Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu S prenovo so se v Münchnu posvetili kozmetičnim popravkom, tehnološki nadgradnji in čistim motorjem
Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Prek 50 odstotkov zmogljivejša baterija, 42 odstotkov večji doseg, dodatnih 168 kilogramov mase in za 50 kilovatov močnejši električni motor
Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Znanih je nekaj podrobnosti o strateškem partnerstvu med ameriškim in nemškim avtomobilskim velikanom. S sodelovanjem bosta družbi prihranili milijardo dolarjev (880 milijonov evrov).
Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Morda je kriva oblika, morda poslovni rezultati skupine PSA ali pa kaj drugega. Peugeot že dolgo ni bil tako samozavesten v razredu, ki sicer upada, vladajo pa mu Nemci.
Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Focusa so na prvo mesto postavili vsi mediji v žiriji Slovenski avto leta, kar mu je prineslo nesporno zmago

Citroënov posebnež z novim poslanstvom

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Citroen dodaj
Volkswagen dodaj
Renault dodaj
 
Čas branja: 4 min
12.04.2018  00:33  Dopolnjeno: 12.04.2018 00:37
Citroën je modelu C4 cactus poleg nekaterih lepotnih popravkov in učinka leteče preproge namenil novo vlogo - iz križanca ga je preobrazil v model, ki si kot zamenjava za C4 utira pot v razred petvratnih kombilimuzin.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Citroen dodaj
Volkswagen dodaj
Renault dodaj

C4 cactus je bil ob premieri pravi posebnež, za mnoge tisti pravi, pristni Citroën, ki so ga še kako pogrešali. Uspeh ni izostal, skupaj so jih prodali 270.000, pri nas pa dobrih tisoč. Francozi pa se niso pustili uspavati, še več, s prenovo so bodičastemu kaktusu - njegov zaščitni znak so bile plastične obrobe airbumps - namenili bolj resno vlogo. C4 cactus tako v pokoj pošilja model C4 in se uvršča v razred, kjer sta glavna VW golf in Renault megane.

C4 cactusa s tem čaka nova in precej bolj zahtevna naloga, a naj bi se je lotil na tipično Citroënovski način - z inovacijami. Osvežena in malce manj igriva podoba naj bi bila namreč le uvertura v lovljenje približno 400 slovenskih kupcev v letošnjem letu. Tisto glavno se skriva pod pločevino, ki je ob ličnejši podobi v duhu manjšega C3 in povsem novem zadku izgubila airbumpe, na katero spominjajo le še drobni primerki na dnu vrat.

Največja novost C4 cactusa je sistem vzmetenja, ki zagovarja načelo udobja med vožnjo in izkorišča dolgo tradicijo hidravličnega vzmetenja. C4 cactus kot prvi namreč uvaja vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi dročniki.

Medtem ko klasično vzmetenje sestavljajo blažilnik, vzmet in mehanski dročnik, ima francoska rešitev poimenovana Progressive Hydraulic Cushion na obeh straneh še dodatna dva hidravlična dročnika - enega za raztezanje in drugega za kompresijo, zaradi česar vzmetenje deluje dvostopenjsko.

Pri rahlem raztezanju ali stiskanju poteka blaženje brez posredovanja hidravličnih dročnikov, hod vzmetenja je v tem primeru bolj neoviran. Občutek v vozilu je v tem primeru podoben “lebdenju na leteči preprogi”, pri močnejših udarcih s ceste pa hidravlična dročnika upočasnita premike, energijo po absorbiranju pa razprši.

To pa še ni vse, kar se tiče udobja, saj so pri Citroënu v prenovljenega C4 cactusa vgradili tudi nova sprednja sedeža iz penaste gume (doplačilo 300-700 evrov), ki zagotavljata še posebej visoko raven udobja. Vse skupaj se zdi kot balzam za luknjaste ceste v Sloveniji, sistem pa je serijski pri vseh modelih (z izjemo osnovnega puretech 82, ki pa se kmalu umika iz ponudbe).

S prenovo je C4 cactus sicer ohranil zunanje mere, v dolžino meri 4,17 cm (C4 je meril 4,3 metra), medosje pa znaša 2,6 metra (enako kot pri C4). V kabini večjih sprememb ni, so pa inženirji izboljšali zvočno izolacijo, dodanih je nekaj odlagalnih mest, zadnja klop je deljiva v razmerju 1/3-2/3, prtljažnik pa je s 358 litri (1.170 s podrto klopjo) na nivoju konkurence.

Pri prenovi so avto dopolnili z varnostno asistenco, tako so na voljo samodejno zaviranje v sili, prepoznavanje prometnih znakov, kamera za pomoč pri vzvratni vožnji in opozarjanje na utrujenost voznika.

Kupcem je na voljo 31 različnih barvnih kombinacij, v ponudbi je še nekaj novih platišč, pri izbiri pogona pa je v ospredju 1,2-litrski trivaljni bencinski motor z 81 ali 96 kilovati moči (110-130 KM). Šibkejši je lahko spojen s šeststopenjsko avtomatiko, za ljubitelje dizla pa je za zdaj na voljo 1,6-litrski BlueHDi s 74 kilovati (100 KM). C4 cactus je na voljo s tremi paketi opreme (live, feel, shine), pri čemer naj bi Slovenci večinoma posegali po bogatejše opremljenih verzijah z bencinskim motorjem.

Za osnovni C4 cactus bo treba po ceniku odšteti 13.700 evrov, za 110-konjski Live 14.200 evrov, za paket feel 700 evrov več, najbolje opremljeni shine pa stane 16.500 evrov. Prodaja steče v maju.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki (pravice potrošnikov) Bo Bruslju uspelo nasititi volka, koza pa bo preživela?

Evropska pravila o varstvu potrošnikov so med najstrožjimi, jih je pa težko uresničiti – pa naj gre za dokazovanje domnevne dvojne...

AVTO
Posel
Posel Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi

Na začetku marca se je poročalo, da se Nissan zanima za nakup državnega deleža v Renaultu, kar naj bi bil uvod v združitvena...

FINANCE
Članki
Članki Se evropsko stališče do brexita mehča? 5

Po poročanju Business Insiderja (BI) evropski parlament pripravlja resolucijo, s katero naj bi EU pozval k več prožnosti; v pisarni...

AVTO
Novice
Novice Na čelo koncerna VW prihaja človek, ki zna oklestiti stroške 2

Danes so pri Volkswagnu naznanili strateško partnerstvo s Toyoto na področju tovornih vozil, jutri pa bo nadzorni svet predvidoma...

FINANCE
Članki
Članki Kriza v Italiji peljala v razprodajo na trgih

Italijanska politična kriza odzvanja po premoženjskih trgih – od obvezniških, delniških do deviznih

FINANCE
Članki
Članki EU bo omejila tudi ceno mednarodnih telefonskih klicev v druge članice 3

Po novem boste precej kmalu lahko malo bolj sproščeni glede stroškov, če boste od doma s svoje mobilne (ali fiksne) številke...