Kaj se zgodi, ko se 15 novinarjev in novinarka zbere okoli kar 13 primerljivih avtomobilov B-razreda in nastopijo kot kolegi, ne tekmeci, pred sabo pa imajo le en cilj? Tistega avtomobilskega razreda, ki sodi med najbolj priljubljene na slovenskem trgu. Tistega, ki je zaradi novomeškega clia in twinga, velikosti in cene najbolj slovenski.
Torej, zavihali smo rokave in v štirih testnih dnevih in številnih urah, preždetih za ceniki, seznami dodatne opreme in tehničnimi podatki, ocenili, izračunali, premerili in na koncu matematično določili najboljše avtomobile B-razreda – PRIMA testa B-razreda. Zmagovalec ni le prvi, je tudi drugi in tretji, pa morda četrti, saj nanj ne pomisli skoraj nihče. Tisti na zadnjem mestu pa morda ni poraženec, saj ga, osiromašenega z opremo, dobite za res malo denarja. A primerjava zahteva skupni imenovalec. Ko poskrbimo za to, pa je vrstni red natanko takšen kot v najbolj podrobni in obširni primerjavi v slovenskem medijskem prostoru.
Dejansko sočasno, a v daljšem procesu se je rojeval PAL 2018 – že 13. izbor Poslovni avto leta, ki ga pripravljamo le na Financah. Zajeli smo vse nove avtomobile prejšnjega in tega leta ter med njihovim ocenjevanjem sklenili, da v avtomobilu preživimo res veliko časa. Zato bodite izbirčni, dragi bralci, saj brez njega ne morete!
Kateri so najboljši avtomobili na slovenskem trgu glede na velikost in cenovno uvrstitev, vam predstavljamo v tem zapisu in vas hkrati naprošamo, da nam pomagate izbrati zmagovalce. Vaš glas veliko šteje, kot vsako leto boste prispevali polovico oziroma tretjino (managerski avto) točk in tako pomembno vplivali na končni razplet – službeni, poslovni, managerski in EKO avto leta 2018. Podrobno o kandidatih in sporočilu izbora spodaj.
Zdaj pa še nekaj besed o aktualnih temah razburljivega avtomobilskega tedna. V ospredju je bil Volkswagen, kjer poteka nova kadrovska rošada. Na čelo skupine prihaja človek, ki zna oklestiti stroške – Herbert Diess.
Volkswagen je imel močan učinek tudi na slovenski trg, saj proti njemu prek šest tisoč slovenskih kupcev uveljavlja odškodninski zahtevek. Albina obenem odgovarja na vprašanja, ki se morda porajajo med lastniki volkswagnov, v zapisu o vsem, kar ste želeli vedeti o tožbi, pa niste imeli koga vprašati, ter ponuja nasvet tudi za zamudnike, ki bi se radi priključili tožbi zoper VW.
Teden je zaznamoval tudi Ford – s slovensko predstavitvijo dvojčka transit custom in tourneo custom ter razkritjem novega forda focusa, ki sem ga v torek zvečer spremljal v Londonu. Citroën pa je predstavil osveženega C4 cactusa in mu namenil novo poslanstvo.
Pozornost bralcev je v novic polnem tednu lovil in uspešno ujel BMW M2 competition, ki je iz Slovenije ušel v svet. To se ni zgodilo prvič. Slovenija je, kot kaže, prav posebna dežela za to znamko, saj je pri nas v preteklosti pripravila že veliko odmevnih projektov.
Še skok na največji avtomobilski trg na svetu – na Kitajsko. Simona Toplak pojasnjuje, zakaj so Kitajci tako dobri lastniki švedskega Volva.
Spodaj pa še podrobneje o PAL 2018, preberite si opise kandidatov, oddajte glasove za najboljše – s tem sodelujete v žrebu za nagrade, časa imate do 10. maja.
Finalisti EKO kategorije
Zmagovalci so tudi okoljski vodje, finalisti EKO kategorije izbora poslovni avto leta, a le, če znate z njimi pravilno ravnati. Le takrat bodo izpolnili visoke okoljske obljube.
Hyundai ioniq plug-in hybrid in electric
Kaj pa najboljši službeni avti 2018?
Racionalnost je najpomembnejša vrlina službenih avtov, nikakor pa ti ne smejo zanemariti drugih področij.
Poslovna je krovna kategorija PAL 2018
Luksuz današnjih dni in neverjetna raznovrstnost sta pogosto družila finaliste kategorije poslovni avto leta, letos pa je vse drugače. Skoraj vse novosti poslovnega razreda prihajajo iz razreda športnih terencev.
Avtomobili iz sanj – najboljši managerski avti leta 2018
Avtomobili najvišje managerske kategorije so pravi nosilci razvojnih prelomnic avtoindustrije.
BMW serije 5 in serije 6 gran turismo
Piko na i izboru PAL dajo ugledni slovenski menedžerji
Tretja žirija je najzahtevnejša, skupina desetih uglednih slovenskih menedžerjev da izboru piko na i, saj z odgovornim pristopom, izostrenim okusom in bogatimi izkušnjami z avtomobili, s katerimi živijo vsak dan, pripevajo najbolj kredibilno oceno. Na dogodku ocenjujejo tudi odnos predstavnikov posameznih znamk, njihove prodajne veščine in tako lahko dajo natančno oceno o avtomobilih in znamki kot celoti.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.