Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost

Bavarska eksotika na srednjeevropskem krstu v Sloveniji

Čas branja: 4 min
23.05.2018  23:05
Novi BMW i8 roadster je trenutno najbolj ekskluzivni in tehnično najbolj napreden BMW. Ob res drzni obliki, ki govori jezik superšportnika, karbonski karoseriji in električno pomični strehi ponuja zanimiv pogon, ki poleg moči zagotavlja tudi učinkovitost.
Bavarska eksotika na srednjeevropskem krstu v Sloveniji
BMW je novi i8 roadster novinarjem srednje Evrope prvič predstavil na slovenski obali. Novinec je v različici s pomično streho še bolj osupljiv kot kupe, tudi 16 tisočakov dražji in z zmogljivejšo baterijo zmore brez emisij prevoziti 53 kilometrov.

Širšemu svetu je bil predstavljen pred mesecem dni, 12 državam srednje in vzhodne Evrope pa v naslednjih 14 dneh, in to na cestah slovenske obale in delu Istre. Včeraj smo ga kot prvi preizkusili slovenski novinarji in nekaj hrvaških, Čehi, Poljaki, Avstrijci in mnogi drugi bodo sledili v prihodnjih 14 dneh. Poleg roadsterja smo vozili še brutalnega M5, a o njem kakšen dan pozneje.

Osupljiv začetek ...

Tokrat le o i8 roadsterju, vsekakor najbolj ekskluzivnem avtomobilu te bavarske tovarne, ki z njim vozi v smeri elektromobilnosti, ne da bi pomembno posegla v svoje gene, zapisane užitku v vožnji. Ponovimo, kupejevski i8 je na trg zapeljal pred štirimi leti, osupnil je z drzno obliko karoserije in vrat (odpirajo se navzgor in delno vstran), dejansko povsem novim oblikovalskim jezikom, aluminijastim podvozjem in karoserijo iz ogljikovih vlaken ter hibridnim pogonskim sklopom.

Ob lanski prenovi je ta še nekoliko zmogljivejši: zadaj nameščeni 1,5-litrski turbo trivaljnik ponuja 170 kilovatov in poganja zadnja kolesa, spredaj nameščeni električni motor, ki poganja prednja kolesa, pa ima 105 kilovatov (prej 93) ter izboljšano baterijo zmogljivosti 9,4 kilovatne ure (prej 5,2 kilovatne ure). Sistemska moč je 275 kilovatov oziroma 374 konjskih moči.

... še boljše nadaljevanje

Rezultat je za 20 kilometrov večji doseg zgolj na elektriko – sedaj 55 kilometrov oziroma dva manj v roadsterju. Roadster pa ob tem prinaša še pomično platneno streho, ki se s pritiskom na gumb umakne v zadnji del vozila in prtljažnik stisne na komaj 88 litrov. Za sedežema je namesto zasilnih sedežev le polica, ki sicer pospravi do tri nahrbtnike, zmogljivosti so za odtenek slabše (4,6 sekunde do sto kilometrov na uro), masa večja za 60 kilogramov (skupaj 1.595 kilogramov), cena višja za 15.900 evrov (v Sloveniji stane 162.500 evrov), nastop roadsterja pa je poleg prirojenega vetrnjaštva seveda še bolj odločen.

Tudi v roadster je treba vstopiti na prav poseben način, začneš z desno nogo, nadaljuješ z zadnjico na res širokem stranskem pragu, se tako prestaviš na sedež in v kabino potegneš še levo nogo. Sledi še potisk vrat navzdol. Če je vreme dobro, sledi še električno zlaganje strehe in zabava se lahko začne.

Neslišno po slovenski obali ...

Odpeljem iz deževnega Portoroža. Roadster se zgane nezaznavno, na nežno dodajanje plina se hipno odzove in neslišno oddrsi ob slovenski obali. Vseeno se za njim obračajo mimoidoči, straši pešce, ustavlja druge voznike. Še zlasti v zbadljivi bronasto oranžni barvi. Zapodim se v klance, ven iz Portoroža, spustim do Kopra in nadaljujem do Ankarana. Ves čas na elektriko. Na poti proti hrvaški meji zbudim še bencinski stroj, ki zadovoljno in prav samozavestno, kljub majhnosti, zagrmi daleč za sedeži. Moč obeh strojev poskrbi za odločen, a ne brutalen pritisk telesa na naslon školjkastega sedeža, i8 roadster se enako suvereno kot coupe potopi v zavoje in brez milimetrskega premika sledi začrtani smeri. Ko delujeta oba stroja, se zdi, da i8 poganja najmanj turbo šestvaljnik, tudi zvok je prepričljiv.

... grmenje po Hrvaški

Na hrvaški strani skozi oblake posije sonce, zato je čas za nekaj prepiha. Sprva zatišje, le rahlo božanje vetra po laseh. Več prepiha prinesejo spuščena stranska stekla in nizko steklo za sedeži, ki sicer ustavlja vrtinčenje zraka. Vseeno imam občutek, da sedim globoko v avtomobilu, da je preglednost še vedno precej omejena in tudi, da bi se s spuščeno streho in dvignjenimi stekli lahko kar vozil in vozil. Roadster ponuja ravno pravšnjo izolacijo, tudi ali predvsem zaradi zasnove vrat in izredno nizkega sedeža, da je vetrnjaštvo prijetno tudi na dolge proge.

Znova dokazal učinkovitost

Iz Hrvaške nazaj v Slovenijo, med ozke zavoje proti Kortam, kjer se i8 roadster zdi kar nekako prevelik, nikakor ne okoren, in sporoča, da je ustvarjen za odprte ceste in širše zavoje. Pred kosilom še pogled na potovalni računalnik. Le osem litrov na sto kaže, čeprav med dve uri trajajoči vožnji nisem varčeval s plinom in ob tem nisem popolnoma izpraznil baterije. Kapo dol!

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki (brexit) Kaj je dobro vedeti, če živite v V. Britaniji in si želite urediti status

Britanski izstop iz EU bo prinesel tudi obveznost, da si državljani drugih članic, tudi Slovenije, v Veliki Britaniji na novo uredijo...

FINANCE
Članki
Članki (Pred zasedanjem Opeca) Cene surove nafte se ohlajajo

Konec tedna bodo na zasedanju Opeca spet odločali o naftnih kvotah in na trg curljajo informacije, da jih bodo povečali

FINANCE
Članki
Članki Kitajska rast se ohlaja, trgovinske skrbi se kopičijo

Ob koncu petmesečja je bila rast slovenskega izvoza med največjimi v Evropski uniji; nadaljnje omejevanje trgovinskih tokov bi to lahko...

AVTO
Novice
Novice (dieselgate) S tožbo nad Volkswagen tudi več tisoč Slovencev

V pomoč jim utegne biti danes objavljena odločitev kölnskega sodišča, da kupci vozil z nameščenimi odklopnimi napravami lahko...

FINANCE
Članki
Članki Po vrhu o migracijah: Italija z načrtom v desetih točkah, Nemčija z EU več hitrosti 7

Italijanski premier, ki je na nedeljskem izrednem vrhu o migracijah predstavil vladni predlog evropske strategije v desetih točkah, je med...

FINANCE
Članki
Članki (graf) Za švedski Spotify je bil prvi borzni dan precej turbulenten

Prvi borzni dan za švedski Spotify ni šel brez zapletov - najprej so začetek trgovanja z njegovimi delnicami zakasnili, potem so se prvi...

AVTO
Novice
Novice Na čelo koncerna VW prihaja človek, ki zna oklestiti stroške 2

Danes so pri Volkswagnu naznanili strateško partnerstvo s Toyoto na področju tovornih vozil, jutri pa bo nadzorni svet predvidoma...