(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Gostoljubje iz prve roke

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 4 min
26.04.2018  21:24
Obiskali smo Lexusovo prestižno letališko ložo Lounge by Lexus na terminalu A bruseljskega letališča, s katero želi japonska znamka potencialnim kupcem nekoliko subtilneje zlesti pod kožo. Vstop vanjo imajo imetniki srebrnih in zlatih kartic združenja Star Alliance in vozovnic poslovnega razreda.
Gostoljubje iz prve roke
Foto: Lexus in Milos Milac

Obveščaj me o novih člankih:  

Dobre avtomobile za množice ustvarjajo dobra vsebina, kakovost in zanesljivost, prestižne pa še marsikaj več – od ugleda, z njim povezanega uspešnega tržnega nastopa in zgodba, ki pritegne njihove kupce, da so zanje pripravljeni plačati več.

Evropske prestižne znamke imajo predvsem na stari celini nekajdesetletno tradicijo in vsaka zase dobro zgodbo, ki jih je popeljala do množice kupcev. Japonski Lexus je dobro zgodbo ustvaril predvsem v ZDA, v Evropi so zahtevni kupci trdovratnejši, zato Lexus napreduje počasneje. V ZDA je že zdavnaj presegel letno prodajo 300 tisoč avtomobilov, v Evropi pa bo šele leta 2020 dosegel mejnik sto tisoč vozil.

Japonska znamka ne obupuje, počasi prodira v srca najzahtevnejših kupcev, obenem pa se trdovratno drži svojih načel, med katerimi so se nekatera izkazala kot merilo za celotno avtoindustrijo. Denimo hibridni pogon, dosledno odrekanje dizelskim motorjem, individualizacija in seveda pristop do kupcev, ki to znamko vse jasneje loči od drugih. Z njim Lexus vozi svojo pot, se izogiba neposrednim soočenjem z nemškimi tekmeci in tako pridobiva simpatije kupcev. Ob tem vse bolj poudarja japonske vrednote, tako jasno podpira svoj izvor in se želi uveljaviti z gostoljubjem, ki ga zadnja leta iz besed spreminja v dejanja.

Denimo s prenovo ljubljanskega salona, kjer so prodajni proces ustvarili v osebno in prijetno izkušnjo, in na evropski ravni z novo letališko ložo na terminali A bruseljskega letališča, imenovano Lounge by Lexus.

Loža, ki smo jo med prvimi gosti obiskali včeraj, prinaša nov pristop v avtoindustriji ter nadaljuje Lexusovo zgodbo kulturnega svetišča Intersect by Lexus, ki smo ga konec leta 2013 obiskali v Tokiu.

Lounge by Lexus na razkošno odmerjenih 700 kvadratnih metrih, namenjenih do 175 gostom, uprizarja vse tisto, kar znamka obljublja v svojih avtomobilih. Od skrbno izdelanih podrobnosti, dizajnerskega pohištva, udobnih foteljev, tudi masažnih ležalnikov, okusno opremljenih sanitarij, tematskih sob, kjer si gosti lahko spočijejo ušesa ob poslušanju glasbe iz hi-fi sistema Mark Lewinson, celo dveh spalnic, japonske kulinarike in kljub razkošni opremi nekakšni nevsiljivosti, ki jo sporočajo tudi Lexusovi avtomobili.

Oprema, ozračje in nekatere dizajnerske poteze poznavalce znamke hitro povežejo z Lexusom, saj bodo skoraj na vsakem koraku prepoznali značilne poteze L-finesse. Nepoznavalcem pa bodo z njimi poskušali zlesti pod kožo in jih tako na subtilen način pritegniti k znamki.

Zakaj so se odločili za letališko ložo na bruseljskem letališču, ni težko ugotoviti. Glavni razlog sta obiskanost letališča in potniki, ki zahajajo v lože. Kot imetniki srebrne ali zlate kartice združenja Star Alliance ali poslovne letalske vozovnice vsekakor sodijo med kupce prestižnih znamk, kot je tudi Lexus.

Foto: Lexus in Miloš Milač



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti (video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV 4

Japonski Lexus je pred uradno predstavitvijo na ženevskem avtosalonu razkril nekaj podrobnosti novega kompaktnega športnega terenca UX,...

AVTO
Novosti
Novosti Nov prostor za okoljskega velikana

Lexus RX je v L-izvedbi 11 centimetrov daljši in s šestim oziroma sedmim sedežem, zato tudi težji, pa za približno tri tisoč evrov...

AVTO
Novice
Novice Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž 6

V ljubljanskem salonu Lexusa so nam pokazali, kaj pomeni prava gostoljubnost

AVTO
Novosti
Novosti Lexusov luksuz za manjše množice

Bili smo na evropski premieri novega lexusa ES, naslednika GS, ki se bo januarja 2019 v Slovenijo pripeljal kot zanimiva alternativa BMW...

AVTO
Novosti
Novosti Kakšen je SUV po zasnovi inženirke 2

"Kupci v Evropi si v razredu športnih terencev želijo brezkompromisnost pri športnih voznih lastnostih, zato smo novi UX prilagodili...

AVTO
Novice
Novice Kako je avstrijska natančnost pogubila slovensko površnost 7

Kako so slovenski trgovci zaradi osnovnošolskih napak milijonski razpis MORS prepustili Avstrijcem, razkritje lexusa ES in letališke...

AVTO
Novosti
Novosti Sanje imajo tokrat japonsko ime 8

Za volanom lexusa LC500, japonskega gran turisma, s katerim smo prevozili pet držav in 800 kilometrov

AVTO
Novosti
Novosti Pomlajena Lexusa tudi s ceno nad nemce

Lexus je osvežil modela CT in NX, ob drobnih zunanjih popravkih, povečanem udobju in varnosti ter že znanem posluhu za ekologijo pa naj...