Ni citroën, kot ga še ni bilo, je pa citroën, kot je bil Ni citroën, kot ga še ni bilo, je pa citroën, kot je bil Francozi so C3 aircrossa oblekli v všečno karoserijsko obleko, dodali zanimivo in drugačno armaturo, zagotovili spodobno notranjo prostornost, a jim še na misel ni prišlo, da bi ga opremili s štirikolesnim pogonom.
Kako dobri vozniki ste? Kaj pa vaši zaposleni? Kako dobri vozniki ste? Kaj pa vaši zaposleni? Izkoristite priložnost edinstvenega team buildinga z vašimi sodelavci - pridite na dogodek Najboljši poslovni vozniki in se preizkusite v varni vožnji osebnih in gospodarskih vozil.
So lastništvu avtomobilov šteti dnevi? So lastništvu avtomobilov šteti dnevi? Vse več proizvajalcev ponuja tudi avtomobilske naročnine, saj se milenijci v dobi Uberja izogibajo lastništvu avtov. Nekateri trgovci so zaskrbljeni, da jih bodo proizvajalci z naročninami zaobšli. Preverili smo, katere znamke ponujajo naročnine in koliko stanejo.
Polnjenje rezervoarja bo najdražje po letu 2015 Polnjenje rezervoarja bo najdražje po letu 2015 Ministrstvo za finance trošarin ne namerava zniževati
Kako se sloviti golf izkaže v električni različici? Kako se sloviti golf izkaže v električni različici? Volkswagen e-golf: Volkswagnov električni golf nikoli ni bil prodajni zvezdnik pri električnih vozilih, vendar pa je podobno kot njegov klasični brat zanesljiva izbira.

Spopad 13 malih avtomobilov v velikem primerjalnem testu

13.04.2018  00:01  Dopolnjeno: 13.04.2018 07:42
Veliki test PRIMA malčkov razreda B opozarja, kako dober je v resnici prodajni prvak renault clio, da cena ne pomeni nič, dokler ne preveriš opreme, in da japoncev iz ozadja še zdaleč ne gre spregledati
Spopad 13 malih avtomobilov v velikem primerjalnem testu

V največjem primerjalnem testu PRIMA pri nas, ki ga pripravljamo s kolegi z Dnevnika, Avto fokusa, portalov Planet.Siol.net, Komotar Minuta in Avtomobilizem.com, Žurnala in oddaje Volan na Kanalu A, smo primerjali kar 13 avtomobilov priljubljenega razreda B, to so: citroën C3, dacia sandero, ford fiesta, hyundai i20, mazda2, opel corsa, peugeot 208, renault clio, seat ibiza, suzuki swift, škoda fabia, toyota yaris in volkswagen polo.

Ti sodijo v drugi najbolj priljubljeni razred na slovenskem trgu, ki je lani ujel skoraj 18 tisoč kupcev in si odrezal 21-odstotni delež trga novih avtomobilov. Avtomobili B-razreda so pri nas priljubljeni zato, ker so cenovno dostopni, saj so osnovni modeli na voljo že pod deset tisočakov, imajo nizke stroške vzdrževanja, majhno porabo in ker so v zadnji generaciji s povprečno dolžino dobre štiri metre, vsaj štirimi dovolj prostornimi sedeži in okoli 300-litrskim prtljažnikom dovolj veliki, da zadovoljijo tudi potrebe manjše družine.

Ugotovitve 15-članske testne ekipe

Podrobna primerjava, ki jo je 15-članska ekipa iz zgoraj omenjenih medijev v večdnevnem preizkušanju, merjenju in preverjanju cen, opreme in stroškov lastništva izvedla konec marca, je dala zanimive ugotovitve. Prva med njimi je, da še zdaleč niso več poceni, saj je za avto tega razreda s sodobnim in zmog­ljivim (okoli sto konjskih moči) turbobencinskim motorjem, dobro varnostno opremo in zaslonom na dotik ter še nekaj zaželenimi dodatki treba odšteti vsaj 13 tisoč evrov, s čimer se avtomobili B-razreda bližajo razred večjim v segmentu, in da je serijska opremljenost posameznih modelov izjemno različna še zlasti na področju varnosti. Tu denimo blestijo ford fiesta, volkswagen polo, seat ibiza in suzuki swift, tudi neopazna mazda2, ki z opremo takumi postavlja merila vsem preostalim.

Porušene predstave

Zato se hitro podrejo tudi predstave o dostopnosti kandidatov. Poleg tega so cene na cenikih daleč od resničnosti, pravo informacijo pa smo dobili šele ob obisku salonov, kjer smo si izpogajali zelo različne popuste – od nič (dacia) do 20 odstotkov pri oplu corsi.

Iz tega sledi, da na prvi pogled zelo poceni dacia sandero ob poravnavi opreme in vidno slabši vsebini stane skoraj toliko kot drugi. Na prvi pogled draga volkswagen polo in ford fiesta pa sta tako dobro opremljena in prepričljiva tudi na drugih področjih, da sodita med najboljše izbire na trgu. Polo je denimo celo boljši kot njegovi cenejši alternativi iz lastne hiše – seat ibiza in škoda fabia.

Visoka vrednost japoncev

Primerjava ob tem določa pravo vrednost dolgoletnemu prvaku v prodaji, renaultu cliu, ki ni slaba, a je vsekakor slabša, kot kažejo njegovi blesteči prodajni rezultati, ki so posledica najboljše prepoznavnosti in slovenskega pečata proizvodnje v Revozu. Obenem pa izpostavlja nekatere manj opazne avtomobile B-razreda japonskih znamk, ki iz ozadja vozijo z odlično opremo za razumno ceno in zelo solidno tehniko.

Poslovni avto leta 2018

Glasujte za najboljši avto leta v štirih kategorijah: službeni, poslovni, managerski in EKO avto.
Glasovanje poteka do 10. maja, med oddanimi glasovi pa bomo izžrebali tudi prejemnike praktičnih nagrad.

 
Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...

FINANCE
Članki
Članki Facebook - za »brezplačni« dostop plačate s podatki 1

Česa ne bi smeli preslišati s senatnega zaslišanja šefa Facebooka Marka Zuckeberga

FINANCE
Članki
Članki Kdo je novi šef Deutsche Bank in kaj načrtuje

Ta teden je vodenje Deutsche Bank prevzel Christian Sewing in dal vedeti, da bo banka še naprej stopala po poti prestrukturiranja

AVTO
Nasveti
Nasveti Vse, kar ste želeli vedeti o tožbi proti VW, pa niste imeli koga vprašati

Poiskali smo odgovore na praktična vprašanja, potem ko je bila vložena tožba proti VW, v kateri odškodnino terja tudi 6.024 slovenskih...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Trump in Ši merita moči, evrska industrija pa že slabi 4

V časovnici in grafih - kako zaostrovanje trgovinskih odnosov vnaša nervozo na borze ter tudi že v evrsko industrijo

FINANCE
Članki
Članki Kdo sta Matteo Salvini in Luigi di Maio, zmagovalna obraza italijanskih volitev 1

Matteo Salvini, prvi obraz desničarske Lige, nekdaj Severne lige, je dejal, da ima pravico, da poskusi sestaviti vlado. A največ podpore...

FINANCE
Članki
Članki (graf) Za švedski Spotify je bil prvi borzni dan precej turbulenten

Prvi borzni dan za švedski Spotify ni šel brez zapletov - najprej so začetek trgovanja z njegovimi delnicami zakasnili, potem so se prvi...