Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Novi BMW M5 je inteligentna preobrazba nekdanjega limuzinskega dirkača. Je izjemno hiter, obvladljiv in še vedno zabaven avto, ki se pomika v razred superšportnikov.
Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.

Kako se sloviti golf izkaže v električni različici?

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Volkswagen dodaj
 
Čas branja: 2 min
12.04.2018  23:20  Dopolnjeno: 23.04.2018 23:41
Volkswagen e-golf: Volkswagnov električni golf nikoli ni bil prodajni zvezdnik pri električnih vozilih, vendar pa je podobno kot njegov klasični brat zanesljiva izbira.
Kako se sloviti golf izkaže v električni različici?
Foto: Milos Milac

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Volkswagen dodaj

VW e-golf je bil pred časom deležen prenove, ki mu je prinesla več tehničnih sprememb, v osnovi pa ostaja električni avto, ki je nastal na platformi, namenjeni klasični pogonski tehniki.

Inženirji so bili tako prisiljeni v nekatere kompromise, ki zmanjšajo učinkovitost, vendar pa ima takšen električni avtomobil veliko delov, ki si jih deli s klasično gnanimi različicami, zato so lahko popravila mnogo cenejša. A posvetimo se tehniki. Uradni doseg prenovljenega modela je 300 kilometrov. Nekaj zaslug za to ima malce bolj učinkovita pogonska tehnika, večino pa nova baterija, ki ima ob enakem volumnu in le malce večji masi občutno večjo zmogljivost. Ta se je s 24,2 kilovatne ure povečala na kar 35,8 kilovatne ure uporabne zmogljivosti.

Nova v e-golfu pa ni le baterija, ampak tudi motor, ki zdaj zmore 136 namesto 115 »konjev«. Inženirji so ob tem optimizirali inverterski sklop, zato je električni golf zdaj še bolj varčen. Pri tem mu deloma pomaga tudi nov asistenčni sistem, ki voznika opozori, naj popusti stopalko za plin, ko se približuje nižji omejitvi ali ovinku, še preden ta opazi spremembo. Po novem je povečana moč regeneracije, s stopalko zavore pa je tako treba zavirati tako rekoč le še za popolno ustavitev. Tudi po prenovi ima e-golf še vedno možnost polnjenja na hitrih polnilnih postajah standarda CCS (a z le 40 kilovati moči), poleg tega ima vgrajen 7,2-kilovatni polnilnik za polnjenje z izmeničnim tokom, ki ga uporabljamo doma ali na klasičnih polnilnih postajah. E-golfa boste za vsaj stokilometrsko vožnjo tako napolnili v dobri uri in pol.

Volkswagen e-golf je pri nas tudi nadpovprečno dobro opremljen, saj je v serijski opremi tudi najzmogljivejša navigacija, za polno opremljenost (paket asistenčnih sistemov, LED-žarometi, toplotna črpalka, digitalni merilniki) pa je treba dodati tri tisočake. Ob upoštevanju subvencije Eko sklada e-golf kupca v osnovi stane dobrih 32 tisočakov, dobro opremljen pa 35 tisočakov.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Naravni sovražniki električne izvedbe najuspešnejšega avta vseh časov

Električni avtomobili imajo kar nekaj naravnih sovražnikov. Na to, koliko kilometrov je mogoče prevoziti s polno baterijo, občutno...

FINANCE
Članki
Članki Dileme ob oživitvi govoric o združitvi Deutsche Bank in Commerzbank 8

Dilem je veliko, krepi jih tudi dejstvo, da je tečaj delnic Deutsche Bank pod velikim tržnim pritiskom zdrsnil na zgodovinsko najnižjo...

FINANCE
Članki
Članki ECB zapira pipico? Kaj to pomeni za ceno posojil, delnice in tudi prevzem Cinkarne Celje? 9

Kakšne spremembe so spodbujevalni ukrepi ECB pustili na različnih segmentih trga, kakšni bodo po pričakovanju analitikov naslednji...

FINANCE
Članki
Članki (Goljufije) Dolgove za grad je hotel poplačati z denarjem EU 2

Tudi lani so med goljufijami z evropskim denarjem v EU prevladovali primeri nepravilno porabljenega denarja iz strukturnih skladov ter iz...

FINANCE
Članki
Članki EU bo omejila tudi ceno mednarodnih telefonskih klicev v druge članice 3

Po novem boste precej kmalu lahko malo bolj sproščeni glede stroškov, če boste od doma s svoje mobilne (ali fiksne) številke...

FINANCE
Članki
Članki Juncker: vprašajmo se, kaj lahko gospodarstvo naredi za ljudi 3

Potem ko je EU dosegla okrevanje, bo po mnenju predsednika evropske komisije Jeana-Clauda Junckerja naslednji pomembni korak, da ga bodo...

FINANCE
Članki
Članki Novi finančni minister Italije Giovanni Tria - iz evra ne bi izstopil, zvišal bi DDV

Po pričakovanju analitikov bo težavno prihodnje obdobje ne le v Italiji, ampak tudi za vse tiste, ki z Italijo sodelujejo – in takih je...