Avto

Hondin igralec za sam vrh

Novi civic tudi z litrskim motorjem ne razočara. Še več, s poskočnostjo, zmerno žejo, odličnimi voznimi lastnostmi, bogato opremo in ceno 21 tisoč evrov bi se zlahka okitil tudi z lovoriko službeni avto leta.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

22.05.2018 11:00
Čas branja: 7 min

Honda je s svojim civicom vse prej kot novinec v zelo konkurenčnem golfovem razredu, vendar si je v zadnjih generacijah le stežka izborila svoj prostor pod soncem. Ko so ji hrbet že malce naveličani začeli obračati tudi najbolj zapriseženi ljubitelji, je vstala kot feniks iz pepela in z zadnjo generacijo stopila z ramo ob rami z najbolje prodajanimi tekmeci.

Novi civic je namreč postal zgleden, celo odličen avtomobil, takšen, ob katerem ne zaigra srce le ljubiteljem znamke in očetom, ki ne želijo povsem običajen avto, ampak zanimanje vzbudi tudi pri boljši polovici ali priletnem sosedu, ki cenita nezahtevnost upravljanja, varčen motor, prostornost, udobje, bogato varnostno opremo in seveda ugodno ceno.

Civic vse to ima, kar je potrdil tudi preizkus na pogled našpičene različice sport z 1,5-litrskim motorjem in 182 konji, s svojimi pozitivnimi lastnostmi pa nam je pod kožo zlezel tudi v šibkejši različici z litrskim bencinskim trivaljnim turbomotorjem.

Ta je v srednjem razredu postal kar nekako obvezen del ponudbe, tudi kupci se vse bolj odločajo zanj kot pa za dizla.

V civicu ima trivaljni “mlinček” moč 95 kilovatov (129 KM), vozniku pa ponudi 200 Nm navora pri 2.250 vrtljajih. To je dovolj za zgleden pospešek 10,9 sekunde do 100 km/h, najvišja hitrost 203 km/h pa je tudi precej nad najvišjo še dovoljeno pri nas.

Na papirju civic 1.0 tako ponuja dovolj moči za vsakdanje (družinske) potrebe, v praksi pa deluje umirjeno in tudi pri priganjanju v višje vrtljaje ne postane pretirano glasen ali moteč.

Hondin turbotrivaljnik se sicer izkaže kot prava dvoživka, saj je zaradi ugodne krivulje navora z njim moč voziti umirjeno vsakdanje z malo pretikanja, ali pa pobalinsko drzno.

Motor se ob preizkušanju zmogljivosti v višjih vrtljajih namreč odzove precej poskočno, kar tudi pritiče športnemu ugledu znamke, obenem pa navduši tudi njegova melodija.

Da, pri Hondi so na novega civica vestno prenesli družinske gene, med dinamično vožnjo pa navduši tudi natančnost šeststopenjskega ročnega menjalnika.

Dobra plat litrskega turbomotorja v civicu je tudi ugodna poraba, saj je v povprečju porabil dobrih šest litrov na sto prevoženih kilometrov (tovarna 5,1 litra). Umirjena relacijska vožnja je porabo potisnila še skoraj liter nižje, v mestu pa je ta komaj kaj pokvarila povprečje.

Po tej plati je civic navdušil, dodatno zvezdico pa mu je prineslo tudi veselje v vožnji. Civic se namreč pelje suvereno, voznik vedno ve, kaj se dogaja z vozilom, hitro voženi ovinki pa znajo popestriti pot do cilja.

Udobje pri tem ne trpi, saj civic dobro požira neravnine, oprema Elegance pa zajema večino stvari, ki naj bi jih danes ponujal sodobni avtomobil - tudi po varnostni plati.

Pri Hondi so civicu tako namenili samodejno zaviranje v sili, sisteme za nadzor mrtvih kotov, ohranjanje voznega pasu in prepoznavanje prometnih znakov. Ponoči hvalimo LED-žaromete, na popotovanjih prav pride navigacija, tu je še sistem Apple CarPlay, merilniki pa so digitalni.

Ergonomija v notranjosti je zgledna, a utegne koga zmotiti neusklajenost nekaterih sklopov oziroma nametanost posameznih gumbov.

Nekaj več privajanja potrebuje tudi vmesnik infozabavnega sistema, saj je za povprečnega evropskega uporabnika nekoliko manj intuinitiven, a pohvalno pozna tudi slovenščino.

Civic v dolžino meri 452 centimetrov, kar ga v razredu umešča med večje in prostornejše predstavnike.

Zadaj brez težav sedita dva odrasla potnika, uporabno oblikovan prtljažnik pa že v osnovi sprejme 478 litrov (s podrto klopjo 1.267 litrov, zadnjo polico pa priročno nadomešča v stran pomični rolo).

Civic po tej plati zadovolji tudi potrebe malce bolj zahtevne družine.

Honda je s civicom dokazala, da zna še vedno narediti odličen avtomobil, litrski turbotrivaljnik pa se po zmogljivostih in porabi zdi odlična alternativa dizlom. Če k temu dodamo še ugodno ceno - 22.290 evrov oziroma 21 tisoč s popustom - potem je jasno, da se konkurenci po dolgem času lahko tresejo hlače.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Novi civic v Evropo z zamudo in le še kot hibrid
Avto
AvtoUroš Božin Novi civic v Evropo z zamudo in le še kot hibrid

V ZDA že zapeljal na ceste, v Evropi ga lahko pričakujemo jeseni 2022. Na evropskih trgih bo na voljo le kot hibrid.

FINANCE
Avto
Novi civic je znova drugačen, zelo napreden in tudi primerno drag
Avto
AvtoMiloš Milač Novi civic je znova drugačen, zelo napreden in tudi primerno drag 7

V tem tednu je na slovenske ceste zapeljala nova honda civic s ceno najmanj 34 tisočakov za osnovni model; a ta v nobenem pogledu ni osnoven oziroma skromen

FINANCE
Avto
Redka honda po najnovejši modi
Avto
AvtoUroš Božin Redka honda po najnovejši modi 4

Slovenski trg je bogatejši za privzdignjeno hondo crosstar. To je tri centimetre višja in dodatno zaščitena honda jazz.

FINANCE
PMM
Hondin mestni terenec z edinstvenim hibridnim pogonom in idejami
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Hondin mestni terenec z edinstvenim hibridnim pogonom in idejami

V mesecu, polnem razkritij novih modelov, je lonček primaknila tudi Honda z novo generacijo majhnega športnega terenca HR-V, ki prinaša kopico uporabnih rešitev. Na našem trgu bo januarja 2022.

FINANCE
Avto
Nissan zmanjšal napovedano izgubo, Honda povečala dobiček
Avto
AvtoUroš Božin Nissan zmanjšal napovedano izgubo, Honda povečala dobiček 7

Dobre novice iz japonske avtomobilske industrije: Nissan je presenetil in ustvaril dobiček iz poslovanja, Honda pa je dobiček povečala za 67 odstotkov.

FINANCE
Avto
Nižji davek, večinoma pa višje cene avtov! Kaj se je zgodilo?
Avto
AvtoMiloš Milač Nižji davek, večinoma pa višje cene avtov! Kaj se je zgodilo? 2

Avtomobili so v novo leto zapeljali z manjšim davčnim bremenom, a večinoma višjimi cenami, pojasnjujemo, zakaj se je to zgodilo. Popravek cene opla astre z bencinskim motorjem.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)