(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Katere eksotične avtomobile kupujejo najbogatejši?

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
09.05.2018  01:25
Posel ultraluksuznih avtomobilov cveti. Leta 2002 je bilo po svetu prodanih 6.475 najekskluzivnejših avtomobilov, lani pa je številka dosegla skoraj 30 tisoč
Katere eksotične avtomobile kupujejo najbogatejši?

Obveščaj me o novih člankih:  

Čeprav posel ultraluksuznih vozil na prvi pogled deluje precej enostavno, zgodovina kaže, da gre za izjemno tvegan posel, poln stečajev in menjav lastnikov. Angleški Aston Martin je v prvih stotih letih obstoja v stečaju pristal kar sedemkrat. Tovarna podivjanih bikov iz Sant'Agate je v zadnjih dvajsetih letih prestala stečaj in več menjav lastnikov, preden so posel prevzeli pri Volkswagnu. Stečaj so okusili tudi pri Rolls-Royceu in Bugattiju.

Bogatih je vse več in vse bogatejši so

Ikonične evropske avtomobilske znamke pa v zadnjem času beležijo odlično prodajo. Ta je lani ponovno dosegla rekordno raven, saj so Aston Martin, Bentley, McLaren, Rolls-Royce, Ferrari in Lamborghini po svetu prodali 29.554 eksotikov. Še leta 2002 je skupna prodaja znašala 6.475 primerkov. »Bogati so vse bogatejši in vse več jih je,« je za portal Automotive News Europe dejal izvršni direktor Aston Martina Andy Palmer.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

McLaren, Lamborghini in Ferrari so v lani prodali rekordno število vozil. Slednji je v letošnjem prvem trimesečju zabeležil profitno maržo v višini 32,6 odstotka. Zaradi zamenjave modela je bil leta 2017 nedostopen phantom, kar se je poznalo v upadu prodaje rolls-royceov. Kljub temu v BMW-ju poudarjajo, da je butična znamka visoko dobičkonosna. Visoko rast prodaje ultraluksuznih avtomobilov pojasnjuje tudi dejstvo, da se je skozi čas razširil pojem ultraluksuznih avtomobilov. To niso več le najbrutalnejši in ne preveč praktični superšportniki, temveč tudi limuzine in izjemno priljubljeni športni terenci.

Najbolj zaželeni Bentleyi in športni terenci

Športni terenci so se najprej uveljavili pri nemških premijskih proizvajalcih, od koder so se zamisli razširile tudi med butične proizvajalce, kot sta Bentley, Maserati in Lamborghini. Jutri se jim bodo pridružili tudi v Rolls-Royceu z novim cullinanom. Športnega terenca razvija tudi Aston Martin, slej kot prej pa naj bi se pojavil tudi v paleti Ferrarija, kjer še proučujejo, kakšen vpliv bi ta imel na sloves znamke.

Leta 2016 je Bentely začel s prodajo športnega terenca bentayga, ki je v prvem letu našel več kot 2.700 kupcev in si tako odrezal največji kos pogače ultraluksuznih vozil. Leta 2016 so najbogatejši najpogosteje posegali po modelih Bentleya. Najpopularnejši je bil športni Bentley continental GT, ki so jih prodali več kot štiri tisoč, in limuzina flying spur s skoraj tri tisoč prodanimi primerki. Zelo priljubljena sta še ferrari 488 GTB in lamborghini huracan. Bentley si je zagotovil 37-odstotni tržni delež, sledita pa mu Ferrari s 24 odstotki in Lamborghini z 11-odstotnim deležem.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Ko kupec golfa plača za razvoj veyrona

Vendar rast ne bo večna. »Vsaka blagovna znamka ima omejen obseg, če želi ostati redka in ekskluzivna,« še opozarja Palmer. Butični proizvajalci zato ob tradiciji, blagovni znamki in dobrem izdelku potrebujejo ne le bogatega, temveč tudi tehnično in inovacijsko sposobnega lastnika, ki jih bo vodil tudi čez burnejše čase. Le kdo pomisli na to, da so kupci golfov in passatov sofinancirali razvoj in izdelavo Bugattijevih veyronov, s katerimi je Volkswagen ustvaril izgubo.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Trump z dodatnimi carinami zdaj žuga avtomobilski industriji 7

Potem ko je ameriški predsednik Donald Trump pred meseci napovedal dodatne carinske obremenitve za evropske avtomobile, je njegova...

FINANCE
Članki
Članki Slovenija na lestvici svetovne konkurenčnosti IMD napredovala za šest mest 4

K izboljšanju konkurenčnosti, ki se meri na podlagi štirih sklopov kazalnikov, sta pripomogla zlasti večja rast in zaposlovanje

FINANCE
Članki
Članki (pravice potrošnikov) Bo Bruslju uspelo nasititi volka, koza pa bo preživela?

Evropska pravila o varstvu potrošnikov so med najstrožjimi, jih je pa težko uresničiti – pa naj gre za dokazovanje domnevne dvojne...

FINANCE
Članki
Članki Po vrhu o migracijah: Italija z načrtom v desetih točkah, Nemčija z EU več hitrosti 7

Italijanski premier, ki je na nedeljskem izrednem vrhu o migracijah predstavil vladni predlog evropske strategije v desetih točkah, je med...

FINANCE
Članki
Članki Nafta splezala prek 74 dolarjev za sod – kako draga bo pot na počitnice? 3

Po podražitvi prejšnji teden se cena surove nafte viša tudi ta teden – zlasti zaradi razmerja med povpraševanjem in ponudbo, na...

FINANCE
Članki
Članki So nam evroposlanci ravnokar malo priprli internet? 6

Z reformo avtorskega prava v takšni obliki, kakršna je bila danes v prvem koraku potrjena na pristojnem odboru evropskega parlamenta, se...