(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Prestižni Audijev orjak: spremljevalec poslovnežev in avanturistov

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Audi dodaj
 
Čas branja: 2 min
06.06.2018  00:55
Novi audi Q8 združuje obliko štirivratne kupejevske limuzine z uporabnostjo in vsestranskostjo športnih terencev. Izdelovali ga bodo v Bratislavi, na evropske ceste pa bo zapeljal jeseni.
Prestižni Audijev orjak: spremljevalec poslovnežev in avanturistov

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Audi dodaj

Desetletje po predstavitvi bavarskega X6, so kupejevskega športnega terenca pripravili tudi pri Audiju. Q8 bo vrhunec ponudbe Audijeve družine športnih terencev. Dimenzijsko se od Q7 ne razlikuje bistveno, krajši je za šest centimetrov (4,99 metra) in nižji za tri (1,71 metra), medosno razdaljo pa so podaljšali za pet centimetrov in meri tri metre. Zaradi padajoče strehe deluje precej nižji in športnejši. Kljub temu poudarjajo, da je od najbližjih konkurentov bolj prostoren.

Oblikovno je zelo podoben konceptnem Q8, ki so ga predstavili v začetku preteklega leta. Prepoznali ga boste po agresivnejših in ostrejših linijah. Masko zapolnjujejo številne zračne reže. Stranski profil zaznamuje močan C stebriček, ki se zaradi padajoče strehe spušča prej in počiva na mišičastem kolesnem oboku. Slednji bodo objemali kolesa velikosti do 22 palcev. Streho zaključuje spojler, zavorne luči pa se kot pri drugih modelih raztezajo čez celotno širino zadka.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Stalni štirikolesni pogon quattro bo del serijske opreme. Osnovno pogonsko razmerje je 40 : 60. To pomeni, da se 40 odstotkov pogonske sile prenaša prek sprednje, 60 odstotkov pa prek zadnje preme. Q8 bo serijsko opremljen tudi z adaptivnim vzmetenjem s športnim načinom, ki dopušča izbiro oddaljenosti od tal. Impresivnih 254 milimetrov oddaljenosti od tal, kratki previsi in sistem za nadzor spusta dajo vedeti, da lahko Q8 nadaljuje z vožnjo tudi ko se cestišče konča. A vseeno se večina kupcev na zahtevnejše terene z njim ne bo podala.

Notranjost je povsem digitalizirana kot v novem A8. Prostor pred voznikom zaseda virtualen kokpit, središčni del armaturne plošče pa dva zaslona na dotik. Zgornji omogoča hitro preletavanje vsebin, spodnji pa upravljanje klimatske naprave, gretje in hlajenje sedežev. V drugi vrsti so trije sedeži, katerih naslonjala so zložljiva neodvisno. Zaradi manjših mer Q8 ne bo ponujal možnosti tretje sedežne vrste, prtljažnik pa je od Q7 manjši a še vedno sprejme spoštljivih 605 litrov prtljage.

Kupci bodo lahko izbirali med pogonskimi sklopi, ki jih poznamo iz modelov Q7 in A8. Vstopni model bo predstavljal 3-litrski dizel s 213 kilovati (286 konjskih moči). Opremljen bo z blagim hibridnim sistemom z 48-voltnim električnim omrežjem in z litij-ionsko baterijo. Ta omogoča, da med hitrostjo 55 in 160 kilometrov na uro vozilo ob spuščenem plinu vozi z ugasnjenim motorjem. Na voljo bosta tudi zmogljivejši 4-litrski osemvaljni dizel in 3-litrski bencinski šestvaljnik. Q8 bodo izdelovali v Bratislavi, na evropske ceste pa bo zapeljal v tretjem trimesečju letošnjega leta.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Audijev kompaktni SUV, ki želi preseči pričakovanja 7

Novi Q3 je večji in bolj dinamičen od predhodnika in želi stopiti iz sence svojih bratov

FINANCE
Članki
Članki Kriza v Italiji peljala v razprodajo na trgih

Italijanska politična kriza odzvanja po premoženjskih trgih – od obvezniških, delniških do deviznih

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki (Goljufije) Dolgove za grad je hotel poplačati z denarjem EU 2

Tudi lani so med goljufijami z evropskim denarjem v EU prevladovali primeri nepravilno porabljenega denarja iz strukturnih skladov ter iz...

FINANCE
Članki
Članki EU bo omejila tudi ceno mednarodnih telefonskih klicev v druge članice 3

Po novem boste precej kmalu lahko malo bolj sproščeni glede stroškov, če boste od doma s svoje mobilne (ali fiksne) številke...

AVTO
Novice
Novice Na čelo koncerna VW prihaja človek, ki zna oklestiti stroške 2

Danes so pri Volkswagnu naznanili strateško partnerstvo s Toyoto na področju tovornih vozil, jutri pa bo nadzorni svet predvidoma...

FINANCE
Članki
Članki (Pred zasedanjem Opeca) Cene surove nafte se ohlajajo

Konec tedna bodo na zasedanju Opeca spet odločali o naftnih kvotah in na trg curljajo informacije, da jih bodo povečali

FINANCE
Članki
Članki So nam evroposlanci ravnokar malo priprli internet? 6

Z reformo avtorskega prava v takšni obliki, kakršna je bila danes v prvem koraku potrjena na pristojnem odboru evropskega parlamenta, se...