilovati (286 konjskih moči). Opremljen bo z blagim hibridnim sistemom z 48-voltnim električnim omrežjem in z litij-ionsko baterijo. Ta omogoča, da med hitrostjo 55 in 160 kilometrov na uro vozilo ob spuščenem plinu vozi z ugasnjenim motorjem. Na voljo bosta tudi zmogljivejši 4-litrski osemvaljni dizel in 3-litrski bencinski šestvaljnik. Q8 bodo izdelovali v Bratislavi, na evropske ceste pa bo zapeljal v tretjem trimesečju letošnjega leta.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Audijev kompaktni SUV, ki želi preseči pričakovanja 7

Novi Q3 je večji in bolj dinamičen od predhodnika in želi stopiti iz sence svojih bratov

FINANCE
Članki
Članki Julija je nemško naložbeno zaupanje še bolj upadlo

Po panogah so najslabša pričakovanja za avtomobilsko industrijo, najboljša pa za panogo informacijskih tehnologij ter tudi za...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj je uvedel začasne protidumpinške ukrepe zoper kitajska e-kolesa

Začasne zaščitne carine na uvoz kitajskih električnih koles v EU so zbudile zadovoljstvo pri proizvajalcih, so pa razburile evropske...

FINANCE
Članki
Članki Kam pelje surovinski in valutni vlak smrti 3

Negotovost ali kaj nas čaka po sobotnih napadih ZDA, Velike Britanije in Francije?

FINANCE
Članki
Članki So nam evroposlanci ravnokar malo priprli internet? 6

Z reformo avtorskega prava v takšni obliki, kakršna je bila danes v prvem koraku potrjena na pristojnem odboru evropskega parlamenta, se...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...