V Nemčiji se je prodaja novih avtomobilov aprila krepko povečala, se pa ob aferi s prirejanjem podatkov o izpustih dizelskih motorjev manj ljudi odloča za nakup avtomobila z dizelskim motorjem.
V Nemčiji je bilo aprila prvič registriranih 314.055 novih avtomobilov, kar je osem odstotkov več kot aprila lani, je danes objavil nemški zvezni urad za cestni promet (KBA).
Velika večina prodanih novih vozil je še vedno z motorji, ki uporabljajo fosilna goriva. Vozil z bencinskim motorjem je bilo 61,6 odstotka oz. okoli 193.500, kar je 19,1 odstotka več kot aprila lani, z dizelskim motorjem pa 33,4 odstotka oz. okoli 105.000, kar je 12,5 odstotka manj kot aprila lani. Delež vozil na plin je znašal okoli 0,5 odstotka.
Električna vozila so predstavljala okoli odstotek novoregistriranih vozil, njihovo število se je z okoli 3.170 glede na april lani povečalo za več kot 124 odstotkov. Vozil s hibridnim pogonom je bilo 3,5 odstotka oz. okoli 10.900, skoraj 70 odstotkov več kot aprila lani, od tega je bilo priključnih hibridov 2.600, kar je 21,1 odstotka več kot aprila lani.
Povprečen izpust ogljikovega dioksida novoprodanega vozila se je povečal za 1,6 odstotka na 130,4 grama na kilometer. Največjo rast so aprila zabeležile znamke Seat (+37,5 odstotka), Honda (+31,8 odstotka), Smart (+22,9 odstotka), Ford (+14,8 odstotka) in Volkswagen (14,6 odstotka). Vozila znamke Volkswagen so imela z 20,6 odstotka največji tržni delež.