Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost

Vse najboljše stvari so tri

Čas branja: 11 min
30.04.2018  09:45
Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele 2008, 3008 in 5008 zapakirali še dodatno mero športnega značaja in prestiža.

Peugeot je zanimiva znamka, ki se lahko pohvali tudi z odločnimi potezami. Tako so zajadrali tudi v razred športnih terencev, uspešnemu modelu 2008 pa so v zadnjem obdobju dodali še odličen kompaktni SUV 3008 ter razširjen in večji 5008. Oba sta se v moderni reinkarnaciji prefinjeno otresla enoprostorskih spon, kljub temu zadržala razkošje prostora, vse tri pa so Francozi nadgradili še z več udobja, varnosti in s solidno mero športnosti in prestiža, ki jo prinaša serija GT Line.

Opremo GT Line je Peugeot sicer namenil prav vsem križancem v svojem prodajnem programu, saj ti na trgu nastopajo vsak na svoj način. Čeprav so vsi športni terenci, so si namreč različni po obliki, namenu in tudi značaju.

2008 - Prvi pa že uspešen

Najmanjši 2008 se zaradi svojih kompaktnih mer (dolžina 416 cm) tako odlično znajde v urbanem okolju, hkrati je eden najbolj vozniških križancev na trgu.

Uporabnikom so všeč tudi prostornost in uporabnost karavana (prtljažnik 250-1.172 litrov), nekoliko višji položaj sedenja kot pri klasičnih avtomobilih ter s tem lažje vstopanje in izstopanje, robustno oblikovani 2008 (spodaj levo) pa se zaradi zaščit in nekoliko dvignjenega trebuha zelo dobro počuti tudi na slabše urejenih cestah.

Pod lično karoserijo robatega levčka pa je tudi dobro urejena in praktična potniška kabina z veliko prostora na zadnji klopi. V kombinciji z voznikovim okoljem Peugeot i-Cockpit pa 2008 tudi sicer deluje zelo mladostno. V tem primeru gre za različico prve generacije, glavni merilniki so tako analogni, za digitalno podajanje informacij pa skrbita zaslona med obema analognima merilnikoma in osrednji zaslon. Ta je v i-Cockpitu prevzel vse funkcije upravljanja, z izjemo klimatske naprave.

Pred voznikom je zaradi zasnove tudi majhen volanski obroč, ki odlično sede v roke, opazimo, občutimo in pohvalimo pa lahko izbor zelo prijetnih in kvalitetnih materialov ter tkanine, seveda tudi odlično končno obdelavo. Po tej plati Peugeotov križanec presega marsikatero konkurenco, saj ni ne duha ne sluha o poceni plastiki in zastarelih gumbih.

Stopnja opreme GT Line nudi športen in šik ambient. 2008 GT Line tako stoji na kolesih z ekskluzivnimi 17-palčnimi platišči Eridan z diamantno dodelavo in v sijajni črni barvi.

Kromane dodatke iz serijske opreme nadomeščajo črni elementi, in sicer okrasni profil prednje okrasne maske, okrasne obrobe meglenk, pokrovi vzvratnih ogledal in strešni prtljažni drogovi.

Prednja okrasna maska ima v tem primeru rešetko v črni kromani barvi in napis v športni rdeči barvi, zadnji spodnji ščitnik pa je iz nerjavnega jekla in mu je dodano še okrasno ustje izpušne cevi. Na prednjih blatnikih in na prtljažnih vratih so dodani monogrami GT Line.

Za notranjost so ob tem značilne črne površine, ki jih poživijo rdeči šivi in nekateri drugi dodatki. Peugeot 2008 GT Line tako deluje dovolj prestižno in živahno.

3008 - Svež in drugačen

Pri 3008 so imeli pri Peugeotu v mislih družine in avanturiste, ki cenijo prostornost in udobje na kar nakazuje z merami (dolžina 445 cm, prtljažnik 520-1.482 litrov) in manj čvrsto nastavljenim podvozjem, obenem pa se ne ustrašijo konca asfalta, na kar cilja tudi njegova robustna zasnova.

Robustnost, zavito v modna oblačila, so poudarili še s kar 22-centimetrsko oddaljenostjo od tal, zaščite karoserije pa ga še dodatno poživijo.

S tem pa svežine in drugačnosti še ni konec. Kabina namreč razkriva še več domiselnosti, res dobre materiale, odlično počutje in arhitekturo novodobnih peugeotov z i-Cockpitom druge generacije.

Peugeot se je na tem področju v hipu povzpel v sam vrh avtomobilskega sveta, saj serijsko ponuja tisto, kar nekatere druge znamke sploh še nimajo v ponudbi.

Digitalni merilniki namreč omogočajo možnost prilagoditve prikaza po želji voznika. Ta lahko riše klasične merilnike ali pa ševilke razporedi na elektronski valj ter osrednji del posveti podatkom navigacije ali potovalnega računalnika. Možen je tudi zelo uporaben prikaz napotkov navigacije in digitalni zemljevid, vse skupaj pa imenitno deluje v kombinaciji s projekcijskim zaslonom.

Peugeot 3008 je na voljo tudi v izrazito športni različici GT, vendar pa že GT Line poudarja športni značaj in avtomobilu marsikaj doda.

Pri udobju velja omeniti paket i-Cockpit Amplify, ki ponuja ambientalno osvetlitev z možnostjo spreminjanja barvne kombinacije zaslonov v skladu s tem, ali si želite bolj sproščenega ali bolj športnega razpoloženja, nastavite lahko prostorski zvok, prednja sedeža ponujata masažno funkcijo, potovanja pa poživi še osvežilec zraka s tremi dižavami.

Te so “zmešali” pri Antoinu Lieemu, razlika pa med njimi pa je tudi v praksi še kako opazna.

5008 - posrečena nadgradnja manjšega

Za največji 5008 (dolžina 461 cm) Peugeot sicer trdi, da gre za samostojen izdelek, mi pa ga vidimo kot precej posrečeno nadgradnjo manjšega brata, ki je na voljo tudi s sedmimi sedeži.

Oblikovno je sorodnost očitna, pravzaprav sta avtomobila spredaj in s strani nekje do B-stebrička in v prednjem delu potniške kabine enaka. Tudi 5008 se zna spopasti z neurejeno podlago, od tal je namreč oddaljen kar 23,6 centimetra, kar ga uvršča med višje v razredu SUV.

Z vidika prostora je 5008 razkošen avto, spredaj kljub prijetni in namerni utesnjenosti i-Cockpita druge generacije prostora in zračnosti ne manjka. V drugi vrsti so trije samostojni sedeži s tremi pritrdišči isofix ter bogatim prostorom za kolena (šest centimetrov več kot predhodnik) ter še 15-centimetrskim vzdolžnim pomikom.

Ločeni sedeži prinašajo tudi mizice za potnike, pred soncem pridejo prav rolo senčniki za zadnja bočna stekla in tako lahko rečemo, da je 5008 narejen z mislijo na potnike zadaj.

Šesti in sedmi sedež se sicer lahko dokupita naknadno (vse 5008 imajo možnost sedmih sedežev), lahko ju z zlaganjem pospravite v ravno dno ali pa jih popolnoma odstranite iz avtomobila.

Prtljažnik je v tem primeru naravnost razkošen, v petsedežni postavitvi pogoltne od 780 do 1.060 litrov (pomik druge vrste), ob le prednjih dveh sedežih pa kar od 1.940 do 2.150 litrov, kar sodi že na področje potniških dostavnikov.

Opremska različica GT Line je sicer podobna tisti v 3008, večji 5008 se tako ponaša z dvobarvnimi 18-palčnimi litimi platišči z diamantno mat obdelavo, dvojno kromano izpušno cevjo, monogrami GT Line v nesvetleči bakreno rjavi barvi in zunanja ogledala v črni barvi.

Oprema prinaša tudi dinamičen svetlobni podpis s tehnologijo Full LED, ki so na voljo serijsko. Elegantna črna streha prefinjeno poudari njegove linije, pod bogato serijsko opremo pa sodijo tudi najnaprednejši varnostni sistemi v paketu VARNOST PLUS, paket Multidrive in usnjeni volan.

Popolna ponudba strojev za serijo GT Line

Vsi trije modeli v kombinaciji z opremo GT line so na voljo z vsemi motorji v ponudbi. 2008 je imel v nosu 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik s 110 “konji” in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Motor solidno opravi z vsakdanjimi zahtevami, podobno pa velja tudi za 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 165 konjev in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom v 3008 ali za 1,6-litrski turbodizel v 5008. Ta se je v kombinaciji s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom izkazal za sprejemljivo izbiro tudi za družinske uporabnike. Ne glede na to, kateri stroj bo v nosu pa gre za sodobne agregate, ki jih odlikujeta prožnost in ugodna poraba.

Ker Peugeotovi križanci ob tem ponujajo še elektronski sistem Grip Control, lahko rečemo, da vsi trije upravičijo bolj terensko zasnovo. Ta namreč ukazuje sistemu za nadzor zdrsa koles (in stabilnostnemu sistemu), vozniku pa omogoča, da izbere med nastavitvami za asfalt, makadam, oziroma pesek, blato ali sneg, ali pa sistem izklopi (do hitrosti 50 km/h). Družinski potep se zato lahko konča podaljša tudi tja, kamor običajni avtomobili ne pridejo več.

Pri posebni seriji GT Line pa niso zanimivi le oblika, oprema, solidna mera prestiža in pogon, ampak tudi cena. Za najmanjšega 2008 boste s popustom tako odšteli malo manj kot 17 tisočakov, za večjega 3008 blizu 34 tisoč evrov, največji 5008 pa s popustom stane 34.300 evrov. Če se prvi odlično znajde v vlogi drugega (ali tretjega avtomobila) pri hiši pa sta večja zlahka prva izbira za zahtevne uporabnike, pustolovce in predvsem družine, z opremsko različico GT Line pa se pri tem ne gre bati niti za dodatno pozornost.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Peugeotov modni karavan je prava osvežitev 5

Peugeot s 508 SW nadaljuje tradicijo poslovnih karavanov. Zadnji model pa bolj kot na prostor stavi na športnost, privlačne obline,...

AVTO
Novosti
Novosti Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja 6

Novi partner je rifter, v družbo treh pa prinaša drugačno prednjo masko in odbijač, »kremplje« na zadku in Peugeotov i-Cockpit v...

SUBV
Članki
Članki (pogajanja) Kako za proračun EU po 2020 dati čim manj, a z njim doseči čim več 1

V grafih in številkah - pred začetkom formalnih pogajanj o novem večletnem proračun EU; Slovenija je neuradno po letu 2020 v proračun...

FINANCE
Članki
Članki Kriza v Italiji peljala v razprodajo na trgih

Italijanska politična kriza odzvanja po premoženjskih trgih – od obvezniških, delniških do deviznih

FINANCE
Članki
Članki So nam evroposlanci ravnokar malo priprli internet? 6

Z reformo avtorskega prava v takšni obliki, kakršna je bila danes v prvem koraku potrjena na pristojnem odboru evropskega parlamenta, se...

AVTO
Posel
Posel Avtomobilske družbe jeseni pričakujejo zastoje v proizvodnji 1

Septembra bodo morale avtomobilske družbe v EU preiti na strožje meritve izpustov in porabe, to pa utegne povzročiti motnje v...

AVTO
Posel
Posel (Dieselgate) V ZDA vložena skupinska tožba proti BMW in Boschu 4

V aferi Dieselgate nemški avtomobilski velikan BMW dolgo ni bil na radarju; zdaj so v ZDA proti njemu vložili skupinsko tožbo, kot pred...

FINANCE
Članki
Članki Netflixu je agresiven pohod na tuje prinesel veliko rast 12

Ameriška družba za pretočno predvajanje videovsebin je v prvem četrtletju povečala prihodke za več kot 40 odstotkov in čisti...