Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom DS3 crossback na ceste prinaša francoski šik, visokotehnološke rešitve in ob konvencionalnih še električni pogon

Prestižni Audijev orjak: spremljevalec poslovnežev in avanturistov

Čas branja: 2 min
06.06.2018  00:55
Novi audi Q8 združuje obliko štirivratne kupejevske limuzine z uporabnostjo in vsestranskostjo športnih terencev. Izdelovali ga bodo v Bratislavi, na evropske ceste pa bo zapeljal jeseni.
Prestižni Audijev orjak: spremljevalec poslovnežev in avanturistov

Desetletje po predstavitvi bavarskega X6, so kupejevskega športnega terenca pripravili tudi pri Audiju. Q8 bo vrhunec ponudbe Audijeve družine športnih terencev. Dimenzijsko se od Q7 ne razlikuje bistveno, krajši je za šest centimetrov (4,99 metra) in nižji za tri (1,71 metra), medosno razdaljo pa so podaljšali za pet centimetrov in meri tri metre. Zaradi padajoče strehe deluje precej nižji in športnejši. Kljub temu poudarjajo, da je od najbližjih konkurentov bolj prostoren.

Oblikovno je zelo podoben konceptnem Q8, ki so ga predstavili v začetku preteklega leta. Prepoznali ga boste po agresivnejših in ostrejših linijah. Masko zapolnjujejo številne zračne reže. Stranski profil zaznamuje močan C stebriček, ki se zaradi padajoče strehe spušča prej in počiva na mišičastem kolesnem oboku. Slednji bodo objemali kolesa velikosti do 22 palcev. Streho zaključuje spojler, zavorne luči pa se kot pri drugih modelih raztezajo čez celotno širino zadka.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Stalni štirikolesni pogon quattro bo del serijske opreme. Osnovno pogonsko razmerje je 40 : 60. To pomeni, da se 40 odstotkov pogonske sile prenaša prek sprednje, 60 odstotkov pa prek zadnje preme. Q8 bo serijsko opremljen tudi z adaptivnim vzmetenjem s športnim načinom, ki dopušča izbiro oddaljenosti od tal. Impresivnih 254 milimetrov oddaljenosti od tal, kratki previsi in sistem za nadzor spusta dajo vedeti, da lahko Q8 nadaljuje z vožnjo tudi ko se cestišče konča. A vseeno se večina kupcev na zahtevnejše terene z njim ne bo podala.

Notranjost je povsem digitalizirana kot v novem A8. Prostor pred voznikom zaseda virtualen kokpit, središčni del armaturne plošče pa dva zaslona na dotik. Zgornji omogoča hitro preletavanje vsebin, spodnji pa upravljanje klimatske naprave, gretje in hlajenje sedežev. V drugi vrsti so trije sedeži, katerih naslonjala so zložljiva neodvisno. Zaradi manjših mer Q8 ne bo ponujal možnosti tretje sedežne vrste, prtljažnik pa je od Q7 manjši a še vedno sprejme spoštljivih 605 litrov prtljage.

Kupci bodo lahko izbirali med pogonskimi sklopi, ki jih poznamo iz modelov Q7 in A8. Vstopni model bo predstavljal 3-litrski dizel s 213 kilovati (286 konjskih moči). Opremljen bo z blagim hibridnim sistemom z 48-voltnim električnim omrežjem in z litij-ionsko baterijo. Ta omogoča, da med hitrostjo 55 in 160 kilometrov na uro vozilo ob spuščenem plinu vozi z ugasnjenim motorjem. Na voljo bosta tudi zmogljivejši 4-litrski osemvaljni dizel in 3-litrski bencinski šestvaljnik. Q8 bodo izdelovali v Bratislavi, na evropske ceste pa bo zapeljal v tretjem trimesečju letošnjega leta.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Audijev kompaktni SUV, ki želi preseči pričakovanja 7

Novi Q3 je večji in bolj dinamičen od predhodnika in želi stopiti iz sence svojih bratov

FINANCE
Članki
Članki Kam pelje surovinski in valutni vlak smrti 3

Negotovost ali kaj nas čaka po sobotnih napadih ZDA, Velike Britanije in Francije?

FINANCE
Članki
Članki Facebook - za »brezplačni« dostop plačate s podatki 1

Česa ne bi smeli preslišati s senatnega zaslišanja šefa Facebooka Marka Zuckeberga

FINANCE
Članki
Članki Nafta splezala prek 74 dolarjev za sod – kako draga bo pot na počitnice? 3

Po podražitvi prejšnji teden se cena surove nafte viša tudi ta teden – zlasti zaradi razmerja med povpraševanjem in ponudbo, na...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki Kriza v Italiji peljala v razprodajo na trgih

Italijanska politična kriza odzvanja po premoženjskih trgih – od obvezniških, delniških do deviznih

FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...