Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.
Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazda je v Slovenijo pripeljala novo trojko, oblikovno in tehnično odličen avto za 20 tisočakov, ki se v bolje opremljenih različicah in celo s štirikolesnim pogonom odkrito spogleduje s prestižnim razredom.
Bi imeli karavansko teslo model S? Bi imeli karavansko teslo model S? To ni nova domislica Elona Muska, ampak unikatni izdelek nizozemske delavnice RemetzCar, ki je teslo model S na željo kupca spremenila v karavan oziroma, bolj modno, v shooting brake.

Kako šef Daimlerja delničarje miri pred strahovi kitajskega prevzema

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
serija: Kitajci...   dodaj
prevzemi   dodaj
Kitajska   dodaj
avtomobilska...   dodaj
Geely dodaj
 
Čas branja: 1 min
03.05.2018  14:29  Dopolnjeno: 03.05.2018 14:31
"Ob možnosti sovražnega prevzema imamo seveda pripravljen scenarij, a tega ne komuniciramo, saj bi s tem izgubil polovico učinka," pravi šef Daimlerja Dieter Zetsche
Kako šef Daimlerja delničarje miri pred strahovi kitajskega prevzema
Foto: Press
Ustanovitelj in lastnik kitajskega Geelyja Li Šofu je februarja za sedem milijard evrov kupil 9,7-odstotni delež v nemškem Daimlerju in tako postal največji samostojni delničar nemške skupine,...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

MANAGER
Manager
Manager Začel je z avtom iz peska, danes je kitajski Tesla

Lastnik kitajskega avtomobilskega podjetja Geely in eden od najbogatejših Kitajcev je kupil skoraj desetodstotni delež Daimlerja. Po...

AVTO
Novice
Novice Geelyju zaradi zamude z razkritjem prevzema deleža Daimlerja grozi kazen

Kitajski Zhejiang Geely se je znašel v preiskavi nemškega zveznega organa za finančni nadzor, ki bo odločal o morebitni kazni.