Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Ko se niša začne vračati h klasiki

Čas branja: 3 min
15.05.2018  01:01  Dopolnjeno: 15.05.2018 01:17
Novi audi A7 sportback je oblikovno bolj posrečen in še vedno zvest »fastback« zadku modela 100 S iz leta 1969.
Ko se niša začne vračati h klasiki
Foto: Milos Milac

Morda se jih spomnite, danes kar redkih, kupejev. Takšnih z brezkompromisnimi športnimi oblikami, ki bolj kot kabrioleti, limuzine, kaj šele karavani ali, bog ne daj, SUV težijo k športnosti. A čistost oblik zadnje čase in namena v avtomobilizmu izginja. Priljubljeni so kompromisi. Križanje oblin, uporabnosti, športnosti, udobja, dinamike in še česa.

Tako nastajajo niše, danes pa se te že vračajo h klasiki. Vsega tega seveda ni zakrivil novi audi A7, je le eden od tistih, ki so zapeljali po tej poti. Če gledamo daleč v preteklost, je bil leta 1969 rojeni audi 100 S čisti kupe. Pa že takrat z željo po ugajanju kupcev, ki iščejo tudi luksuz in udobje. Leta 2010 rojeni audi A7 sportback je zapeljal v novo dobo štirivratnih kupejev, čeprav je bil pravzaprav petvratni in tudi zato bolj uporaben kot njegov tekmec iz Stuttgarta. Bil je tudi oblikovno poseben, ne nujno privlačen za vsako oko. Tudi to je bilo treba spremeniti.

Danes je audi A7 sportback – prejšnji teden je v drugi generaciji zapeljal na naš trg – nišni avto, ki je zapeljal nazaj proti klasiki.

Ob enakih zunanjih merah (4,97 metra dolžine) in kar 2,93 metra medosja je novi A7 sportback bolj prostoren (dolžina potniške kabine se je povečala za 2,1 centimetra), bolj udoben in uporaben kot prej. Temu priča tudi prtljažnik s 535 do 1.390 litri prostora.

Obenem je A7 sportback oblikovno bolj posrečen in še vedno zvest »fastback« zadku modela 100 S iz leta 1969.

Novi A7 je tako še bolj dodelan kompromis, ki tega kupeja pelje bližje limuzinam, torej stran od njegove nišnosti, zaradi katere je sploh nastal.

Gledano skozi številke, to nikakor ni slabo. Petvratni kupe ponuja udobje (z nastavljivim klasičnim ali zračnim vzmetenjem) in prostornost limuzine D-razreda, hkrati pa je še vedno ali še bolj poželjivo kupejevski, ko gre za stranske in druge linije.

Ker sodi v širšo družino velikih limuzin z vzdolžno nameščenim motorjem, je dobil obline sorodnikov, A6 in A8. Od njih je podedoval tudi potniške kabine z 12,3-palčnim virtualnim kokpitom z elektronskimi merilniki in dvema (8,6- in 10,1-palčnim ali dvakrat 8,6-palčnima) zaslonoma na sredinski konzoli, ki tudi A7 vodijo v svet popolne digitalizacije.

V to poglavje sodijo tudi žarometi v kar treh LED-različicah (zadnje so tudi matrične), 48-voltno napeljavo pri bencinskem turbošestvaljniku, ki med drugim omogoča izklop motorja pri hitrostih, manjših od 22 kilometrov na uro, in jadranje do 160 kilometrov na uro ter seveda do 0,7 litra manjšo porabo goriva.

Motorni del je trenutno skromen, a se bo razširil. Slovenski kupci lahko za 81.550 evrov odpeljejo dizelski A7 sportback 50 TDI z 210 kilovati ali bencinski A7 55 TFSI z 250 kilovati in ceno 84.900 evrov. V te cene je vključena tudi deželna oprema, ki A7 nekoliko odmika od tekmecev, po opremljenosti navzgor, seveda. Sledijo priključni hibrid, štirivaljni dizli in bencinarji, pa zmogljivejša S7 in RS7.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Trump z dodatnimi carinami zdaj žuga avtomobilski industriji 7

Potem ko je ameriški predsednik Donald Trump pred meseci napovedal dodatne carinske obremenitve za evropske avtomobile, je njegova...

FINANCE
Članki
Članki Slovenija na lestvici svetovne konkurenčnosti IMD napredovala za šest mest 4

K izboljšanju konkurenčnosti, ki se meri na podlagi štirih sklopov kazalnikov, sta pripomogla zlasti večja rast in zaposlovanje

FINANCE
Članki
Članki (pravice potrošnikov) Bo Bruslju uspelo nasititi volka, koza pa bo preživela?

Evropska pravila o varstvu potrošnikov so med najstrožjimi, jih je pa težko uresničiti – pa naj gre za dokazovanje domnevne dvojne...

FINANCE
Članki
Članki EU tlakuje pot za strožjo presojo kitajskih naložb

Nemčija, Francija in Italija so na začetku prejšnjega leta evropsko komisijo pozvale k ukrepom, da bi se v EU lahko zaščitili pred...

FINANCE
Članki
Članki Italija: prihodnja koalicijska partnerja premaknila trg 1

Populistično Gibanje petih zvezd ter skrajno desna Liga sta iz koalicijske pogodbe naknadno sicer umaknila točko, da bo nova vlada...

SUBV
Članki
Članki (pogajanja) Kako za proračun EU po 2020 dati čim manj, a z njim doseči čim več 1

V grafih in številkah - pred začetkom formalnih pogajanj o novem večletnem proračun EU; Slovenija je neuradno po letu 2020 v proračun...

FINANCE
Članki
Članki Preiskovalci afere Carillion pozvali k razbitju štirih revizijskih velikanov 2

To je ena od zahtev v okviru parlamentarne raziskave, ki je proučevala vzroke za propad družbe Carillion, drugega največjega britanskega...