(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Spopad 13 malih avtomobilov v velikem primerjalnem testu

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska...   dodaj
Dnevnik dodaj
Citroen dodaj
Dacia dodaj
Ford dodaj
 
Čas branja: 11 min
13.04.2018  00:01  Dopolnjeno: 13.04.2018 07:42
Veliki test PRIMA malčkov razreda B opozarja, kako dober je v resnici prodajni prvak renault clio, da cena ne pomeni nič, dokler ne preveriš opreme, in da japoncev iz ozadja še zdaleč ne gre spregledati
Spopad 13 malih avtomobilov v velikem primerjalnem testu

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Dnevnik dodaj
Citroen dodaj
Dacia dodaj
Ford dodaj

V največjem primerjalnem testu PRIMA pri nas, ki ga pripravljamo s kolegi z Dnevnika, Avto fokusa, portalov Planet.Siol.net, Komotar Minuta in Avtomobilizem.com, Žurnala in oddaje Volan na Kanalu A, smo primerjali kar 13 avtomobilov priljubljenega razreda B, to so: citroën C3, dacia sandero, ford fiesta, hyundai i20, mazda2, opel corsa, peugeot 208, renault clio, seat ibiza, suzuki swift, škoda fabia, toyota yaris in volkswagen polo.

Ti sodijo v drugi najbolj priljubljeni razred na slovenskem trgu, ki je lani ujel skoraj 18 tisoč kupcev in si odrezal 21-odstotni delež trga novih avtomobilov. Avtomobili B-razreda so pri nas priljubljeni zato, ker so cenovno dostopni, saj so osnovni modeli na voljo že pod deset tisočakov, imajo nizke stroške vzdrževanja, majhno porabo in ker so v zadnji generaciji s povprečno dolžino dobre štiri metre, vsaj štirimi dovolj prostornimi sedeži in okoli 300-litrskim prtljažnikom dovolj veliki, da zadovoljijo tudi potrebe manjše družine.

Ugotovitve 15-članske testne ekipe

Podrobna primerjava, ki jo je 15-članska ekipa iz zgoraj omenjenih medijev v večdnevnem preizkušanju, merjenju in preverjanju cen, opreme in stroškov lastništva izvedla konec marca, je dala zanimive ugotovitve. Prva med njimi je, da še zdaleč niso več poceni, saj je za avto tega razreda s sodobnim in zmog­ljivim (okoli sto konjskih moči) turbobencinskim motorjem, dobro varnostno opremo in zaslonom na dotik ter še nekaj zaželenimi dodatki treba odšteti vsaj 13 tisoč evrov, s čimer se avtomobili B-razreda bližajo razred večjim v segmentu, in da je serijska opremljenost posameznih modelov izjemno različna še zlasti na področju varnosti. Tu denimo blestijo ford fiesta, volkswagen polo, seat ibiza in suzuki swift, tudi neopazna mazda2, ki z opremo takumi postavlja merila vsem preostalim.

Porušene predstave

Zato se hitro podrejo tudi predstave o dostopnosti kandidatov. Poleg tega so cene na cenikih daleč od resničnosti, pravo informacijo pa smo dobili šele ob obisku salonov, kjer smo si izpogajali zelo različne popuste – od nič (dacia) do 20 odstotkov pri oplu corsi.

Iz tega sledi, da na prvi pogled zelo poceni dacia sandero ob poravnavi opreme in vidno slabši vsebini stane skoraj toliko kot drugi. Na prvi pogled draga volkswagen polo in ford fiesta pa sta tako dobro opremljena in prepričljiva tudi na drugih področjih, da sodita med najboljše izbire na trgu. Polo je denimo celo boljši kot njegovi cenejši alternativi iz lastne hiše – seat ibiza in škoda fabia.

Visoka vrednost japoncev

Primerjava ob tem določa pravo vrednost dolgoletnemu prvaku v prodaji, renaultu cliu, ki ni slaba, a je vsekakor slabša, kot kažejo njegovi blesteči prodajni rezultati, ki so posledica najboljše prepoznavnosti in slovenskega pečata proizvodnje v Revozu. Obenem pa izpostavlja nekatere manj opazne avtomobile B-razreda japonskih znamk, ki iz ozadja vozijo z odlično opremo za razumno ceno in zelo solidno tehniko.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki EU bo omejila tudi ceno mednarodnih telefonskih klicev v druge članice 4

Po novem boste precej kmalu lahko malo bolj sproščeni glede stroškov, če boste od doma s svoje mobilne (ali fiksne) številke...

FINANCE
Članki
Članki Juncker: vprašajmo se, kaj lahko gospodarstvo naredi za ljudi 3

Potem ko je EU dosegla okrevanje, bo po mnenju predsednika evropske komisije Jeana-Clauda Junckerja naslednji pomembni korak, da ga bodo...

FINANCE
Članki
Članki ECB zapira pipico? Kaj to pomeni za ceno posojil, delnice in tudi prevzem Cinkarne Celje? 9

Kakšne spremembe so spodbujevalni ukrepi ECB pustili na različnih segmentih trga, kakšni bodo po pričakovanju analitikov naslednji...

FINANCE
Članki
Članki Novi finančni minister Italije Giovanni Tria - iz evra ne bi izstopil, zvišal bi DDV

Po pričakovanju analitikov bo težavno prihodnje obdobje ne le v Italiji, ampak tudi za vse tiste, ki z Italijo sodelujejo – in takih je...

FINANCE
Članki
Članki Dileme ob oživitvi govoric o združitvi Deutsche Bank in Commerzbank 8

Dilem je veliko, krepi jih tudi dejstvo, da je tečaj delnic Deutsche Bank pod velikim tržnim pritiskom zdrsnil na zgodovinsko najnižjo...

AVTO
Posel
Posel Avtomobilske družbe jeseni pričakujejo zastoje v proizvodnji 1

Septembra bodo morale avtomobilske družbe v EU preiti na strožje meritve izpustov in porabe, to pa utegne povzročiti motnje v...

FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...