(Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo (Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo Izdelal je športnega terenca z električnim motorjem, težkega prek dve toni, ki se pelje kot športni avto in ne rjovi.
Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Slovenci večino poti bolj iz nuje kot pa izbire opravimo z avtomobilom, k znižanju stroškov in količine izpustov pa pomagajo multimodalnost, sopotništvo in učinkovita vozila
Ford, ki pravila igre piše na novo Ford, ki pravila igre piše na novo Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno tako zelo dober, da je zapeljal na novo, višjo raven
Bram Schot bo novi šef Audija Bram Schot bo novi šef Audija Na vrhu Audija je junija začasno zamenjal Ruperta Stadlerja, ko je ta zaradi domnevnega prikrivanja podatkov in zavajanja v oglaševanju dizelskih motorjev odšel v pripor.

Citroënov SUV, ki so ga vzljubili Kitajci, začenja pohod na evropske ceste

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Citroen dodaj
PSA dodaj
 
Čas branja: 3 min
31.05.2018  23:05
C5 aircross širi športnoterensko ponudbo francoske znamke. Ob moderni obliki in prostornosti bo razvajal še z vrhunskim udobjem.
Citroënov SUV, ki so ga vzljubili Kitajci, začenja pohod na evropske ceste
Foto: 5DsR(4)

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Citroen dodaj
PSA dodaj

Citroën je za evropske ceste pripravil športnega terenca C5 aircross, ki je na Kitajskem prepričal že 40 tisoč kupcev. Močno osebnost izžareva edinstvena in živahna oblika, ki ohranja oblikovne elemente C4 cactusa in zelo prepričljivo skriva svoje korenine. C5 aircross je namreč zrasel na platformi EMP2 koncerna PSA, na kateri stojita tudi sestrska peugeot 3008 in opel grandland X. Oblikovno izvirnost dokazujejo lebdeča streha in okna, ki z vseh strani objemajo kabino.

Novinec sega 4,5 metra v dolžino, 1,84 metra v širino in 1,67 metra v višino. V primerjavi s C4 cactusom so blazine airbump prestavili na spodnji del vrat, ki tako poudarjajo športnoterensko naravo vozila. Dodatno se bo od preostalih tekmecev razlikoval po številnih možnostih prilagajanja barv. Na voljo bo kar 30 kombinacij. Izbirali boste lahko med sedmimi barvami zunanjosti, streho tudi v črni barvi in tremi barvnimi kompleti za vstavke prednjega odbijača, blazine airbump in strešne nosilce.

Poudarek na prostornosti in udobju

V notranjosti voznika obveščata dva zaslona. Prvi je pred voznikom in nadomešča tradicionalne merilnike, drugi pa na sredini in deluje na dotik. Armaturna plošča je pravokotne oblike s podolgovatimi zračniki. Na izbiro bo pet barvnih kombinacij sedežev, vratnih oblog in armaturne plošče. Pri C5 aircrossu so Francozi posebno pozornost namenili udobju. Inženirji so razvili vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi blazinami, ki bo del serijske opreme.

Za popolno udobje bosta poskrbela še nova sprednja sedeža z mehkejšimi in debelejšimi oblogami, ki bosta ogrevana, za doplačilo pa bosta potnike tudi masirala. Zadnjo sedežno vrsto sestavljajo trije posamezni sedeži, ki so neodvisno vzdolžno pomični in omogočajo prilagajanje velikosti potniškega prostora ali prtljažnika. Ta sprejme od 580 do 720 litrov, s podrtjem naslonov pa pogoltne 1.630 litrov prtljage.

Najzmogljivejši citroën bo priključni hibrid

C5 aircross bo na voljo s kar 20 varnostnimi sistemi. Med temi bo tudi sistem za avtonomno vožnjo druge stopnje. Za avanturiste bosta namesto štirikolesnega pogona na voljo funkcija nadzora oprijema (grip control) ter sistem za počasno in varno spuščanje (hill descent).

Med motorji bosta tako bencinska kot tudi dizelska motorja ponujala 96 in 132 kilovatov moči (130 in 180 konjev). Na evropske ceste bo avto zapeljal konec leta. Vrh ponudbe bo priključni hibrid z dvema električnima motorjema in skupno močjo 300 konjev. Najzmogljivejši citroën doslej bo na elektriko lahko prevozil do 60 kilometrov, na trgu pa ga lahko pričakujete konec leta 2019.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki (grafi) Koliko dražja so posojila v Sloveniji v primerjavi z evrskim povprečjem 2

Pogledali smo, kakšne so po podatkih ECB v povprečju tržne obrestne mere za dolgoročna stanovanjska posojila v Sloveniji in drugih...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je novi šef Deutsche Bank in kaj načrtuje

Ta teden je vodenje Deutsche Bank prevzel Christian Sewing in dal vedeti, da bo banka še naprej stopala po poti prestrukturiranja

SUBV
Članki
Članki (pogajanja) Kako za proračun EU po 2020 dati čim manj, a z njim doseči čim več 1

V grafih in številkah - pred začetkom formalnih pogajanj o novem večletnem proračun EU; Slovenija je neuradno po letu 2020 v proračun...

FINANCE
Članki
Članki Slovenija na lestvici svetovne konkurenčnosti IMD napredovala za šest mest 4

K izboljšanju konkurenčnosti, ki se meri na podlagi štirih sklopov kazalnikov, sta pripomogla zlasti večja rast in zaposlovanje

FINANCE
Članki
Članki Preiskovalci afere Carillion pozvali k razbitju štirih revizijskih velikanov 2

To je ena od zahtev v okviru parlamentarne raziskave, ki je proučevala vzroke za propad družbe Carillion, drugega največjega britanskega...

FINANCE
Članki
Članki Italija: prihodnja koalicijska partnerja premaknila trg 1

Populistično Gibanje petih zvezd ter skrajno desna Liga sta iz koalicijske pogodbe naknadno sicer umaknila točko, da bo nova vlada...