Avto

Zvezdniški nastop in cene najmanjšega mercedes-benza

Zvezdniški teden slovenskega Mercedes-Benza. Zmaga razreda S v izboru PAL in prihod novega A. Ta je res obetaven, a precej drag. Pod 28.670 evri se pred jesenjo ne bo zgodilo nič.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.05.2018 20:54
Dopolnjeno: 17.05.2018 21:06
Čas branja: 4 min
Zvezdniški nastop in cene najmanjšega mercedes-benza
Novi mercedes-benz razreda A na naš trg prihaja v treh motornih različicah, jeseni sledijo nove. Najcenejši je bencinski A200 s 120 kilovati, stane 28.670 evrov. Letos želi distributer znamke Autocommerce pri nas prodati sto vozil. Foto: Dejan Ipavec

Nemški Mercedes-Benz je v vzponu, in to kakšnem! V svetu krepi vodilni položaj prestižnih znamk, znamka raste tudi pri nas. Novi modeli se vrstijo drug za drugim – letos so prišli CLS, G, sprinter, razred X …, vsak od njih pa ima nezgrešljiv pečat slovenskega mojstra oblikovanja Roberta Lešnika.

Zdaj je na slovenskem trgu tudi novi A. Najmanjši po abecedi, ne pa tudi dolžini. Novi razred A je namreč dolg 4,42 metra (prej 4,3 metra) in je tako vsaj po dolžini za dobra dva centimetra prerasel bolj uporaben, cenejši in višji enoprostorec razreda B, ki vstop v novo generacijo še čaka.

Novi A ni le daljši, ima tudi za tri centimetre daljše medosje, bolj drzno obliko s prednjim delom po zgledu CLS in pet centimetrov nižjo masko kot predhodnik. Prtljažnik je zrasel za 29 litrov na 370 litrov. Stebrički so za desetino tanjši, streha v zadnjem delu višja, zato je prostora več, preglednost je boljša.

Obenem ima več prostora za ramena (devet oziroma 22 milimetrov spredaj oziroma zadaj), komolce (35 oziroma 36 milimetrov spredaj oziroma zadaj) in glavo, hkrati pa omogoča lažji vstop na zadnje sedeže.

Novi A je svetlobna leta oddaljen od prvih dveh generacij, je konkretna nadgradnja zadnje in se hvali z res veliko tehničnimi rešitvami. Na področju varnosti je denimo še temeljitejši od razreda S. Denimo sistem za prepoznavo mrtvega kota ne deluje zgolj med vožnjo, ko vizualno in zvočno opozarja na vozila v mrtvem kotu, temveč na voznikovi strani deluje tudi do tri minute po tem, ko je voznik avto že parkiral.

Razred A ima tudi sisteme za delno avtonomno vožnjo, radarski tempomat in (serijski) aktivni sistem za upravljanje vozila znotraj cestnih črt.

Ena od vidnejših novosti je sistem MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Intuitivni upravljalni koncept multimedijskega sistema s štirimi načini upravljanja: prek drsnikov na dotik na volanu, na sredinski konzoli (namesto vrtljivega gumba) in zaslonu nad njo ter še z glasovnim ukazom »Hey Mercedes«, ki prikliče delček umetne inteligence.

Zgornji ukaz odpre vrata v glasovno upravljanje gretja sedežev, spremembo temperature v kabini, izbiro radijske postaje, spremembo barv ambientalne osvetlitve, izbiro želene poti v navigacijski napravi in podobno. Komunikacija poteka le v angleščini. Sistem pa prepoznava tudi namige, denimo »vroče mi je«, in ponudi znižanje temperature.

Armaturna plošča je skoraj takšna kot v razredih E, CLS in S. Digitalna, z dvema povezanima zaslonoma premera od sedem palcev (serijsko) do 10,25 palca. Srednja možnost združuje sedem- in 10,25-palčni zaslon.

Motorni del ponudbe je ta hip skromen, saj so na voljo le trije stroji. Tudi zato so cene novega A precej visoke. Najšibkejši je 1,5-litrski turbodizel A180d s 85 kilovati in serijskim sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom in ceno tik pod 29 tisoč evri.

Nekaj cenejši (28.670) je bencinski A200 z 1,33-litrskim turbo štirivaljnikom in 120 kilovati. Najmočnejši ta hip pa je A250 s 165 kilovati, dvosklopčnim menjalnikom in ceno 34.420 evrov. Prva dva stroja imata francoske korenine, tretji je le Mercedes-Benzov.

Julija stečejo naročila za bencinske A 160, A 180, A 220 4MATIC, oktobra pa za dizelska A 200 d, A 220 d in športni mercedes AMG 35 4MATIC z 225 kilovati. Prihodnje leto prideta še najzmogljivejša mercedesa AMG 45 z 280 in 310 kilovati.

To je le delček v mozaiku novega A, ki se je tehnično zapeljal razred ali dva višje kot njegov predhodnik. Več v podrobnem poročilu s prve predstavitve v Dalmaciji.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Lepo je, da še obstajajo avti, kot je mercedes S
Avto
AvtoMiloš Milač Lepo je, da še obstajajo avti, kot je mercedes S 4

Nova limuzina razreda S je znova enciklopedija tehničnih inovacij, udobja, razkošja in spokojnosti, ki jo ne zmoti niti popolna digitalizacija.

FINANCE
Avto
Mercedes-Benz razred C: poslovnež v velikih čevljih
Avto
AvtoMatej Kačič Mercedes-Benz razred C: poslovnež v velikih čevljih 10

Mercedes-benz razreda C se brez sramu zgleduje po največjem razredu S in dokazuje, kako zadovoljiti zahtevne uporabnike, ki avto uporabljajo tudi za posel.

FINANCE
Avto
Mercedes razreda C: moderen, razkošen in kontroverzen
Avto
AvtoUroš Božin Mercedes razreda C: moderen, razkošen in kontroverzen 19

V Mercedesovi limuzini razreda C je več prostora, več naprednih tehnologij, več elektrike, več luksuza, zmanjkuje pa prostora za romantiko

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Novi davek je krepko pocenil luksuzne avte, a cene so še vedno višje kot v Nemčiji
Avto
AvtoUroš Božin Novi davek je krepko pocenil luksuzne avte, a cene so še vedno višje kot v Nemčiji 6

Analiza cen luksuznih avtov po novem DMV sporoča, da trgovci prihrankov niso v celoti prenesli na kupce in, da novi davek morda ne bo v celoti zajezil nakupa in registracij v tujini.

FINANCE
Avto
Odličnost in tradicija združeni v iznajdljivem družinskem mercedesu
Avto
AvtoUroš Božin Odličnost in tradicija združeni v iznajdljivem družinskem mercedesu

Na testu nas je razvajal karavanski mercedes C, ki bolje kot kadarkoli pokaže, kaj vse zmorejo današnji avtomobili in česa čez nekaj let ne bodo več

FINANCE
Avto
Najmanjša električna zvezda za 55 tisočakov
Avto
AvtoMatej Kačič Najmanjša električna zvezda za 55 tisočakov 6

Mercedes-Benz nadaljuje električno ofenzivo, saj je po večjih modelih EQC in EQV k nam za ceno 55 tisoč evrov pripeljal še najmanjši model EQA