(Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo (Prva vožnja) Jaguar I-pace: kako je Jaguar avtomobilski svet postavil na glavo Izdelal je športnega terenca z električnim motorjem, težkega prek dve toni, ki se pelje kot športni avto in ne rjovi.
Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Brez avta ne moremo, pa ga znamo pametno uporabljati? Slovenci večino poti bolj iz nuje kot pa izbire opravimo z avtomobilom, k znižanju stroškov in količine izpustov pa pomagajo multimodalnost, sopotništvo in učinkovita vozila
Ford, ki pravila igre piše na novo Ford, ki pravila igre piše na novo Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno tako zelo dober, da je zapeljal na novo, višjo raven
Bram Schot bo novi šef Audija Bram Schot bo novi šef Audija Na vrhu Audija je junija začasno zamenjal Ruperta Stadlerja, ko je ta zaradi domnevnega prikrivanja podatkov in zavajanja v oglaševanju dizelskih motorjev odšel v pripor.

Okušanje vrhunske tehnike, po kateri se cedijo sline

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
06.05.2018  09:55
Kateri avto želiš voziti? Na to vprašanje bo večina dečkov odgovorila kratko in jedrnato: »Porscheja!« Ob omembi imena nemškega proizvajalca športnih avtomobilov se bodo oči zasvetile tudi deklicam.

Obveščaj me o novih člankih:  

Porsche je namreč sinonim za hitrost in tradicijo, nad katerim se navdušujejo stari in mladi obeh spolov in ne glede na socialni položaj, k njegovi priljubljenosti pa je najbolj pripomogel model 911, ki velja za najboljši športni avtomobil vseh časov.

Danes imajo Nemci za seboj dolgo zgodovino in tradicijo izdelovanja prestižnih športnih cestnih avtomobilov, s katerimi je Porsche stkal tudi nešteto dirkaških uspehov in legend. Tako ni čudno, da gre za eno najbolj zaželenih in uspešnih znamk svetov- ne elite, z njeno širšo družino pa smo se vnovič lahko spoznali na dogodku Porsche driving experience, ki nas je popeljal po dinamičnih ovinkih Tuhinjske doline in nam dal možnost sprostiti duha na divji avtocesti.

Zmogljiva karavana za več kot milijon evrov...

Res je, trasa po javnih cestah in v običajnem prometnem režimu kaže, da ni šlo za preizkus Porschejevih skrajnih, kaj šele lastnih vozniških sposobnosti, čemur so namenjeni dogodki na dirkališčih. »To je okušanje avtomobilov,« je pojasnil vodja prodaje porschejev pri nas Vasja Potočnik, mednarodno priznani inštruktor pa nas je pred tem okušanjem spomnil na to, kako si pravilno nastaviti sedež in kako se pravilno drži volan. Položaj rok petnajst do treh velja že nekaj časa, sedimo pa pokončno, s pravim odmikom od volana in pedalov.

Na turi smo nato lahko preizkusili več prestižnih in visokozmogljivih vozil ter se tako pobliže spoznali s širšo družino Porsche. Da je šlo za vse prej kot običajno karavano, so pričali tudi mnogi pogledi mimoidočih, vse skupaj pa so obvezno pospremili s fotografiranjem ali snemanjem. Ne srečaš vsak dan več kot milijon evrov vredne karavane, kjer pod prednjim ali zadnjim pokrovom rezgeta približno štiri tisoč lipicancev.

...in s prek štiri tisoč konji

Med potjo smo upravljali neverjetno agilnega športnega terenca cayenna turbo, superzmogljivega serijskega karavana panamero sport turismo s 550 konji ter seveda legendarno devetstoenajstico.

Medtem ko je v preteklosti najbolj navduševal brutalni turbo S z divjimi 581 konjiči – tudi tokrat je bil poleg –, je bil v sončnem vremenu najbolj zaželen brezstrešni model 911 GTS, ki razvije 331 kilovatov moči, torej okroglih 450 konjev. Športnik je ukrojen za brezstrešne užitke, najraje v dvoje, med zavoji pa je pokazal vso svojo agilnost in navduševal s surovim zvokom iz trilitrskega šestvaljnika.

A da je tudi najmanjši še kako »pekoč«, je pokazal prestop v vrhunsko zabavni 718 cayman S z 257 kilovati oziroma 350 konji. Prav neverjetno je, kakšno čudovito melodijo zmore ob tem pripraviti 2,5-litrski štirivaljni bokser motor. V prostem teku prijetno grgra, pri dodajanju plina pa iz sebe spravi globine, značilne za večvaljne in večlitrske stroje. Tudi odzivnost je izjemna, 420 newtonmetrov je na voljo že pri 1.900 vrtljajih, majhnost motorja se izgubi v daljavi, razmeroma hitro odpeljani ovinki v Tuhinjski dolini pa so pokazali vso igrivo lahkotnost, natančno vodljivost in predvsem prinesli spoznanje, da je mogoče uživati tudi z najmanjšim porschejem.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Zaposlenim v Porscheju več kot devet tisoč evrov nagrade 6

Okoli 23 tisoč zaposlenim bo Porsche za odlično poslovanje izplačal 9.656 evrov nagrade

AVTO
Novosti
Novosti Porsche prihodnosti – mission-E cross turismo s 600 električnimi konji 3

Porsche je v Ženevi predstavil nadaljevanje električne zgodbe – koncept mission-E cross turismo je primer športnega in uporabnega...

AVTO
Novice
Novice Video: Kako je Porsche v Zelenem peklu podrl 35 let star rekord

Dirkalnik je za krog po slovitem dirkališču potreboval le 5:19,55 minute, povprečno pa je drvel s 233,8 kilometri na uro

AVTO
Novosti
Novosti Prvi električni porsche je dobil pravo ime - taycan

Taycan bo prvi popolnoma električni porsche, ki bo med kupce zapeljal že prihodnje leto. Prek 600 konjev bo skrbelo za zmogljivosti...

AVTO
Posel
Posel Prihodnost porschejev bodo krojili tudi Hrvati, Nemci lastniško vstopili v Rimac Automobili 8

Porsche se je z vstopom v lastništvo Rimac Automobili poklonil hrvaškemu start-upu in le 30-letnemu ustanovitelju podjetja Mateju Rimcu,...

AVTO
Posel
Posel Rekordi distributerja, ki proda vsak tretji novi avto v Sloveniji

Porsche Slovenija je v 25 letih delovanja postal največji distributer avtomobilov v Sloveniji, neposredno zaposluje prek 100 ljudi,...