(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Ko se niša začne vračati h klasiki

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
S7 dodaj
 
Čas branja: 3 min
15.05.2018  01:01  Dopolnjeno: 15.05.2018 01:17
Novi audi A7 sportback je oblikovno bolj posrečen in še vedno zvest »fastback« zadku modela 100 S iz leta 1969.
Ko se niša začne vračati h klasiki
Foto: Milos Milac

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
S7 dodaj

Morda se jih spomnite, danes kar redkih, kupejev. Takšnih z brezkompromisnimi športnimi oblikami, ki bolj kot kabrioleti, limuzine, kaj šele karavani ali, bog ne daj, SUV težijo k športnosti. A čistost oblik zadnje čase in namena v avtomobilizmu izginja. Priljubljeni so kompromisi. Križanje oblin, uporabnosti, športnosti, udobja, dinamike in še česa.

Tako nastajajo niše, danes pa se te že vračajo h klasiki. Vsega tega seveda ni zakrivil novi audi A7, je le eden od tistih, ki so zapeljali po tej poti. Če gledamo daleč v preteklost, je bil leta 1969 rojeni audi 100 S čisti kupe. Pa že takrat z željo po ugajanju kupcev, ki iščejo tudi luksuz in udobje. Leta 2010 rojeni audi A7 sportback je zapeljal v novo dobo štirivratnih kupejev, čeprav je bil pravzaprav petvratni in tudi zato bolj uporaben kot njegov tekmec iz Stuttgarta. Bil je tudi oblikovno poseben, ne nujno privlačen za vsako oko. Tudi to je bilo treba spremeniti.

Danes je audi A7 sportback – prejšnji teden je v drugi generaciji zapeljal na naš trg – nišni avto, ki je zapeljal nazaj proti klasiki.

Ob enakih zunanjih merah (4,97 metra dolžine) in kar 2,93 metra medosja je novi A7 sportback bolj prostoren (dolžina potniške kabine se je povečala za 2,1 centimetra), bolj udoben in uporaben kot prej. Temu priča tudi prtljažnik s 535 do 1.390 litri prostora.

Obenem je A7 sportback oblikovno bolj posrečen in še vedno zvest »fastback« zadku modela 100 S iz leta 1969.

Novi A7 je tako še bolj dodelan kompromis, ki tega kupeja pelje bližje limuzinam, torej stran od njegove nišnosti, zaradi katere je sploh nastal.

Gledano skozi številke, to nikakor ni slabo. Petvratni kupe ponuja udobje (z nastavljivim klasičnim ali zračnim vzmetenjem) in prostornost limuzine D-razreda, hkrati pa je še vedno ali še bolj poželjivo kupejevski, ko gre za stranske in druge linije.

Ker sodi v širšo družino velikih limuzin z vzdolžno nameščenim motorjem, je dobil obline sorodnikov, A6 in A8. Od njih je podedoval tudi potniške kabine z 12,3-palčnim virtualnim kokpitom z elektronskimi merilniki in dvema (8,6- in 10,1-palčnim ali dvakrat 8,6-palčnima) zaslonoma na sredinski konzoli, ki tudi A7 vodijo v svet popolne digitalizacije.

V to poglavje sodijo tudi žarometi v kar treh LED-različicah (zadnje so tudi matrične), 48-voltno napeljavo pri bencinskem turbošestvaljniku, ki med drugim omogoča izklop motorja pri hitrostih, manjših od 22 kilometrov na uro, in jadranje do 160 kilometrov na uro ter seveda do 0,7 litra manjšo porabo goriva.

Motorni del je trenutno skromen, a se bo razširil. Slovenski kupci lahko za 81.550 evrov odpeljejo dizelski A7 sportback 50 TDI z 210 kilovati ali bencinski A7 55 TFSI z 250 kilovati in ceno 84.900 evrov. V te cene je vključena tudi deželna oprema, ki A7 nekoliko odmika od tekmecev, po opremljenosti navzgor, seveda. Sledijo priključni hibrid, štirivaljni dizli in bencinarji, pa zmogljivejša S7 in RS7.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Nasveti
Nasveti Vse, kar ste želeli vedeti o tožbi proti VW, pa niste imeli koga vprašati

Poiskali smo odgovore na praktična vprašanja, potem ko je bila vložena tožba proti VW, v kateri odškodnino terja tudi 6.024 slovenskih...

FINANCE
Članki
Članki Italija: prihodnja koalicijska partnerja premaknila trg 1

Populistično Gibanje petih zvezd ter skrajno desna Liga sta iz koalicijske pogodbe naknadno sicer umaknila točko, da bo nova vlada...

FINANCE
Članki
Članki Kriza v Italiji peljala v razprodajo na trgih

Italijanska politična kriza odzvanja po premoženjskih trgih – od obvezniških, delniških do deviznih

FINANCE
Članki
Članki Preiskovalci afere Carillion pozvali k razbitju štirih revizijskih velikanov 2

To je ena od zahtev v okviru parlamentarne raziskave, ki je proučevala vzroke za propad družbe Carillion, drugega največjega britanskega...

FINANCE
Članki
Članki Julija je nemško naložbeno zaupanje še bolj upadlo

Po panogah so najslabša pričakovanja za avtomobilsko industrijo, najboljša pa za panogo informacijskih tehnologij ter tudi za...