Dobre avtomobile za množice ustvarjajo dobra vsebina, kakovost in zanesljivost, prestižne pa še marsikaj več – od ugleda, z njim povezanega uspešnega tržnega nastopa in zgodba, ki pritegne njihove kupce, da so zanje pripravljeni plačati več.
Evropske prestižne znamke imajo predvsem na stari celini nekajdesetletno tradicijo in vsaka zase dobro zgodbo, ki jih je popeljala do množice kupcev. Japonski Lexus je dobro zgodbo ustvaril predvsem v ZDA, v Evropi so zahtevni kupci trdovratnejši, zato Lexus napreduje počasneje. V ZDA je že zdavnaj presegel letno prodajo 300 tisoč avtomobilov, v Evropi pa bo šele leta 2020 dosegel mejnik sto tisoč vozil.
Japonska znamka ne obupuje, počasi prodira v srca najzahtevnejših kupcev, obenem pa se trdovratno drži svojih načel, med katerimi so se nekatera izkazala kot merilo za celotno avtoindustrijo. Denimo hibridni pogon, dosledno odrekanje dizelskim motorjem, individualizacija in seveda pristop do kupcev, ki to znamko vse jasneje loči od drugih. Z njim Lexus vozi svojo pot, se izogiba neposrednim soočenjem z nemškimi tekmeci in tako pridobiva simpatije kupcev. Ob tem vse bolj poudarja japonske vrednote, tako jasno podpira svoj izvor in se želi uveljaviti z gostoljubjem, ki ga zadnja leta iz besed spreminja v dejanja.
Denimo s prenovo ljubljanskega salona, kjer so prodajni proces ustvarili v osebno in prijetno izkušnjo, in na evropski ravni z novo letališko ložo na terminali A bruseljskega letališča, imenovano Lounge by Lexus.
Loža, ki smo jo med prvimi gosti obiskali včeraj, prinaša nov pristop v avtoindustriji ter nadaljuje Lexusovo zgodbo kulturnega svetišča Intersect by Lexus, ki smo ga konec leta 2013 obiskali v Tokiu.
Lounge by Lexus na razkošno odmerjenih 700 kvadratnih metrih, namenjenih do 175 gostom, uprizarja vse tisto, kar znamka obljublja v svojih avtomobilih. Od skrbno izdelanih podrobnosti, dizajnerskega pohištva, udobnih foteljev, tudi masažnih ležalnikov, okusno opremljenih sanitarij, tematskih sob, kjer si gosti lahko spočijejo ušesa ob poslušanju glasbe iz hi-fi sistema Mark Lewinson, celo dveh spalnic, japonske kulinarike in kljub razkošni opremi nekakšni nevsiljivosti, ki jo sporočajo tudi Lexusovi avtomobili.
Oprema, ozračje in nekatere dizajnerske poteze poznavalce znamke hitro povežejo z Lexusom, saj bodo skoraj na vsakem koraku prepoznali značilne poteze L-finesse. Nepoznavalcem pa bodo z njimi poskušali zlesti pod kožo in jih tako na subtilen način pritegniti k znamki.
Zakaj so se odločili za letališko ložo na bruseljskem letališču, ni težko ugotoviti. Glavni razlog sta obiskanost letališča in potniki, ki zahajajo v lože. Kot imetniki srebrne ali zlate kartice združenja Star Alliance ali poslovne letalske vozovnice vsekakor sodijo med kupce prestižnih znamk, kot je tudi Lexus.
Foto: Lexus in Miloš Milač