(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

Geelyju zaradi zamude z razkritjem prevzema deleža Daimlerja grozi kazen

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
BaFin dodaj
Geely dodaj
Daimler dodaj
Li Shofu dodaj
 
Čas branja: 2 min
15.05.2018  12:25
Kitajski Zhejiang Geely se je znašel v preiskavi nemškega zveznega organa za finančni nadzor, ki bo odločal o morebitni kazni.
Geelyju zaradi zamude z razkritjem prevzema deleža Daimlerja grozi kazen
Foto: Shutterstock

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
BaFin dodaj
Geely dodaj
Daimler dodaj
Li Shofu dodaj

Nemški finančni regulator BaFin preiskuje, ali naj kitajskemu avtomobilskemu proizvajalcu Geely naloži globo, potem ko so ugotovili, da je bil prevzem 9,69-odstotnega deleža družbe Daimler razkrit prepozno. Li Šofu, predsednik Geelyja, je 23. februarja objavil, da je s pomočjo bank in slamnatih podjetij sedem milijard evrov vložil v nemški Daimler. V berlinskih političnih krogih so se porodila vprašanja o tem, ali so bila spoštovana nemška pravila o razkritju.

Nemška pravila vlagateljem nalagajo razkritje, ko njihov lastniški delež preseže prag treh, petih in desetih odstotkov. Kot so sporočili iz BaFina, bi Li Šofu o razkritju glasovalnih delnic Daimlerju moral poročati 22. februarja. Nemški finančni regulatorji zdaj preiskujejo, ali bi lahko to pomenilo morebitno plačilo globe. Najvišja globa za fizične osebe, ki kršijo pravila o razkritju, je dva milijona evrov, za pravne osebe pa deset milijonov evrov ali pet odstotkov letnih prihodkov.

V Geelyju so dejali, da so trge obvestili pravočasno. »Trg kapitala je bil ves čas obveščen o pravilnem številu glasovalnih pravic.«

Geely jeseni v javno ponudbo delnic Volva

Geely je izbral investicijske banke Citigroup, Goldman Sachs in Morgan Stanley za svetovanje pri prvi javni ponudbi delnic švedskega proizvajalca avtomobilov Volvo, poroča Bloomberg. Geely in Volvo družbo vrednotita med 15 in 30 milijardami dolarjev. Podjetji sta se maja sestali na Švedskem in v Hongkongu, da bi razpravljali o morebitni dvojni kotaciji delnic na hongkonški in švedski borzi.

Izvršni direktor Volvo Cars Hakan Samuelsson ja marca potrdil, da je prodaja delnic možna, da pa je vse odvisno od lastnika in Li Šofuja. Kitajski Zhejiang Geely je Volvo prevzel leta 2010 in nato osvežil ponudbo vozil, da bi postala privlačnejša alternativa nemškim premijcem. Švedska enota kitajskega podjetja ima v lasti 99 odstotkov družbe Volvo Cars, skupina švedskih vlagateljev pa preostali delež. Delnice bi lahko prodajali že jeseni, a dokončne odločitve še niso sprejeli.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
MANAGER
Manager
Manager Začel je z avtom iz peska, danes je kitajski Tesla

Lastnik kitajskega avtomobilskega podjetja Geely in eden od najbogatejših Kitajcev je kupil skoraj desetodstotni delež Daimlerja. Po...

AVTO
Posel
Posel Kako šef Daimlerja delničarje miri pred strahovi kitajskega prevzema

"Ob možnosti sovražnega prevzema imamo seveda pripravljen scenarij, a tega ne komuniciramo, saj bi s tem izgubil polovico učinka," pravi...

FINANCE
Članki
Članki Juncker: vprašajmo se, kaj lahko gospodarstvo naredi za ljudi 3

Potem ko je EU dosegla okrevanje, bo po mnenju predsednika evropske komisije Jeana-Clauda Junckerja naslednji pomembni korak, da ga bodo...

FINANCE
Članki
Članki Nafta splezala prek 74 dolarjev za sod – kako draga bo pot na počitnice? 3

Po podražitvi prejšnji teden se cena surove nafte viša tudi ta teden – zlasti zaradi razmerja med povpraševanjem in ponudbo, na...