Avto

Zmagovalci PAL 2018: mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf in VW polo

Pred dvorcem Lambergh v Begunjah na Gorenjskem smo pred več kot 200 gosti razglasili letošnje zmagovalce izbora Poslovni avto leta 2018

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.05.2018 07:52
Dopolnjeno: 17.05.2018 21:02
Čas branja: 7 min

Zidovi skoraj tisočletje starega, a lepo obnovljenega dvorca Lambergh v Begunjah na Gorenjskem so tisti večer molčali, grajski duhovi pa so ves dan strašili z nalivi. A vreme je tokrat zdržalo, pločevina kar 24 lepotcev – od najmanjših službenih do težkih tovornjakov tovorne kategorije pa je ostala zloščena in suha.

Ko je sonce potonilo v daljavi, se je začel program. Berbarda Žarn je napovedala prve goste, predsednico uprave Generali Zavarovalnice, dolgoletnega pokrovitelja izbora PAL, govornike in druge nastopajoče.

Program smo letos obogatili z izborom delavcev med vozili – dostavnimi in tovornimi vozili. Več v ločenem članku.

Nadaljevali pa smo s klasičnimi kategorijami EKO, službeni, poslovni in managerski avto leta.

Za odlično glasbo so poskrbeli vrhunska pevka Vesna Zornik, basist Robert Jukič in harmonikar Marko Brdnik. Pravi plesni spektakel pa je pripravila odlična plesalka flamenka in koreografinja Ana Pandur, ki ta španski umetnostni ples združuje s sodobnim plesom, gledališčem in glasbo.

Letošnji zmagovalci izbora PAL v štirih kategorijah

EKO avto leta 2018 – nissan leaf

Nissan leaf je po sedmih letih prvič uradno zapeljal na naš trg in poskrbel za resnično izjemen nastop. Novi leaf ima doseg 378 kilometrov, ugodno ceno dobrih 26 tisoč evrov in udobje ter tehniko, ki je primerljiva s povsem klasično gnanimi avtomobili. Brez dvoma je najboljši EKO avto na trgu.

2. mesto – volkswagen e-golf

Od električnega golfa smo veliko pričakovali, dobili pa le dober nastop. Po zmogljivostih, dosegu električnega motorja sodi v zlato sredino, po prostoru, opremi in ceni pa v višji cenovni razred, s čimer prostor na trgu prepušča tekmecem. Nekako daje občutek, da bodo za preboj poskrbeli modeli družine ID. Kot kaže, pa ima tudi električni golf najmočnejšo podporo javnosti, saj je zbral največ glasov bralcev.

3. mesto – BMW i3

EKO avto leta 2015 BMW i3 se je v letošnji izbor zapeljal z novimi aduti, med katerimi sta ključna zmogljivejša baterija in večji doseg. Mali bavarec pa še vedno za dokaj razumnih 32 tisočakov ponuja avtomobilsko eksotiko in odlične zmogljivosti za ceno nepremijskih vozil.

4. mesto – toyota yaris hybrid

Toyota yaris hybrid je najbolj dostopen EKO avto na trgu, saj z odštetimi popusti stane le 13.700 evrov. Pogoj za majhne izpuste pa je izpolnjen šele, ko voznik izkoristi potencial tehnike.

5. mesto – hyundai ioniq plug-in electric

Hyundai ioniq je z električnim in priključnim hibridom dopolnil eno najbolj zanimivih ponudb na trgu. Ioniq je prostoren, sodoben, učinkovit in zelo dostopen. Priključni stane manj kot 25 tisočakov, električni pa 27.500 evrov.

Službeni avto leta 2018 – volkswagen polo

Volkswagen polo je za marsikoga ljubezen na drugi pogled, saj šele podrobna analiza in spoznavanje dokažeta njegove prednosti. Deluje majhen, a je zelo prostoren. Zdi se drag, a je res dobro opremljen in zelo razumen nakup. Tehnično pa je skorajda brezhiben.

2. mesto – honda civic

Honda civic je presenečenje letošnjega izbora, saj se je precej nišni avto v novi generaciji zapeljal v sredino službenega razreda z res odlično vsebino. Novi civic je velik, prostoren in tehnično zelo dober, saj ima končno spodobne bencinske motorje. Ob tem je ostal vozniško odličen, poleg tega pa sploh ni drag. Zato je vsekakor najboljša naložba tega leta.

3. mesto – peugeot 308

Peugeot 308 je leta 2014 osvojil lovoriko službeni avto leta, letos pa se osvežen še vedno dobro bojuje s tekmeci. Njegove prednosti ostajajo sodobna tehnika, dodelano podvozje, drugačnost in zelo ugodna cena.

4. mesto – ford fiesta

Nova ford fiesta je dobila vse tisto, kar je manjkalo njeni predhodnici – prostornost, res dobre materiale in izdelavo ter odlično varnost. Žal je kar precej poskočila tudi njena cena.

5. mesto – suzuki swift

Suzukijev malček je pravi kandidat iz ozadja. Je razmeroma neopazen, čeprav simpatičen. Na prvi pogled ne deluje poceni, a prepriča z res dobro tehniko, varnostjo in odličnimi voznimi lastnostmi. Vsekakor je avto vreden pozornosti.

Poslovni avti leta 2018 – škoda kodiaq

Tržni fenomen po imenu kodiaq pravo podobo pokaže tudi v praksi. Največji škodin SUV je velik, prostoren, zelo uporaben, tehnično skorajda brezhiben, po želji tudi robusten in zmogljiv na terenu ter obenem cenovno tako privlačen, da na stranski tir postavi tudi tekmece znotraj hiše Volkswagen.

2. mesto – volvo XC60

Volvo XC60 je najdražji letošnji finalist, zanj boste odšteli najmanj 40 tisoč evrov. Obenem pa je tudi najboljši, saj gre za najbolj varen avto na trgu, ki razvaja z udobjem, robustnostjo, vsestranskostjo in na čustva kupcev igra tudi z modno zasnovo športnega terenca.

3. mesto – peugeot 5008

Peugeot je razred SUV definiral na novo, največjemu 5008 pa je vcepil tudi družinske in poslovne lastnosti ter ob tem ohranil ugodno ceno. Zato je novi 5008 ena najboljših alternativ klasičnim limuzinam in karavanom na trgu.

4. mesto – mazda CX-5

Mazda CX-5 je eden tistih avtov, za katere se zdi, da so na trgu že celo večnost. Dejansko je to res, saj CX-5 ostaja sveža le zaradi prenov, ne pa tudi menjav generacij. Te jo ohranjajo svežo in sodobno, za 30 tisočakov ponuja enega boljših poslovnih paketov.

5. mesto – opel grandland X

Opel je s pomočjo francoskega PSA spet zaživel v razredu kompaktnih SUV, grandland X pa je posrečena kombinacija prostornega, udobnega in varčnega avtomobila, ki sodi med najugodnejše nakupe na trgu.

Managerski avto leta 2018 – mercedes-benz razred S

Mercedes-Benz razreda S ostaja pravi kralj direktorskega oziroma menedžerskega razreda. V osveženi različici pa je še bliže sanjam voznika in sopotnikov na prostornih zadnjih sedežih. Za dobrih sto tisočakov vam S prinaša razkošje na temelju klasike, ki se zdi večna.

2. mesto – BMW serije 5 in 6 gran turismo

Na prvem mestu točkovanja novinarske žirije je znova pristala racionalnost, najboljši paket med kandidati. Tega pa upodabljata dinamičen in dostopen BMW serije 5 in razkošen BMW serije 6 gran turismo, ki za dostopno ceno ponuja raven udobja razreda višje.

3. mesto – audi A8

Audi A8 je najbolj kontroverzen avto izbora. V prejšnjih generacijah smo se vanj najraje sedali, v zadnji pa nas je pustil hladne. Ob tem ne gre zanikati njegove naprednosti, popolne digitalizacije, res odličnega pogona in voznih lastnosti ter najbolj naprednih sistemov v smeri avtonomne vožnje.

4. mesto – mercedes-benz CLS

Mercedes-benzov kupe CLS je najbolj iskren in tudi najbolj privlačen avto letošnjega finala, ki vam kot za šalo zleze pod kožo. Ne skriva, da je kupe, kljub temu je presenetljivo uporaben. Ne skriva, da je športen, a zna biti tudi izjemno udoben. Za mladostne direktorje je kot naročen.

5. mesto – lexus LS

Japonski lexus je stalen tekmec nemški prestižni trojici, novi razkošni LS pa ponuja zelo prijetno alternativo tekmecem. Do višjih mest pa mu manjka prostora, uglajenosti in tehničnih sladkorčkov, ki nemce postavljajo na vrh piramide.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Društvo distrofikov Slovenije
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo distrofikov Slovenije

Društvo distrofikov združuje osebe z živčno-mišičnimi obolenji (ŽMO), to so dedna, kronična, degenerativna in progresivna obolenja, ki neposredno ali posredno prizadanejo mišice.

Društvo Svetloba -  Društvo obolelih za  redkimi boleznimi oči na genetski osnovi
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo Svetloba - Društvo obolelih za redkimi boleznimi oči na genetski osnovi

Društvo Svetloba združuje obolele za redkimi boleznimi oči na genetski podlagi. Zelo poenostavljeno lahko rečemo, da so skupna značilnost tovrstnih bolezni distrofije v makuli in mrežnici. Temeljni namen ustanovitve društva je povezovanje obolelih za medsebojno pomoč in podporo, izmenjavanje izkušenj in pomembnih informacij.

IZVOZNIKI
Novice
EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče
Izvozniki.si
NoviceAleš Ogorevc EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče

Sredstva Evropskega investicijskega sklada so prejeli s pomočjo garancijske sheme InnovFin

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
Slovenija
Makularne distrofije
Medicina danes
SlovenijaDoc. dr. Martina Jarc Vidmar* Makularne distrofije

Makularne distrofije so prirojena dedna obolenja mrežnice, pri katerih pride do postopnega slabšanja centralnega vida zaradi napredujoče okvare fotoreceptorjev v rumeni pegi (makuli). Pri začetnih oblikah nekaterih distrofij je lahko očesno ozadje pri otrocih sprva normalno. Na distrofije moramo pomisliti pri otrocih z obojestransko slabo vidno ostrino, ki se ne popravi kljub optimalni optični korekciji z očali; pogosto je v širši družini že nekdo, ki ima podobne težave z vidom. Nekatere distrofije se pojavijo tudi pozneje v življenju

FINANCE
Umar: v drugem valu občutno manjša zasebna potrošnja, manj prizadete izvozno usmerjene dejavnosti
Finance
Pia Bedene Umar: v drugem valu občutno manjša zasebna potrošnja, manj prizadete izvozno usmerjene dejavnosti 1

Zmanjšali so se izdatki gospodinjstev za osebne, razvedrilne in športne storitve, še naprej se povečuje varčevanje

Moje finance
Razno
Finančni koledar 2021: V novo leto pripravljeni na finančne izzive!
Moje finance
RaznoKsenija Sedej Finančni koledar 2021: V novo leto pripravljeni na finančne izzive!

Ker verjamemo, da je načrtovanje pomembno opravilo osebnih financ, smo vam za začetek novega leta pripravili finančni koledar. Na enem mestu smo za vas zbrali vse pomembne finančne datume in dogodke od januarja do decembra 2021. Veste, kdaj morate oddati vlogo za vzdrževane družinske člane, kdaj oddati napoved kapitalskih dobičkov? Naj se na koledarju ne nabira prah, pogledujte nanj vse leto.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.