Zgodbe in zahteve voznikov, ki so prevozili več milijonov kilometrov
Kaj od dostavnika pričakujejo najzahtevnejši uporabniki, vozniki dostavnih vozil, ki z njimi prevozijo prek 100 tisoč kilometrov na leto. Kakšne so njihove zahteve in kako so ocenili letošnja finalista izbora za dostavno vozilo leta ford transit custom in MAN TGE.
Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
"Pri vseh dostavnikih pogrešam senzor za zaznavanje ovire nad streho, tega ne ponuja noben proizvajalec. Nujno bi ga potrebovali pri dostavah v naseljih, kjer se srečujemo z nizkimi balkoni, nadstreški, žlebovi," proizvajalcem dostavnikov svetuje Nejc Pernuš, Prevozi Brce.
Foto: Milos Milac
Predstavljamo pogled in izkušnje letošnje žirije uporabnikov izbora dostavno vozilo leta: Željka Vidiča iz Kemofaracije, Miha Jesenka in Avtovleke Čepon in Nejca Pernuša iz Prevozov Brce.
Splošna ugotovitev žirantov je bila, da sodobni kombiji ponujajo precej več udobja in varnosti ter živahnejše in tišje motorje kot njihovi predhodniki. Ocenili pa so jih ob pomoči izkušenj, ki so jih nabrali v milijonih kilometrov za volanom svojih dostavnikov.
Letošnji izbor dostavnih vozil se je izšel v prid MAN TGE. Novinarji smo na prvo mesto postavili ford transit custom, člani žirije uporabnikov pa MAN TGE. Ker njihov glas šteje več kot naš, je MAN osvojil naslov dostavno vozilo leta 2018. V nadaljevanju so naši člani žirije spregovorili o zahtevah ter pojasnili, kako in zakaj so glasovali.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Električni tovornjak MAN eTGM je opremljen z 12 litij-ionskimi baterijskimi paketi skupne zmogljivosti 185 kilovatnih ur, kar bi moralo zadostovati za do 200 kilometrov vožnje.
Ford e-Transit ima v ponudbi kar 25 različic, vključno s kratko, srednjo in dolgo medosno razdaljo, dvema višinama strehe, dvojno kabino ali le kot šasija, primerna za nadaljnje nadgradnje ter v izvedbah s 3,5, 3,9 in 4,25 tone skupne mase.
Električni pogon se počasi, a vztrajno prebija s skirojev, koles in osebnih vozil tudi na večja gospodarska vozila. Vendar se velika večina tovornih vozil še nekaj časa ne bo napajala iz vtičnice, ampak na stari dizel. Kupce osebnih vozil poganjajo čustva, kupce tovornih vozil pa ekonomika.
Udobje, vzdržljivost, asistenčni sistemi ..., tudi pokritost s servisom, še najmanj pa cena, so najpomembnejša merila letošnje strokovne žirije, ki je ocenjevala velike dostavnike.
Sinoči smo pred več kot 200 gosti iz avtomobilske in drugih panog v čarobnem okolju bazilike Marije pomagaj na Brezjah razglasili zmagovalce. Kipce so si prislužili renault megane in megane conquest, mercedes-benza razreda C in S in MAN TGE.
Po preizkusnem obdobju MAN začenja tudi serijsko proizvodnjo električnih gospodarskih vozil. Najmanjšemu električnemu eTGE sledita tovornjak za distribucijo in mestni avtobus, ki je spomladi postavil 550-kilometrski rekord v dosegu z enim polnjenjem baterij.