Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Citroënov SUV, ki so ga vzljubili Kitajci, začenja pohod na evropske ceste

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Citroen dodaj
PSA dodaj
 
Čas branja: 3 min
31.05.2018  23:05
C5 aircross širi športnoterensko ponudbo francoske znamke. Ob moderni obliki in prostornosti bo razvajal še z vrhunskim udobjem.
Citroënov SUV, ki so ga vzljubili Kitajci, začenja pohod na evropske ceste
Foto: 5DsR(4)

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Citroen dodaj
PSA dodaj

Citroën je za evropske ceste pripravil športnega terenca C5 aircross, ki je na Kitajskem prepričal že 40 tisoč kupcev. Močno osebnost izžareva edinstvena in živahna oblika, ki ohranja oblikovne elemente C4 cactusa in zelo prepričljivo skriva svoje korenine. C5 aircross je namreč zrasel na platformi EMP2 koncerna PSA, na kateri stojita tudi sestrska peugeot 3008 in opel grandland X. Oblikovno izvirnost dokazujejo lebdeča streha in okna, ki z vseh strani objemajo kabino.

Novinec sega 4,5 metra v dolžino, 1,84 metra v širino in 1,67 metra v višino. V primerjavi s C4 cactusom so blazine airbump prestavili na spodnji del vrat, ki tako poudarjajo športnoterensko naravo vozila. Dodatno se bo od preostalih tekmecev razlikoval po številnih možnostih prilagajanja barv. Na voljo bo kar 30 kombinacij. Izbirali boste lahko med sedmimi barvami zunanjosti, streho tudi v črni barvi in tremi barvnimi kompleti za vstavke prednjega odbijača, blazine airbump in strešne nosilce.

Poudarek na prostornosti in udobju

V notranjosti voznika obveščata dva zaslona. Prvi je pred voznikom in nadomešča tradicionalne merilnike, drugi pa na sredini in deluje na dotik. Armaturna plošča je pravokotne oblike s podolgovatimi zračniki. Na izbiro bo pet barvnih kombinacij sedežev, vratnih oblog in armaturne plošče. Pri C5 aircrossu so Francozi posebno pozornost namenili udobju. Inženirji so razvili vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi blazinami, ki bo del serijske opreme.

Za popolno udobje bosta poskrbela še nova sprednja sedeža z mehkejšimi in debelejšimi oblogami, ki bosta ogrevana, za doplačilo pa bosta potnike tudi masirala. Zadnjo sedežno vrsto sestavljajo trije posamezni sedeži, ki so neodvisno vzdolžno pomični in omogočajo prilagajanje velikosti potniškega prostora ali prtljažnika. Ta sprejme od 580 do 720 litrov, s podrtjem naslonov pa pogoltne 1.630 litrov prtljage.

Najzmogljivejši citroën bo priključni hibrid

C5 aircross bo na voljo s kar 20 varnostnimi sistemi. Med temi bo tudi sistem za avtonomno vožnjo druge stopnje. Za avanturiste bosta namesto štirikolesnega pogona na voljo funkcija nadzora oprijema (grip control) ter sistem za počasno in varno spuščanje (hill descent).

Med motorji bosta tako bencinska kot tudi dizelska motorja ponujala 96 in 132 kilovatov moči (130 in 180 konjev). Na evropske ceste bo avto zapeljal konec leta. Vrh ponudbe bo priključni hibrid z dvema električnima motorjema in skupno močjo 300 konjev. Najzmogljivejši citroën doslej bo na elektriko lahko prevozil do 60 kilometrov, na trgu pa ga lahko pričakujete konec leta 2019.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Preiskovalci afere Carillion pozvali k razbitju štirih revizijskih velikanov 2

To je ena od zahtev v okviru parlamentarne raziskave, ki je proučevala vzroke za propad družbe Carillion, drugega največjega britanskega...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Vse več pozivov, naj se podjetja pripravijo na vse scenarije

Pri evropski komisiji so pred nedavnim opozorili: Izstop Velike Britanije iz EU bo, ne glede na to, ali bosta partnerici dosegli dogovor...

FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.

FINANCE
Članki
Članki Italija: prihodnja koalicijska partnerja premaknila trg 1

Populistično Gibanje petih zvezd ter skrajno desna Liga sta iz koalicijske pogodbe naknadno sicer umaknila točko, da bo nova vlada...

FINANCE
Članki
Članki V Frankfurtu ponavljajo: obrestne mere ECB bodo na zdajšnji nizki ravni še vsaj do konca poletja 2019

Na poti k zaostrovanju denarne politike na evrskem območju se bodo pri ECB najprej lotili opuščanja obsežnih spodbujevalnih ukrepov,...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) Kaj je dobro vedeti, če živite v V. Britaniji in si želite urediti status

Britanski izstop iz EU bo prinesel tudi obveznost, da si državljani drugih članic, tudi Slovenije, v Veliki Britaniji na novo uredijo...

FINANCE
Članki
Članki (pravice potrošnikov) Bo Bruslju uspelo nasititi volka, koza pa bo preživela?

Evropska pravila o varstvu potrošnikov so med najstrožjimi, jih je pa težko uresničiti – pa naj gre za dokazovanje domnevne dvojne...