Citroën je za evropske ceste pripravil športnega terenca C5 aircross, ki je na Kitajskem prepričal že 40 tisoč kupcev. Močno osebnost izžareva edinstvena in živahna oblika, ki ohranja oblikovne elemente C4 cactusa in zelo prepričljivo skriva svoje korenine. C5 aircross je namreč zrasel na platformi EMP2 koncerna PSA, na kateri stojita tudi sestrska peugeot 3008 in opel grandland X. Oblikovno izvirnost dokazujejo lebdeča streha in okna, ki z vseh strani objemajo kabino.
Novinec sega 4,5 metra v dolžino, 1,84 metra v širino in 1,67 metra v višino. V primerjavi s C4 cactusom so blazine airbump prestavili na spodnji del vrat, ki tako poudarjajo športnoterensko naravo vozila. Dodatno se bo od preostalih tekmecev razlikoval po številnih možnostih prilagajanja barv. Na voljo bo kar 30 kombinacij. Izbirali boste lahko med sedmimi barvami zunanjosti, streho tudi v črni barvi in tremi barvnimi kompleti za vstavke prednjega odbijača, blazine airbump in strešne nosilce.
Poudarek na prostornosti in udobju
V notranjosti voznika obveščata dva zaslona. Prvi je pred voznikom in nadomešča tradicionalne merilnike, drugi pa na sredini in deluje na dotik. Armaturna plošča je pravokotne oblike s podolgovatimi zračniki. Na izbiro bo pet barvnih kombinacij sedežev, vratnih oblog in armaturne plošče. Pri C5 aircrossu so Francozi posebno pozornost namenili udobju. Inženirji so razvili vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi blazinami, ki bo del serijske opreme.
Za popolno udobje bosta poskrbela še nova sprednja sedeža z mehkejšimi in debelejšimi oblogami, ki bosta ogrevana, za doplačilo pa bosta potnike tudi masirala. Zadnjo sedežno vrsto sestavljajo trije posamezni sedeži, ki so neodvisno vzdolžno pomični in omogočajo prilagajanje velikosti potniškega prostora ali prtljažnika. Ta sprejme od 580 do 720 litrov, s podrtjem naslonov pa pogoltne 1.630 litrov prtljage.
Najzmogljivejši citroën bo priključni hibrid
C5 aircross bo na voljo s kar 20 varnostnimi sistemi. Med temi bo tudi sistem za avtonomno vožnjo druge stopnje. Za avanturiste bosta namesto štirikolesnega pogona na voljo funkcija nadzora oprijema (grip control) ter sistem za počasno in varno spuščanje (hill descent).
Med motorji bosta tako bencinska kot tudi dizelska motorja ponujala 96 in 132 kilovatov moči (130 in 180 konjev). Na evropske ceste bo avto zapeljal konec leta. Vrh ponudbe bo priključni hibrid z dvema električnima motorjema in skupno močjo 300 konjev. Najzmogljivejši citroën doslej bo na elektriko lahko prevozil do 60 kilometrov, na trgu pa ga lahko pričakujete konec leta 2019.