Niro EV je bil prvič predstavljen kot koncept na januarskem sejmu zabavne elektronike v Las Vegasu. Serijski model pa v primerjavi z le hibridnim nirom prinaša kopico manjših sprememb. Denimo spremenjeno motorno masko s futurističnimi odprtinami za zajem zraka in LED dnevnimi lučmi v obliki puščic.
Bistvo nira EV pa je pogonski motor in baterija iz hyundaija kona electric. Baterija s kapaciteto 64 kilovatnih ur ob ničelnih emisijah omogoča doseg več kot 450 km z enim samim polnjenjem izmerjeno po novem, realnejšem WLTP ciklu. Dostopnejša različica bo opremljena z baterijo kapacitete 39,2 kilovatne ure, njen doseg pa je 350 kilometrov.
O motorju v Kii niso napisali nič. Predvidevamo pa lahko, da bo enak kot v hyundaiju koni electric. V tem primeru bo zmogel 150 kilovatov oziroma 204 konjske moči ter 395 newtonmetrov navora.
Niro EV bo v drugi polovici leta sprva naprodaj v Južni Koreji, pri nas in drugod po Evropi pa ga pričakujemo v začetku 2019.