Podivjani SUV poskrbel za strmo rast Lamborghinija Podivjani SUV poskrbel za strmo rast Lamborghinija Tudi italijanski Lamborghini je recept za rast našel v razredu SUV. Novi urus, luksuzno-športni terenec za vsakdanjo uporabo, je lani poskrbel za 51-odstotno rast prodaje.
Prelomna sodba – Kitajci prvič kaznovani za kopiranje tujih avtomobilov Prelomna sodba – Kitajci prvič kaznovani za kopiranje tujih avtomobilov Po številnih izgubljenih sodbah tujih avtomobilistov proti kitajskim znamkam je Land Roverju uspela prelomna sodba. Zmagal je v boju proti kitajski kopiji Landwindovega X7 za tretjino cene.
(Video) Električni avti bodo pešce opozarjali z rock in filmskimi melodijami (Video) Električni avti bodo pešce opozarjali z rock in filmskimi melodijami S 1. julijem letos bodo morali vsi novi modeli električnih in hibridnih avtov do hitrosti 20 kilometrov na uro oddajati zvok, ki bo opozarjal pešce
Novi rekordi Tesle, tokrat pri bolniških Novi rekordi Tesle, tokrat pri bolniških Lani so delavci v Teslinih tovarnah zaradi bolnišk v povprečju manjkali 66 dni.
Zaposlenim v BMW-ju letni bonus v višini 9.175 evrov Zaposlenim v BMW-ju letni bonus v višini 9.175 evrov Kako se nagrada primerja z ostalimi nemškimi konkurenti? Kdo bo izplačal najvišjo nagrado? Audi, BMW, Mercedes-Benz ali Porsche?

Ko se niša začne vračati h klasiki

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna...   dodaj
S7 dodaj
 
Čas branja: 3 min
15.05.2018  01:01  Dopolnjeno: 15.05.2018 01:17
Novi audi A7 sportback je oblikovno bolj posrečen in še vedno zvest »fastback« zadku modela 100 S iz leta 1969.
Ko se niša začne vračati h klasiki
Foto: Milos Milac

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
S7 dodaj

Morda se jih spomnite, danes kar redkih, kupejev. Takšnih z brezkompromisnimi športnimi oblikami, ki bolj kot kabrioleti, limuzine, kaj šele karavani ali, bog ne daj, SUV težijo k športnosti. A čistost oblik zadnje čase in namena v avtomobilizmu izginja. Priljubljeni so kompromisi. Križanje oblin, uporabnosti, športnosti, udobja, dinamike in še česa.

Tako nastajajo niše, danes pa se te že vračajo h klasiki. Vsega tega seveda ni zakrivil novi audi A7, je le eden od tistih, ki so zapeljali po tej poti. Če gledamo daleč v preteklost, je bil leta 1969 rojeni audi 100 S čisti kupe. Pa že takrat z željo po ugajanju kupcev, ki iščejo tudi luksuz in udobje. Leta 2010 rojeni audi A7 sportback je zapeljal v novo dobo štirivratnih kupejev, čeprav je bil pravzaprav petvratni in tudi zato bolj uporaben kot njegov tekmec iz Stuttgarta. Bil je tudi oblikovno poseben, ne nujno privlačen za vsako oko. Tudi to je bilo treba spremeniti.

Danes je audi A7 sportback – prejšnji teden je v drugi generaciji zapeljal na naš trg – nišni avto, ki je zapeljal nazaj proti klasiki.

Ob enakih zunanjih merah (4,97 metra dolžine) in kar 2,93 metra medosja je novi A7 sportback bolj prostoren (dolžina potniške kabine se je povečala za 2,1 centimetra), bolj udoben in uporaben kot prej. Temu priča tudi prtljažnik s 535 do 1.390 litri prostora.

Obenem je A7 sportback oblikovno bolj posrečen in še vedno zvest »fastback« zadku modela 100 S iz leta 1969.

Novi A7 je tako še bolj dodelan kompromis, ki tega kupeja pelje bližje limuzinam, torej stran od njegove nišnosti, zaradi katere je sploh nastal.

Gledano skozi številke, to nikakor ni slabo. Petvratni kupe ponuja udobje (z nastavljivim klasičnim ali zračnim vzmetenjem) in prostornost limuzine D-razreda, hkrati pa je še vedno ali še bolj poželjivo kupejevski, ko gre za stranske in druge linije.

Ker sodi v širšo družino velikih limuzin z vzdolžno nameščenim motorjem, je dobil obline sorodnikov, A6 in A8. Od njih je podedoval tudi potniške kabine z 12,3-palčnim virtualnim kokpitom z elektronskimi merilniki in dvema (8,6- in 10,1-palčnim ali dvakrat 8,6-palčnima) zaslonoma na sredinski konzoli, ki tudi A7 vodijo v svet popolne digitalizacije.

V to poglavje sodijo tudi žarometi v kar treh LED-različicah (zadnje so tudi matrične), 48-voltno napeljavo pri bencinskem turbošestvaljniku, ki med drugim omogoča izklop motorja pri hitrostih, manjših od 22 kilometrov na uro, in jadranje do 160 kilometrov na uro ter seveda do 0,7 litra manjšo porabo goriva.

Motorni del je trenutno skromen, a se bo razširil. Slovenski kupci lahko za 81.550 evrov odpeljejo dizelski A7 sportback 50 TDI z 210 kilovati ali bencinski A7 55 TFSI z 250 kilovati in ceno 84.900 evrov. V te cene je vključena tudi deželna oprema, ki A7 nekoliko odmika od tekmecev, po opremljenosti navzgor, seveda. Sledijo priključni hibrid, štirivaljni dizli in bencinarji, pa zmogljivejša S7 in RS7.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Netflixu je agresiven pohod na tuje prinesel veliko rast 12

Ameriška družba za pretočno predvajanje videovsebin je v prvem četrtletju povečala prihodke za več kot 40 odstotkov in čisti...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Koliko dražja so posojila v Sloveniji v primerjavi z evrskim povprečjem 2

Pogledali smo, kakšne so po podatkih ECB v povprečju tržne obrestne mere za dolgoročna stanovanjska posojila v Sloveniji in drugih...

FINANCE
Članki
Članki ECB zapira pipico? Kaj to pomeni za ceno posojil, delnice in tudi prevzem Cinkarne Celje? 9

Kakšne spremembe so spodbujevalni ukrepi ECB pustili na različnih segmentih trga, kakšni bodo po pričakovanju analitikov naslednji...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je Carlo Cottarelli - možni šef tehnične vlade v Italji 1

Ker je italijanski predsednik Sergio Mattarella v nedeljo zvečer zavrnil ministrsko ekipo, ki jo je mandatar Giuseppe Conte želel imeti v...

FINANCE
Članki
Članki Kdo je novi šef Deutsche Bank in kaj načrtuje

Ta teden je vodenje Deutsche Bank prevzel Christian Sewing in dal vedeti, da bo banka še naprej stopala po poti prestrukturiranja

FINANCE
Članki
Članki EU tlakuje pot za strožjo presojo kitajskih naložb

Nemčija, Francija in Italija so na začetku prejšnjega leta evropsko komisijo pozvale k ukrepom, da bi se v EU lahko zaščitili pred...

FINANCE
Članki
Članki (Goljufije) Dolgove za grad je hotel poplačati z denarjem EU 2

Tudi lani so med goljufijami z evropskim denarjem v EU prevladovali primeri nepravilno porabljenega denarja iz strukturnih skladov ter iz...