To dokazuje že njegova oblika, saj oblikovno ni več vesoljski, ampak ima klasično sodobno oblikovano karoserijo, s katero sporoča, da ne želi biti drugačen od klasično gnanih avtov in da je električna prihodnost že tu. Podobno je v kabini, kjer urejena in bogato opremljena armaturna plošča sporoča, da električni leaf ni nič drugačen in slabši od klasično zasnovanih avtov. Hvalimo udobje, prostor, zmogljiv sedempalčni zaslon, povezljiv z androidi in iphoni, ter dobro ergonomijo, ki jo krnita le skromen pomik voznikovega sedeža in le po višini nastavljiv volan.
Novi leaf ima tudi vse, kar lahko najdete v najsodobnejših klasikih in še kaj več. Denimo prostorno in zračno potniško kabino, tako v prednjem kot zadnjem delu, ter od 435- do 1.176-litrski prtljažnik (ob podrti zadnji klopi, deljivi v razmerju 60 proti 40) kljub veliki bateriji vgrajeni v dno vozila. Baterija zmogljivosti 40 kilovatnih ur po starem evropskem ciklu NEDC sicer omogoča 378-kilometrsko razdaljo. Po novem, realnejšem ciklu WLTP pa Nissan – kot prvi med proizvajalci – obljublja povprečen 270-kilometrski doseg in 415-kilometrskega v mestu, kar zadošča 90 odstotkom voznikom.
Vozniška izkušnja pa je tista, ki potrjuje, da novi leaf ni prav v ničemer slabši od klasičnih avtov, prej nasprotno, in da zahteva vse manj prilagajanja. Električni motor zdaj zmore 110 kilovatov (prej 80), ki avto do stotice izstrelijo v le 7,9 sekunde, poleg tega omogoča takojšen odziv na dodajanje plina. Prav z dodajanjem plina pa je povezana še ena zanimivost, to je e-pedal, ki ob vklopu prek gumba na sredinski konzoli omogoča vožnjo le s pedalom za plin. Dodajanje prinese pospeševanje, rahlo popuščanje rahlo, hitro popuščanje pa bolj učinkovito zaviranje do popolne ustavitve. V zadnjem primeru se odvečna energija shranjuje v baterijo in povečuje doseg.