Avto

Gostoljubje iz prve roke

Obiskali smo Lexusovo prestižno letališko ložo Lounge by Lexus na terminalu A bruseljskega letališča, s katero želi japonska znamka potencialnim kupcem nekoliko subtilneje zlesti pod kožo. Vstop vanjo imajo imetniki srebrnih in zlatih kartic združenja Star Alliance in vozovnic poslovnega razreda.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

26.04.2018 21:24
Čas branja: 4 min

Dobre avtomobile za množice ustvarjajo dobra vsebina, kakovost in zanesljivost, prestižne pa še marsikaj več – od ugleda, z njim povezanega uspešnega tržnega nastopa in zgodba, ki pritegne njihove kupce, da so zanje pripravljeni plačati več.

Evropske prestižne znamke imajo predvsem na stari celini nekajdesetletno tradicijo in vsaka zase dobro zgodbo, ki jih je popeljala do množice kupcev. Japonski Lexus je dobro zgodbo ustvaril predvsem v ZDA, v Evropi so zahtevni kupci trdovratnejši, zato Lexus napreduje počasneje. V ZDA je že zdavnaj presegel letno prodajo 300 tisoč avtomobilov, v Evropi pa bo šele leta 2020 dosegel mejnik sto tisoč vozil.

Japonska znamka ne obupuje, počasi prodira v srca najzahtevnejših kupcev, obenem pa se trdovratno drži svojih načel, med katerimi so se nekatera izkazala kot merilo za celotno avtoindustrijo. Denimo hibridni pogon, dosledno odrekanje dizelskim motorjem, individualizacija in seveda pristop do kupcev, ki to znamko vse jasneje loči od drugih. Z njim Lexus vozi svojo pot, se izogiba neposrednim soočenjem z nemškimi tekmeci in tako pridobiva simpatije kupcev. Ob tem vse bolj poudarja japonske vrednote, tako jasno podpira svoj izvor in se želi uveljaviti z gostoljubjem, ki ga zadnja leta iz besed spreminja v dejanja.

Denimo s prenovo ljubljanskega salona, kjer so prodajni proces ustvarili v osebno in prijetno izkušnjo, in na evropski ravni z novo letališko ložo na terminali A bruseljskega letališča, imenovano Lounge by Lexus.

Loža, ki smo jo med prvimi gosti obiskali včeraj, prinaša nov pristop v avtoindustriji ter nadaljuje Lexusovo zgodbo kulturnega svetišča Intersect by Lexus, ki smo ga konec leta 2013 obiskali v Tokiu.

Lounge by Lexus na razkošno odmerjenih 700 kvadratnih metrih, namenjenih do 175 gostom, uprizarja vse tisto, kar znamka obljublja v svojih avtomobilih. Od skrbno izdelanih podrobnosti, dizajnerskega pohištva, udobnih foteljev, tudi masažnih ležalnikov, okusno opremljenih sanitarij, tematskih sob, kjer si gosti lahko spočijejo ušesa ob poslušanju glasbe iz hi-fi sistema Mark Lewinson, celo dveh spalnic, japonske kulinarike in kljub razkošni opremi nekakšni nevsiljivosti, ki jo sporočajo tudi Lexusovi avtomobili.

Oprema, ozračje in nekatere dizajnerske poteze poznavalce znamke hitro povežejo z Lexusom, saj bodo skoraj na vsakem koraku prepoznali značilne poteze L-finesse. Nepoznavalcem pa bodo z njimi poskušali zlesti pod kožo in jih tako na subtilen način pritegniti k znamki.

Zakaj so se odločili za letališko ložo na bruseljskem letališču, ni težko ugotoviti. Glavni razlog sta obiskanost letališča in potniki, ki zahajajo v lože. Kot imetniki srebrne ali zlate kartice združenja Star Alliance ali poslovne letalske vozovnice vsekakor sodijo med kupce prestižnih znamk, kot je tudi Lexus.

Foto: Lexus in Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
(video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV
Avto
AvtoMiloš Milač (video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV 4

Japonski Lexus je pred uradno predstavitvijo na ženevskem avtosalonu razkril nekaj podrobnosti novega kompaktnega športnega terenca UX, na trgu bo predvidoma konec letošnjega leta

FINANCE
Avto
Nov prostor za okoljskega velikana
Avto
AvtoJanez Kovačič Nov prostor za okoljskega velikana

Lexus RX je v L-izvedbi 11 centimetrov daljši in s šestim oziroma sedmim sedežem, zato tudi težji, pa za približno tri tisoč evrov dražji od krajše izvedenke

FINANCE
Avto
Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž
Avto
AvtoMiloš Milač Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž 4

V ljubljanskem salonu Lexusa so nam pokazali, kaj pomeni prava gostoljubnost

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Lexusov luksuz za manjše množice
Avto
AvtoMiloš Milač Lexusov luksuz za manjše množice

Bili smo na evropski premieri novega lexusa ES, naslednika GS, ki se bo januarja 2019 v Slovenijo pripeljal kot zanimiva alternativa BMW serije 5, mercedes-benzu E, audiju A6 in volvu S90

FINANCE
Avto
Kakšen je SUV po zasnovi inženirke
Avto
AvtoMiloš Milač Kakšen je SUV po zasnovi inženirke 2

"Kupci v Evropi si v razredu športnih terencev želijo brezkompromisnost pri športnih voznih lastnostih, zato smo novi UX prilagodili njihovim željam," pravi vodja razvoja novega lexusa UX Chika Kako

FINANCE
Avto
Kako je avstrijska natančnost pogubila slovensko površnost
Avto
AvtoMiloš Milač Kako je avstrijska natančnost pogubila slovensko površnost 7

Kako so slovenski trgovci zaradi osnovnošolskih napak milijonski razpis MORS prepustili Avstrijcem, razkritje lexusa ES in letališke lože v Bruslju, mala SUV C3 aircross in stonic in samovozeči avtomobili v BTC Cityju

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)