Avto

Dostavni zmagovalec je MAN TGE, tovorni pa DAF XF/CF

Zmagovalce v obeh kategorijah smo dobili s pomočjo novinarskega ocenjevanja in ocen uporabnikov tovrstnih vozil – prevoznikov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.05.2018 07:15
Čas branja: 2 min

Letošnji, že tretji, izbor za dostavno in tovorno vozilo leta 2018 se je končal z zmago dostavnega MAN TGE in tovornega DAF XF/CF.

Kandidate smo najprej ocenili novinarji Časnika Finance in revije Kamion & Bus, v torek pa so za njihove volane sedli še uporabniki teh vozil – avtoprevozniki z večjimi voznimi parki dostavnikov in tovornjakov.

Poročilo z lanske razglasitve – do odličja volkswagen crafter in nova generacija scanie.

MAN TGE si je odličje pripeljal kljub enakemu številu točk, kot jih je imel ford transit/tourneo custom. Razlog je v tem, da so ga na prvo mesto postavili uporabniki vozil, njihov glas šteje več kot ocene novinarjev. V finalu sta bila le dva novinca, saj je mercedes-benz sprinter zamudil izbor. Na trg bo prišel šele junija.

V tovorni kategoriji je prepričljivo zmagal DAF XF/CF, scania XT pa je ostala neocenjena, saj se distributer ni udeležil testnih voženj uporabnikov.

Sledi podrobno poročilo.

Dostavno vozilo leta 2018 – MAN TGE

MAN se podaja v nove vode – z modelom TGE vstopa v svet dostavnikov skupne mase od tri do 5,5 tone. S tem se Bavarci spuščajo tudi v razred pod 7,5 tone, ki ga do zdaj niso pokrivali. Ni treba posebej poudarjati, da gre pri novem modelu za skupni projekt pod streho Volkswagen" title="Volkswagen">Volkswagna, lahko pa omenimo, da to ni prvo vozilo, ki je plod sodelovanja obeh znamk. Potniški prostor postavlja voznikovo udobje na novo raven. Uporabljeni materiali so najvišje kakovosti, ergonomija in počutje za volanom odlična, asistenčni sistemi pa ta hip najboljši v razredu dostavnikov.

Tovorno vozilo leta 2018 – DAF XF/CF

Na ugledu zdajšnjega modela, še posebej, ko gre za kakovost izdelave, zanesljivost in udobje za voznike, je DAF ustvaril novo generacijo svojih tovornjakov XF in CF. Z razmeroma majhnimi spremembami, vidnimi od zunaj, in veliko nevidnimi tehničnimi izboljšavami, skritimi pod površjem, DAF obljublja do sedem odstotkov manjšo porabo goriva in še večjo razpolož­ljivost vozil za delo, zahvaljujoč servisnim intervalom tudi do 200 tisoč kilometrov.

Foto: Anže Jereb

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Prodaja gospodarskih vozil lani z največjim upadom po gospodarski krizi
Avto
AvtoBoštjan Paušer Prodaja gospodarskih vozil lani z največjim upadom po gospodarski krizi

Pandemija koronavirusa, ki nas je doletela lani, je pričakovano vplivala na prodajo gospodarskih vozil. Kljub zmanjšanju prodaje v vseh segmentih so končne številke še vedno dosti boljše kot med zadnjo gospodarsko krizo pred dobrimi desetimi leti.

FINANCE
Prevozi
Tudi tovornjaki se krepko dražijo, dobave pa ne dosegajo povpraševanja
Prevozi
PrevoziMiloš Milač Tudi tovornjaki se krepko dražijo, dobave pa ne dosegajo povpraševanja

Cene tovornjakov so v zadnjem letu poskočile tudi za 15 odstotkov. Dobave so še vedno omejene, trenutno naročena vozila pa bodo večinoma izdelana šele leta 2023.

FINANCE
Prevozi
Kako naelektrena je bližnja prihodnost tovornjakov?
Prevozi
PrevoziAnže Jereb Kako naelektrena je bližnja prihodnost tovornjakov?

V Evropi je za zdaj le Avstrija tista, ki cilja na 100-odstotno registracijo električnih vozil z maso pod 18 tonami do leta 2030, nad 18 ton pa do leta 2035.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Prevozi
V vozni park slovenskih prevoznikov so zapeljali prvi vlačilci DAF nove generacije
Prevozi
PrevoziAnže Jamnik V vozni park slovenskih prevoznikov so zapeljali prvi vlačilci DAF nove generacije

Tovornjaki DAF nove generacije v mednarodnem transportu in prevozu nevarnih snovi prevoznikov Kobal in Traig

FINANCE
Prevozi
Majda Bitenc Menart: gospa v moškem poslu jeklenih orjakov
Prevozi
PrevoziMiloš Milač Majda Bitenc Menart: gospa v moškem poslu jeklenih orjakov

Intervju: Majda Bitenc Menart, direktorica podjetja Cordia, ki v Sloveniji zastopa znamko tovornjakov DAF

FINANCE
Prevozi
Villem Moeskops, DAF: "Težav z dobavami polprevodnikov skoraj ni več"
Prevozi
PrevoziMiloš Milač Villem Moeskops, DAF: "Težav z dobavami polprevodnikov skoraj ni več"

Pri DAF v nasprotju s tekmeci med pomanjkanjem delov niso ustavili proizvodnje, ampak je ta tekla naprej. Tovornjake so izdelali do največje mogoče mere in jih poslali trgovcem, ki so vgradili manjkajoče dele, ko so bili ti na voljo.