Rabljen električen avto danes dobite že za deset tisočakov Rabljen električen avto danes dobite že za deset tisočakov Od lahkega štirikolesnika twiziya, rabljenih francozov, prve generacije nissana leafa do ameriškega »fička« 500e, ki v Evropo in Slovenijo prihaja po drugačnih kanalih
Kaj poganja elektromobilnost, kje so luknje in kje priložnosti? Kaj poganja elektromobilnost, kje so luknje in kje priložnosti? Prvič v zgodovini se povezujeta klasična energetika in transport. Ne motor, baterija in polnjenje bosta glavna elementa avta prihodnosti.
Novi ford focus: s čim bo vabil, s čim odganjal Slovence Novi ford focus: s čim bo vabil, s čim odganjal Slovence Novi ford focus na slovenski trg prinaša pošten prepih v kompaktnem razredu. Celostno zelo dober avto pa ima precej višje cene kot prej. Analizirali smo nov položaj focusa, razloge za podražitev in preverili kaj ponuja za najmanj 16.990 evrov.
So električni avti tudi v Sloveniji razprodani? Analizirali smo trg So električni avti tudi v Sloveniji razprodani? Analizirali smo trg Katere električne avtomobile lahko pri nas dobite takoj, na katere pa boste čakali zelo dolgo
Pod vročo pločevino ponuja presenetljivo veliko novega Pod vročo pločevino ponuja presenetljivo veliko novega Prenova je Mazdini uspešnici CX-3 na pogled resda prinesla le subtilne spremembe, zato pa bodo mnoge novosti toliko bolj cenili voznik in sopotniki. K nam pride še ta mesec z začetno ceno 16 tisoč evrov.

Prestižni Audijev orjak: spremljevalec poslovnežev in avanturistov

Čas branja: 2 min
06.06.2018  00:55
Novi audi Q8 združuje obliko štirivratne kupejevske limuzine z uporabnostjo in vsestranskostjo športnih terencev. Izdelovali ga bodo v Bratislavi, na evropske ceste pa bo zapeljal jeseni.
Prestižni Audijev orjak: spremljevalec poslovnežev in avanturistov

Desetletje po predstavitvi bavarskega X6, so kupejevskega športnega terenca pripravili tudi pri Audiju. Q8 bo vrhunec ponudbe Audijeve družine športnih terencev. Dimenzijsko se od Q7 ne razlikuje bistveno, krajši je za šest centimetrov (4,99 metra) in nižji za tri (1,71 metra), medosno razdaljo pa so podaljšali za pet centimetrov in meri tri metre. Zaradi padajoče strehe deluje precej nižji in športnejši. Kljub temu poudarjajo, da je od najbližjih konkurentov bolj prostoren.

Oblikovno je zelo podoben konceptnem Q8, ki so ga predstavili v začetku preteklega leta. Prepoznali ga boste po agresivnejših in ostrejših linijah. Masko zapolnjujejo številne zračne reže. Stranski profil zaznamuje močan C stebriček, ki se zaradi padajoče strehe spušča prej in počiva na mišičastem kolesnem oboku. Slednji bodo objemali kolesa velikosti do 22 palcev. Streho zaključuje spojler, zavorne luči pa se kot pri drugih modelih raztezajo čez celotno širino zadka.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Stalni štirikolesni pogon quattro bo del serijske opreme. Osnovno pogonsko razmerje je 40 : 60. To pomeni, da se 40 odstotkov pogonske sile prenaša prek sprednje, 60 odstotkov pa prek zadnje preme. Q8 bo serijsko opremljen tudi z adaptivnim vzmetenjem s športnim načinom, ki dopušča izbiro oddaljenosti od tal. Impresivnih 254 milimetrov oddaljenosti od tal, kratki previsi in sistem za nadzor spusta dajo vedeti, da lahko Q8 nadaljuje z vožnjo tudi ko se cestišče konča. A vseeno se večina kupcev na zahtevnejše terene z njim ne bo podala.

Notranjost je povsem digitalizirana kot v novem A8. Prostor pred voznikom zaseda virtualen kokpit, središčni del armaturne plošče pa dva zaslona na dotik. Zgornji omogoča hitro preletavanje vsebin, spodnji pa upravljanje klimatske naprave, gretje in hlajenje sedežev. V drugi vrsti so trije sedeži, katerih naslonjala so zložljiva neodvisno. Zaradi manjših mer Q8 ne bo ponujal možnosti tretje sedežne vrste, prtljažnik pa je od Q7 manjši a še vedno sprejme spoštljivih 605 litrov prtljage.

Kupci bodo lahko izbirali med pogonskimi sklopi, ki jih poznamo iz modelov Q7 in A8. Vstopni model bo predstavljal 3-litrski dizel s 213 kilovati (286 konjskih moči). Opremljen bo z blagim hibridnim sistemom z 48-voltnim električnim omrežjem in z litij-ionsko baterijo. Ta omogoča, da med hitrostjo 55 in 160 kilometrov na uro vozilo ob spuščenem plinu vozi z ugasnjenim motorjem. Na voljo bosta tudi zmogljivejši 4-litrski osemvaljni dizel in 3-litrski bencinski šestvaljnik. Q8 bodo izdelovali v Bratislavi, na evropske ceste pa bo zapeljal v tretjem trimesečju letošnjega leta.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Audijev kompaktni SUV, ki želi preseči pričakovanja 7

Novi Q3 je večji in bolj dinamičen od predhodnika in želi stopiti iz sence svojih bratov

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Kaj je dobro vedeti, če živite v V. Britaniji in si želite urediti status

Britanski izstop iz EU bo prinesel tudi obveznost, da si državljani drugih članic, tudi Slovenije, v Veliki Britaniji na novo uredijo...

FINANCE
Članki
Članki EU tlakuje pot za strožjo presojo kitajskih naložb

Nemčija, Francija in Italija so na začetku prejšnjega leta evropsko komisijo pozvale k ukrepom, da bi se v EU lahko zaščitili pred...

AVTO
Posel
Posel Avtomobilske družbe jeseni pričakujejo zastoje v proizvodnji 1

Septembra bodo morale avtomobilske družbe v EU preiti na strožje meritve izpustov in porabe, to pa utegne povzročiti motnje v...

FINANCE
Članki
Članki Kam pelje surovinski in valutni vlak smrti 3

Negotovost ali kaj nas čaka po sobotnih napadih ZDA, Velike Britanije in Francije?

FINANCE
Članki
Članki Po vrhu o migracijah: Italija z načrtom v desetih točkah, Nemčija z EU več hitrosti 7

Italijanski premier, ki je na nedeljskem izrednem vrhu o migracijah predstavil vladni predlog evropske strategije v desetih točkah, je med...

FINANCE
Članki
Članki Kriza v Italiji peljala v razprodajo na trgih

Italijanska politična kriza odzvanja po premoženjskih trgih – od obvezniških, delniških do deviznih