Hyundai je po dolgem spancu pošteno pljunil v roke in na trgu ponudil edinstven ter z vidika stroškov in ponudbe pameten paket.
To je hyundai ioniq, 4,47 metra dolga kombilimuzina, ki ob primerni ceni ponuja ravno prav uporabnosti in nezahtevnosti, hkrati pa je na voljo v kar treh ekorazličicah. Najnovejši je priključni hibrid PHEV, ki je z vidika vsakdanje rabe in še vedno visoke okoljske učinkovitosti morda najprimernejši za slovenske kupce. Srce ioniqa PHEV je 1,6-litrski bencinar z neposrednim vbrizgavanjem in visokim izkoristkom. Moč bencinarja je 77 kilovatov oziroma 105 konjskih moči.
Drug stroj je električni, z močjo 44 kilovatov (60 konjskih moči), skupna moč sistema pa je obetavnih 107 kilovatov (145 konjskih moči). Povprečna poraba goriva sklopa je 1,1 litra (izpust le 26 gramov ogljikovega dioksida na kilometer), doseg zgolj na elektriko pa je, zahvaljujoč litij-ionski bateriji zmogljivosti 8,9 kilovatne ure, 63 kilometrov. Sklop je povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama.
Do okolja najprijaznejši pa je povsem električni ioniq, ki ga poganja baterija zmogljivosti 28 kilovatnih ur. Ta zmore najmanj med tremi (88 kilovatov oziroma 120 konjskih moči), a je zaradi takojšnje odzivnosti in polnega navora avto zelo uren pri pospeševanju. Baterijo ioniqa, ki je v prid večji uporabnosti prtljažnika razdeljena na del pod zadnjo klopjo in dno prtljažnika, boste na domači vtičnici polnili dobri dve uri, na hitrih pa dobro uro.
Ioniq PHEV z osnovno opremo style pri nas stane 24.500 evrov, bolje opremljeni premium pa 27 tisoč evrov, v obeh primerih je upoštevana subvencija Eko sklada v višini 4.500 evrov. Električni ioniq je (upoštevaje subvencijo Eko sklada in enako opremo) le 500 evrov dražji od priključnega hibrida. Cene zanj pa se začnejo pri 27.500 evrih za opremo premium, ki je za 2.500 evrov dražja od osnovne style. Te pa pri električnem ioniqu ni na voljo.