(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Zvezdniški nastop in cene najmanjšega mercedes-benza

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Mercedes-Benz dodaj
Robert Lešnik dodaj
Mercedes dodaj
AMG dodaj
 
Čas branja: 4 min
17.05.2018  20:54  Dopolnjeno: 17.05.2018 21:06
Zvezdniški teden slovenskega Mercedes-Benza. Zmaga razreda S v izboru PAL in prihod novega A. Ta je res obetaven, a precej drag. Pod 28.670 evri se pred jesenjo ne bo zgodilo nič.
Zvezdniški nastop in cene najmanjšega mercedes-benza
Novi mercedes-benz razreda A na naš trg prihaja v treh motornih različicah, jeseni sledijo nove. Najcenejši je bencinski A200 s 120 kilovati, stane 28.670 evrov. Letos želi distributer znamke Autocommerce pri nas prodati sto vozil.
Foto: Dejan Ipavec

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Mercedes-Benz dodaj
Robert Lešnik dodaj
Mercedes dodaj
AMG dodaj

Nemški Mercedes-Benz je v vzponu, in to kakšnem! V svetu krepi vodilni položaj prestižnih znamk, znamka raste tudi pri nas. Novi modeli se vrstijo drug za drugim – letos so prišli CLS, G, sprinter, razred X …, vsak od njih pa ima nezgrešljiv pečat slovenskega mojstra oblikovanja Roberta Lešnika.

Zdaj je na slovenskem trgu tudi novi A. Najmanjši po abecedi, ne pa tudi dolžini. Novi razred A je namreč dolg 4,42 metra (prej 4,3 metra) in je tako vsaj po dolžini za dobra dva centimetra prerasel bolj uporaben, cenejši in višji enoprostorec razreda B, ki vstop v novo generacijo še čaka.

Novi A ni le daljši, ima tudi za tri centimetre daljše medosje, bolj drzno obliko s prednjim delom po zgledu CLS in pet centimetrov nižjo masko kot predhodnik. Prtljažnik je zrasel za 29 litrov na 370 litrov. Stebrički so za desetino tanjši, streha v zadnjem delu višja, zato je prostora več, preglednost je boljša.

Obenem ima več prostora za ramena (devet oziroma 22 milimetrov spredaj oziroma zadaj), komolce (35 oziroma 36 milimetrov spredaj oziroma zadaj) in glavo, hkrati pa omogoča lažji vstop na zadnje sedeže.

Novi A je svetlobna leta oddaljen od prvih dveh generacij, je konkretna nadgradnja zadnje in se hvali z res veliko tehničnimi rešitvami. Na področju varnosti je denimo še temeljitejši od razreda S. Denimo sistem za prepoznavo mrtvega kota ne deluje zgolj med vožnjo, ko vizualno in zvočno opozarja na vozila v mrtvem kotu, temveč na voznikovi strani deluje tudi do tri minute po tem, ko je voznik avto že parkiral.

Razred A ima tudi sisteme za delno avtonomno vožnjo, radarski tempomat in (serijski) aktivni sistem za upravljanje vozila znotraj cestnih črt.

Ena od vidnejših novosti je sistem MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Intuitivni upravljalni koncept multimedijskega sistema s štirimi načini upravljanja: prek drsnikov na dotik na volanu, na sredinski konzoli (namesto vrtljivega gumba) in zaslonu nad njo ter še z glasovnim ukazom »Hey Mercedes«, ki prikliče delček umetne inteligence.

Zgornji ukaz odpre vrata v glasovno upravljanje gretja sedežev, spremembo temperature v kabini, izbiro radijske postaje, spremembo barv ambientalne osvetlitve, izbiro želene poti v navigacijski napravi in podobno. Komunikacija poteka le v angleščini. Sistem pa prepoznava tudi namige, denimo »vroče mi je«, in ponudi znižanje temperature.

Armaturna plošča je skoraj takšna kot v razredih E, CLS in S. Digitalna, z dvema povezanima zaslonoma premera od sedem palcev (serijsko) do 10,25 palca. Srednja možnost združuje sedem- in 10,25-palčni zaslon.

Motorni del ponudbe je ta hip skromen, saj so na voljo le trije stroji. Tudi zato so cene novega A precej visoke. Najšibkejši je 1,5-litrski turbodizel A180d s 85 kilovati in serijskim sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom in ceno tik pod 29 tisoč evri.

Nekaj cenejši (28.670) je bencinski A200 z 1,33-litrskim turbo štirivaljnikom in 120 kilovati. Najmočnejši ta hip pa je A250 s 165 kilovati, dvosklopčnim menjalnikom in ceno 34.420 evrov. Prva dva stroja imata francoske korenine, tretji je le Mercedes-Benzov.

Julija stečejo naročila za bencinske A 160, A 180, A 220 4MATIC, oktobra pa za dizelska A 200 d, A 220 d in športni mercedes AMG 35 4MATIC z 225 kilovati. Prihodnje leto prideta še najzmogljivejša mercedesa AMG 45 z 280 in 310 kilovati.

To je le delček v mozaiku novega A, ki se je tehnično zapeljal razred ali dva višje kot njegov predhodnik. Več v podrobnem poročilu s prve predstavitve v Dalmaciji.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Številni obrazi naprednega mercedesa C

Prenovljeni C ima novih kar 6.500 sestavnih delov, poganja ga nova generacija bencinskih in dizelskih štirivaljnikov, v najcenejši...

AVTO
Novosti
Novosti Mali mercedes, ki zmore celo več kot veliki 2

Novi Mercedes-Benz A ni le oblikovni znanilec nove dobe, ampak prinaša dodatke, ki jih ta hip ne premore niti veliki S

AVTO
Novosti
Novosti Mercedes C v Sloveniji: oblikovno znan, tehnično napreden in še bolj raznolik 3

Kopica manjših sprememb in dva zanimiva motorja na začetku ponudbe - C 200 z 1,5 litrskim turbom in 48 voltnim električnim omrežjem ter...

AVTO
Novice
Novice Trikraka zvezda, ki pooseblja napredek in uspeh

Pokukali smo v zgodovino in sedanjost prestižne avtomobilske znamke.

AVTO
Novosti
Novosti Lepota in moč z roko v roki 3

Mercedes z novim CLS resda ni povzročil orkana, a je v njem imenitno združil eleganco in športnost, ki bosta letos prepričali 25...

FINANCE
Članki
Članki Kriza v Italiji peljala v razprodajo na trgih

Italijanska politična kriza odzvanja po premoženjskih trgih – od obvezniških, delniških do deviznih

FINANCE
Članki
Članki (Goljufije) Dolgove za grad je hotel poplačati z denarjem EU 2

Tudi lani so med goljufijami z evropskim denarjem v EU prevladovali primeri nepravilno porabljenega denarja iz strukturnih skladov ter iz...