Bavarska eksotika na srednjeevropskem krstu v Sloveniji Bavarska eksotika na srednjeevropskem krstu v Sloveniji Novi p(BMW#BMW) i8 roadster je trenutno najbolj ekskluzivni in tehnično najbolj napreden BMW. Ob res drzni obliki, ki govori jezik superšportnika, karbonski karoseriji in električno pomični strehi ponuja zanimiv pogon, ki poleg moči zagotavlja tudi učinkovitost.
Začelo se je: Hamburg prepoveduje vstop dizelskih avtov Začelo se je: Hamburg prepoveduje vstop dizelskih avtov Nemško mesto po številu prebivalcev skoraj primerljivo s Slovenijo (1,8 milijona), bo prihodnji teden prepovedalo vstop dizelskih avtomobilov okoljskih standardov Euro 5 in manj na zelo prometni aleji Max Brauer.
Električni skuter: zmaga za podjetja, simpatija za posameznike Električni skuter: zmaga za podjetja, simpatija za posameznike Preprost, a učinkovit skuter se tako z vidika uporabe kot stroškov zdi idealno mestno prevozno sredstvo za dostavne službe, podjetjem v mestih in na obrobju bo nadomestil javni promet, taksi ali službena vozila
Hondin igralec za sam vrh Hondin igralec za sam vrh Novi civic tudi z litrskim motorjem ne razočara. Še več, s poskočnostjo, zmerno žejo, odličnimi voznimi lastnostmi, bogato opremo in ceno 21 tisoč evrov bi se zlahka okitil tudi z lovoriko službeni avto leta.
Zgodbe in zahteve voznikov, ki so prevozili več milijonov kilometrov Zgodbe in zahteve voznikov, ki so prevozili več milijonov kilometrov Kaj od dostavnika pričakujejo najzahtevnejši uporabniki, vozniki dostavnih vozil, ki z njimi prevozijo prek 100 tisoč kilometrov na leto. Kakšne so njihove zahteve in kako so ocenili letošnja finalista izbora za dostavno vozilo leta ford transit custom in MAN TGE.

Ko se niša začne vračati h klasiki

15.05.2018  01:01  Dopolnjeno: 15.05.2018 01:17
Novi audi A7 sportback je oblikovno bolj posrečen in še vedno zvest »fastback« zadku modela 100 S iz leta 1969.
Ko se niša začne vračati h klasiki
Foto: Milos Milac

Morda se jih spomnite, danes kar redkih, kupejev. Takšnih z brezkompromisnimi športnimi oblikami, ki bolj kot kabrioleti, limuzine, kaj šele karavani ali, bog ne daj, SUV težijo k športnosti. A čistost oblik zadnje čase in namena v avtomobilizmu izginja. Priljubljeni so kompromisi. Križanje oblin, uporabnosti, športnosti, udobja, dinamike in še česa.

Tako nastajajo niše, danes pa se te že vračajo h klasiki. Vsega tega seveda ni zakrivil novi audi A7, je le eden od tistih, ki so zapeljali po tej poti. Če gledamo daleč v preteklost, je bil leta 1969 rojeni audi 100 S čisti kupe. Pa že takrat z željo po ugajanju kupcev, ki iščejo tudi luksuz in udobje. Leta 2010 rojeni audi A7 sportback je zapeljal v novo dobo štirivratnih kupejev, čeprav je bil pravzaprav petvratni in tudi zato bolj uporaben kot njegov tekmec iz Stuttgarta. Bil je tudi oblikovno poseben, ne nujno privlačen za vsako oko. Tudi to je bilo treba spremeniti.

Danes je audi A7 sportback – prejšnji teden je v drugi generaciji zapeljal na naš trg – nišni avto, ki je zapeljal nazaj proti klasiki.

Ob enakih zunanjih merah (4,97 metra dolžine) in kar 2,93 metra medosja je novi A7 sportback bolj prostoren (dolžina potniške kabine se je povečala za 2,1 centimetra), bolj udoben in uporaben kot prej. Temu priča tudi prtljažnik s 535 do 1.390 litri prostora.

Obenem je A7 sportback oblikovno bolj posrečen in še vedno zvest »fastback« zadku modela 100 S iz leta 1969.

Novi A7 je tako še bolj dodelan kompromis, ki tega kupeja pelje bližje limuzinam, torej stran od njegove nišnosti, zaradi katere je sploh nastal.

Gledano skozi številke, to nikakor ni slabo. Petvratni kupe ponuja udobje (z nastavljivim klasičnim ali zračnim vzmetenjem) in prostornost limuzine D-razreda, hkrati pa je še vedno ali še bolj poželjivo kupejevski, ko gre za stranske in druge linije.

Ker sodi v širšo družino velikih limuzin z vzdolžno nameščenim motorjem, je dobil obline sorodnikov, A6 in A8. Od njih je podedoval tudi potniške kabine z 12,3-palčnim virtualnim kokpitom z elektronskimi merilniki in dvema (8,6- in 10,1-palčnim ali dvakrat 8,6-palčnima) zaslonoma na sredinski konzoli, ki tudi A7 vodijo v svet popolne digitalizacije.

V to poglavje sodijo tudi žarometi v kar treh LED-različicah (zadnje so tudi matrične), 48-voltno napeljavo pri bencinskem turbošestvaljniku, ki med drugim omogoča izklop motorja pri hitrostih, manjših od 22 kilometrov na uro, in jadranje do 160 kilometrov na uro ter seveda do 0,7 litra manjšo porabo goriva.

Motorni del je trenutno skromen, a se bo razširil. Slovenski kupci lahko za 81.550 evrov odpeljejo dizelski A7 sportback 50 TDI z 210 kilovati ali bencinski A7 55 TFSI z 250 kilovati in ceno 84.900 evrov. V te cene je vključena tudi deželna oprema, ki A7 nekoliko odmika od tekmecev, po opremljenosti navzgor, seveda. Sledijo priključni hibrid, štirivaljni dizli in bencinarji, pa zmogljivejša S7 in RS7.

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.
radar S7 >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Kdo je novi šef Deutsche Bank in kaj načrtuje

Ta teden je vodenje Deutsche Bank prevzel Christian Sewing in dal vedeti, da bo banka še naprej stopala po poti prestrukturiranja

FINANCE
Članki
Članki Italija: prihodnja koalicijska partnerja premaknila trg

Populistično Gibanje petih zvezd ter skrajno desna Liga sta iz koalicijske pogodbe naknadno sicer umaknila točko, da bo nova vlada...

FINANCE
Članki
Članki Kam pelje surovinski in valutni vlak smrti 3

Negotovost ali kaj nas čaka po sobotnih napadih ZDA, Velike Britanije in Francije?

FINANCE
Članki
Članki Netflixu je agresiven pohod na tuje prinesel veliko rast 12

Ameriška družba za pretočno predvajanje videovsebin je v prvem četrtletju povečala prihodke za več kot 40 odstotkov in čisti...

FINANCE
Članki
Članki Nafta splezala prek 74 dolarjev za sod – kako draga bo pot na počitnice? 3

Po podražitvi prejšnji teden se cena surove nafte viša tudi ta teden – zlasti zaradi razmerja med povpraševanjem in ponudbo, na...

FINANCE
Članki
Članki (graf) Za švedski Spotify je bil prvi borzni dan precej turbulenten

Prvi borzni dan za švedski Spotify ni šel brez zapletov - najprej so začetek trgovanja z njegovimi delnicami zakasnili, potem so se prvi...